20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225724 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #225 på: 07. Nov. 2006, 17:42 »
Noen som vet noe om denne karen? Det vi trenger er en stopper som er god nå og ikke en som ''blir'' god.

Parker skal bli og ikke byttes mot Rossi. Men det hadde vært typisk Roeder For å være ærlig så har jeg ikke så stor tro på Rossi. Tipper han kommer til å være blant de som er store talenter helt de er 30.

Da skal vi ha Vidic, Scholes og Ferdinand i bytte.

Neida, men hvis vi får O'Shea, Brown og kanskje en annen god spiller + en god del penger (minst 7mill£). Så hadde jeg kanskje slått til.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #226 på: 08. Nov. 2006, 15:21 »
Parker har sagt unnskyld for  det han sa til supporterene.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #227 på: 08. Nov. 2006, 17:55 »
Sitat fra: "Håvard"
Parker har sagt unnskyld for  det han sa til supporterene.

Det var godt.

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #228 på: 08. Nov. 2006, 22:00 »
mm
ua...mun jurdahan, lean go mun ?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #229 på: 08. Nov. 2006, 22:06 »
Med ett skadefritt Newcastle, er det ikke mange spillere som trengs for at vi i mine øyne skulle fått et temmelig godt lag:

--------------------Given--------------------
----------------------------------------------
  Carr - Taylor - Curtis Davis - W.Bridge
-------Milner - Parker - N`Zogbia---------
------------------Sibierski------------------
---------------Owen - Martins--------------                

Grunnen til at Sibierski spiller istedefor Zoggy/Emre er rett og slett pga. høyden. Benken ville da sett ganske pen ut: Harper, Ramage, Duff, Emre, Ameobi.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #230 på: 08. Nov. 2006, 23:29 »
Sitat fra: "EivindI"
Med ett skadefritt Newcastle, er det ikke mange spillere som trengs for at vi i mine øyne skulle fått et temmelig godt lag:

Grunnen til at Sibierski spiller istedefor Zoggy/Emre er rett og slett pga. høyden. Benken ville da sett ganske pen ut: Harper, Ramage, Duff, Emre, Ameobi.

Ser ganske pent ut det der ja. Om det skjer er en annen sak. Med ny manager er det helt klart innen rekkevidde.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #231 på: 09. Nov. 2006, 16:48 »

Hvor i helvete er Kieron Dyer?
Hvor i huleste svarteste helvete har du gjort av Dyer?

Jeg vil bytte om store deler av midtbanen din, så den blir seende slik ut:
-------Dyer - Parker - Emre---------

Og jeg ville fått inn noen helt andre enn Sibierski til å dekke mellomrommet. Muligens Milner, muligens Zog, muligens en helt, helt annen spiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #232 på: 09. Nov. 2006, 22:10 »
Sitat fra: "Joakim"

Hvor i helvete er Kieron Dyer?
Hvor i huleste svarteste helvete har du gjort av Dyer?

Han er selvfølgelig ute med en ny skade som holder han ute i flere år. Men du tror vel han er helt skadefri og god som ny, igjen?? Hvor naiv kan man være?

Sitat fra: "Joakim"

Og jeg ville fått inn noen helt andre enn Sibierski til å dekke mellomrommet. Muligens Milner, muligens Zog, muligens en helt, helt annen spiller.

Hele poenget med denne hengende spissen min er jo luftstyrken! Hva i all verden skal Milner/Zoggy tilføre på den kanten?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #233 på: 09. Nov. 2006, 22:21 »
Haha... Stemmer det! Det hadde jeg faktisk glømt! Begynte innlegget med tanke på dette, men da jeg kom til Dyer, tenkte jeg faktisk: "Han MÅÅ Jo være skadet"... Hehe.. Sorry,,,

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #234 på: 09. Nov. 2006, 22:42 »
Nei, Dyer må regnes som en bonus når han faktisk kan spille, for det skjer neimen ikke for ofte. Ser snarere tvertimot ut til å bli bare sjeldnere og sjeldnere dessverre.

Men med et skadefritt Newcastle og da Sibierski i første 11'ern? Her er det noe veldig galt! Sibierski ble hentet inn primært som en squad spiller såvidt jeg har forstått, og det duger han også til, men ikke noe mer heller. Om Ameobi er bedre å ha der bak to andre spisser skal jeg ikke si for sikkert, men hvorfor i helvete trenger vi nødvendigvis en digger koloss der? Det går da veterligen an å legge om spillestilen så man ikke er avhengig av sånne fyrtårn, og det er kanskje snart en tanke å vurdere da man har kun et fyrtårn tilgjenglig for resten av sessongen?
Det er ikke gjort over natten, og det vil ta tid.
Men da vi snakker om et tilnærmet toppet og skadefritt Newcastle lag SKAL normalt ikke Antoine Sibierski være god nok til benken engang! Det Newcastle jeg ble fan av engang sikter da virkelig høyere enn som så.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #235 på: 09. Nov. 2006, 22:47 »
Jeg tror Sibierski hadde gjort seg ypperlig bak Owen og Martins. Han er en mester i lufta, samtidig som han kan score selv.

