20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225821 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #255 på: 15. Nov. 2006, 11:26 »
Det hadde jo passet fint. Mistet Martins i Januar, og inn med Emile Heskey eller noe. En goalgetter av rang. Faen!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #256 på: 15. Nov. 2006, 12:44 »
Sitat fra: "NUFranC"
Hva er det som skjer med oss. Nå må noen svi her. Forbannede FF og Roeder, de skulle ha vært pint langsomt i gapestokk!

Hvilke spillere vil komme til oss i januar? Hvilke signaler gir dette?

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=428993&CPID=8&clid=4&lid=2&title=Martins+urged+to+quit+Toon

Det holder å legge ut denne linken i EN tråd, ikke tre!;)

Men dette er helt klar uro-vekkende. Det vel liten tvil om at Martins og Duff angrer på at de kom til Newcastle, noe jeg har sagt siden den dagen transfermarkedet ble stengt. De ble lovet å spille for en klubb med ambisjoner, i stedet kjemper de for å unngå nedrykk.

Anngående hvilke spillere som vil hit i Januar så bryr det meg ikke. Jeg vil ikke ha store navn som koster skjorta. Jeg vil ha spillere som presterer!! Jeg vil ha samme filosofi som Bolton, Arsenal og Pompey, nemlig å kjøpe spillere som ikke nødvendigvis koster 20mp, men heller noen som er ukjente med oser av kvalitet. Bolton har jo gjort det stort når de har hentet spillere som Speed, Campo og Davies.. Hvorfor hentet ikke vi Davies for slikk og ingenting???

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #257 på: 15. Nov. 2006, 13:57 »
Situasjonen er prekær og nå håper jeg virkelig at vi legger alle "fancy" spillere med bra navn og spillere som aldri har spilt i PL tidligere på hylla forann januar-vinduet! Jeg tenker da først og fremst på spillere som bråkebøtta Cassano etc.

Jeg vil ha:
Dean Ashton
Steve Sidwell
Matthew Upson
Dave Nugent
Curtis Davies
Kevin Nolan
Wayne Bridge
Marlon Harewood
etc.

Det kan bli dyrt å prise vekk enkelte av disse, men alt blir uansett billigere enn et nedrykk..
Oscillons From The Anti-Sun

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #258 på: 15. Nov. 2006, 21:25 »
Sitat fra: "PhilippeA."
Situasjonen er prekær og nå håper jeg virkelig at vi legger alle "fancy" spillere med bra navn og spillere som aldri har spilt i PL tidligere på hylla forann januar-vinduet! Jeg tenker da først og fremst på spillere som bråkebøtta Cassano etc.

Jeg vil ha:
Dean Ashton
Steve Sidwell
Matthew Upson
Dave Nugent
Curtis Davies
Kevin Nolan
Wayne Bridge
Marlon Harewood
etc.

Det kan bli dyrt å prise vekk enkelte av disse, men alt blir uansett billigere enn et nedrykk..

Midtbnespillere har vi vel nok av? Syns vi burde kjøpt 2 spisser og 4 forsvarere...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #259 på: 15. Nov. 2006, 22:16 »
Enig med deg Phillip, tror det er nokså realistisk og. Hvis vi bare tar vekk Nolan og Ashton. Tror de to kan bli veldig dyre.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #260 på: 16. Nov. 2006, 00:54 »
Kevin Davies kanskje, han er sterk og god på hodet, kontrakten hans går vel ut til sommeren, så vi får vel han for en billig penge;)
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #261 på: 16. Nov. 2006, 21:46 »
Kevin Davies ville vært perfekt for oss! En sterk spiller som er god på hodet.. MYE bedre enn Viduka som er et reelt alternativ.

Håper vi får inn 2 spisser og 3 forsvarere. Jeg vil ikke ha stjerner, jeg vil ha spillere som presterer!!

Ben Haim
Kevin Davies
Upson
Bridge
+ en spiss til!!

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #262 på: 17. Nov. 2006, 11:49 »
Heisann folkens!

Gammel Toon, men ny forumbruker. Tenkte og lansere noen billige alternativer fra Tippeligaen, siden det ikke virker å være mye Geld tilgjengelig for transfers.

Stopper: Pelle Nilsson, Odd - Prisantydning: Ca £1.500.000
Scums er ute etter han b.la. Nei, ikke århundrets stopper, men et milevis bedre alternativ enn f.eks Bramble... Tror fyren kan bli bra, og for denne prisen ser jeg ingen hindringer. Kan dessuten kutte på lønningene ved og la minst 1 annen stopper gå. Nilsson + en etablert leder bak der så er hvertfall jeg fornøyd. Så er det jo rykter om en Distin retur? I mine øyne en av ytterst få spillere i tippeligaen jeg tror kunne holdt for NUFC, og så billig finner man ikke like mye kvalitet på øyriket.

