20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225771 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #240 på: 09. Nov. 2006, 23:59 »
mexes hadde ikke gjort noe :) vet ikke hvor mye som ligger i det men

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=159326
lt;3 Newcastle <3

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #241 på: 10. Nov. 2006, 14:54 »
Kanskje vi skulle prøvd å få Alan Smith på lån ut sesongen med opsjon på kjøp?

http://www.sa.no/fotball/article2404256.ece
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #242 på: 10. Nov. 2006, 15:16 »
Smith er en hardtarbeidende spiss med en innstilling som kan løfte medspillere. Det er vel det eneste positive man kan si om Alan Smith. Mannen er rimelig ubehjelpelig foran mål, har en middelmådig teknikk og er heller ikke særlig sterk i lufta. Som midtbanespiller har han heller ikke overbevist...

Bortsett fra at han til tider har glimtet til i sin karriere, så taler det meste for at han er og forblir en middelmådig spiss i Premier League sammenheng. Det finnes langt bedre alternativer der ute enn Alan Smith.
Carr har altfor få landskamper for England!

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #243 på: 10. Nov. 2006, 16:37 »
Vi kan ikke utvide stadion no mer. Det er verneverdige hus på den ene siden som har klagd på dårlig sollys så vi kan ikke bygge høyere, også var det dårlig undergrund under stadion så hele greia kan prestere å kollapse om det blir større. Det ble jeg i hvertfall fortalt da jeg var på omvisning på St. James Park

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #244 på: 10. Nov. 2006, 17:48 »
Et godt innlegg som vi fleste her inne er enige i.

http://www.newcastle-online.com/the-january-transfer-window/
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BallaJazz

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #245 på: 11. Nov. 2006, 00:00 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Et godt innlegg som vi fleste her inne er enige i.

http://www.newcastle-online.com/the-january-transfer-window/

Mark Viduka??? Aldri!.Da synes jeg vi heller skal sikte oss på Carew!.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #246 på: 12. Nov. 2006, 07:45 »
Etter City kampen sier jeg bare en ting: Micah Richards!! Vi burde virkelig gjort et forsøk på å skaffe han- mannen er jo helt vill! Men om vi har noen realistisk mulighet på han er en annen sak...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #247 på: 12. Nov. 2006, 16:41 »
Sitat fra: "EivindI"
Etter City kampen sier jeg bare en ting: Micah Richards!! Vi burde virkelig gjort et forsøk på å skaffe han- mannen er jo helt vill! Men om vi har noen realistisk mulighet på han er en annen sak...

mm. men me har like gode spillere i klubben, det gjeld bare og få ut potensialet..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #248 på: 13. Nov. 2006, 13:34 »
Med Roeder som manager i klubben tror jeg vi må se langt etter klassespillere nå. Han har bevist at han er udugelig og managerbytte må gjøres før overgangsvinduet i januar for å kanskje få lokke noen større spillere ellers ender vi opp med Viduka, Teddy Sheringham og spillere på samme nivå. Ikke vondt ment mot de, men de har hatt sine beste dager.

Få Roeder ut nå er meget viktig. Han ødlegger spillegruppa helt og plutselig sitter vi der i suppa at mange av nøkkelspillerne våres vil dra fordi de ikke vil ligge i gjørma og se klubben synke som en gammel sjørøverskute.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #249 på: 13. Nov. 2006, 14:03 »
Benson? Micah Richards er back, og foreløbi har vi ingen som er i nærheten av han. Ingen som har potensiale til det heller.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #250 på: 13. Nov. 2006, 15:35 »
Tror det han mente var at vi har mange klassespillere, som er like gode som Richards, men ikke får dem til å spille bra. F.eks Luque, Duff osv. Ikke nødvendigvis backer.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #251 på: 14. Nov. 2006, 18:30 »
Håper virkelig at vi får inn Upson og Yakubu, D.Bent, Harewood eller Zamora i Januar
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #252 på: 14. Nov. 2006, 19:25 »
Sitat fra: "Leslie"
Håper virkelig at vi får inn Upson og Yakubu, D.Bent, Harewood eller Zamora i Januar

Yakubu er drømmekjøpet mitt!! For en spiller! :D

Yakubu og Martins på topp. Da snakker vi fart og muskler!:)

Agurksaft

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #253 på: 14. Nov. 2006, 19:58 »
Var ikkje det Yakubu sitt frynsete "bar" rykte som hindra oss frå å kjøpa han ?

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #254 på: 15. Nov. 2006, 10:51 »
Hva er det som skjer med oss. Nå må noen svi her. Forbannede FF og Roeder, de skulle ha vært pint langsomt i gapestokk!

Hvilke spillere vil komme til oss i januar? Hvilke signaler gir dette?

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=428993&CPID=8&clid=4&lid=2&title=Martins+urged+to+quit+Toon
Who else...... Alan Shearer