Midtbane: Robert Koren, Lsk - Prisantydning: Free Transfer
Dette er en lagdel vi egentlig ikke trenger nye spillere, en folksom del av stallen allerede. Men spm. er, vil noen vekk? Emre? Butt? Parker?
Håper vi beholder Parker og Dyer hvertfall. Kantene er bra besatt, Koren blir evnt. brukt sentralt. Gratis drivkraft fremover med bra skuddfot, ja takk, hvertfall hvis noen er på vei ut. Bayern var vel klar for Emre?

Spiss: Edu, Lyn - Prisantydning: £3.500.000-5.500.000
De fleste her inne virker enige om at det må handles inn en spiss. Ser svære treige gubber er nevnt her. (les:Viduka) Greit nok med en target man, men hva med å få i pose og sekk? Edu er sterk, høy, og har en voldsom spenst. Han vil vinne mange dueller der oppe. I tillegg er han ikke den treigeste spissen man kan finne, 4.7sek småskadet på 40meter er vel bedre enn de fleste av oss. Løpskapasitet i bøtter og spann, jobber for nesten 2 mann når han er i slag. I vårt begredelige angreps-spill, er dette en spiller som kan gjøre ALT selv. Bombesikker på at han hadde vært en knall signing, de som tviler kan se målene mot TIL (B), Stabekk (B), Viking (b) og Molde (H), ekstremt og spektakulært. Så han live frem til August, og på web-tv siden. 5-års kontrakt takk!

Som sagt, kun noen relativt billige alternativer fra vår hjemlige liga jeg tror kunne funka. Selvfølgelig kunne jeg tenkt meg verdensstjerner til £30.000.000, men er vel ikke stinn av gryn akkurat nå.

Synspunkter på disse 3?
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #263 på: 17. Nov. 2006, 12:08 »
Sitat fra: "kesse"
Sitat fra: "NUFranC"
Hva er det som skjer med oss. Nå må noen svi her. Forbannede FF og Roeder, de skulle ha vært pint langsomt i gapestokk!

Hvilke spillere vil komme til oss i januar? Hvilke signaler gir dette?

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=428993&CPID=8&clid=4&lid=2&title=Martins+urged+to+quit+Toon

Det holder å legge ut denne linken i EN tråd, ikke tre!;)

Ble helt satt ut, og klarte ikke å fokusere helt på hvor denne skulle, ikke ulikt ledelsen i Newc altså :wink:
Who else...... Alan Shearer

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #264 på: 17. Nov. 2006, 12:09 »
Edu ville ha vært en soleklar forsterkning, men vil sannsynligvis få tilbud fra mye bedre lag enn oss. Robert Koren er kke god nok, Pelle Nilsson derimot hadde jeg ikke vært imot å prøve å hente inn. Han er mye bedre enn blant andre Titus Bramble som du sier, og ville kanskje også ha vært en god investering på lang sikt. Siggurdsson i Brann er likevel en spiller jeg setter høyere kvalitetsmessig, han ville også ha passet oss utmerket.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #265 på: 17. Nov. 2006, 12:16 »
Tror Pelle Nilsson er en mye bedre stopper enn Ørnen fra Island. Nilsson har vært den desidert beste spilleren på et svakt Odd-lag i år, mens Ørn var god mens Brann var god, og rævva når Brann var rævva i høstsesongen...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #266 på: 17. Nov. 2006, 12:30 »
Pelle kunne jeg ha gitt en sjansen. Edu kommer ikke.. Koren vil jeg ikke ha.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #267 på: 17. Nov. 2006, 12:57 »
Jeg synes ikke vi burde kjøpt Pelle. Han er vel ikke noe bedre enn de stopperne vi allerede har. Skal vi kjøpe nye spillere bør vi kjøpe spillere som er bedre enn dem vi allerede har...

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #268 på: 17. Nov. 2006, 14:06 »
Spørs vel om Edu ikke går til en større klubb ja, men begynner og tvile på hvor mange av de "store" som vil legge inn bud. Koren kan jeg være enig i ikke er er stor forsterkning, tror dog han er greit og billig stallfyll, som kan slippe litt til. P.Nilsson har etter min mening kanskje vært den beste stopperen i landet iår, og kan umulig være dårligere den værste stopperen vår.

Ø.L, som tviler på noen av disse i det hele tatt er under lupen, og har en dårlig følelse av at Fat-Fred henter Viduka..
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #269 på: 17. Nov. 2006, 20:27 »
Bernard forsvinner allerede??

He was released by Rangers in the summer, and although several clubs showed an interest, only Leeds United were prepared to give him a trial.

Roeder, on the other hand, gave him a contract without any trial period. And by the look of it, the move seems to have backfired, because there is talk of releasing him from his contract.

The French defender has had a strange career at the club. At one time he wanted to join West Ham, and even took Newcastle to court, and the court ruled in favour of the Magpies. But when he finally did get his way he joined Southampton and his career has gone down the pan ever since. This was seen as his big chance to get back to the Premiership, but three months since he signed he is STILL not match fit.