Men for all del, Chicken; Dean Ashton er den jeg aller helst ville sett der...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #236 på: 09. Nov. 2006, 22:53 »
Skulle likt og sett Sibbe Luque på topp mot City.. HAdde vært spennende, men dette skjer jo ALDRI..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #237 på: 09. Nov. 2006, 23:05 »
Hvor tar jeg feil?
Hvorfor står det:Roeder said: "Antoine is a key member, if not the key member, of our squad at this moment.?
Les det. Jeg har heller ikke nektet for det, eller sagt meg uenig i det. Men som jeg presiserte: snakker vi om et tilnærmet toppet og skadefritt Newcastle lag skal ikke Sibierski være på benken engang.
Her er grunnen til at Sibierski er "a key member" (så for det være opp til hver enkelt å mene hva man vil om det):
"And with the situation with Shola Ameobi, it is vital for us that Sibierski stays fit for the next couple of months.

Jeg ser at Sibierski tilfører oss noe vi trenger nå da vi skal spille slik vi skal spille, og Ameobi er ute. Men da vi snakker om et tilnærmet toppet Newcastle er ikke Sibierski god nok. Og det står jeg ved.

Den taktikken man spiller med nå, og de disposisjonene som foretas fra benken av vår nåværende manager gir jeg uansett fint lite for!
Jeg skal innrømme at jeg forsvarte Roeder her lenger enn mange. Men da vi ser en så fullstendig mangel på resultater og evner til å gjøre grep når det trengs, da gir jeg opp.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #238 på: 09. Nov. 2006, 23:07 »
Skulle likt og sett Sibbe Luque på topp mot City.. HAdde vært spennende, men dette skjer jo ALDRI..

Det er en interessant tanke Eivind, som jeg faktisk har lekt litt med selv også. Og jeg ser ikke bort ifra at de to kunne fungert brukbart sammen. Men som du sier: det skjer neppe.

Idet vi skriver 1 februar håper jeg for Luques skyld at han har funnet seg en ny arbeidsgiver hvor han kan blomstre igjen. For Newcastle er dessverre i ferd med å ødlegge det som iallfall har vært en god fotballspiller. Håper han kan bli det igjen, men det skjer neppe i Newcastle. Dessverre!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #239 på: 09. Nov. 2006, 23:31 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
Fullstendig uten resultater er han da vell ikke når ligger godt ann i begge cupene... eller?

Når jeg ser sessongen under ett nå er Cup resultatene svært lite imponerende. Å slå Portsmouth B hjemme er ingen verdens ting å skryte av. Det er snarere tvert imot forventet.
Og såvidt slite seg videre på straffer mot ny-opprykkede Watford er heller ingen heltedåd i mine øyne. Disse to resultatene er greie nok, men ikke noe mer enn det og det trekker nok litt mye ned når man ser den begredelige innsatsen i ligaen ved siden av. Nå er det mange sterke lag igjen i Ligacupen, og risikerer vi å trekke en god motstander å klarer å vinne da kan jeg kanskje la meg imponere av det. Men skal vi på samme tidspunkt ligge like forferdelig an i ligaen er jeg redd Roeder ikke oppnår mye kreditt for det hos meg.

Borteseieren over Palermo skal jeg innrømme var et sterkt resultat. Riktignok mot et veldig reservepreget Palermo som har fått klar beskjed om å prioritere ligaen. Men fenomenet "enkle bortekamper" i Europa fins nesten ikke lenger. Alikevel trekker det fortsatt ned at man drar hjem for så å tape for Sheffield U. Og da man ser at blant annet matchvinneren fra Palermo igjen er henvist til benken, ja da blir man skuffet. Iallfall blir jeg det.

Hvorfor vi trenger den luftstyrken til å utnytte våre to raske spisser sliter jeg med å skjønne. Idag ser vi nok av eksempler på lag som gjør det meget bra med raske spisser uten å bruke et oppspillspunkt. Jeg skulle svært gjerne sett at man hadde klart dette i Newcastle også. For det tror jeg hadde vært mulig med spillermaterialet man har tilgjengelig. En dyktig manager har jeg klokketro på kunne klart det. Vi trenger ikke spille lange høye baller på et fyrtårn som skal stusse videre. Det blir veldig likt "gampefotball", og det går fint an å spille god fotball uten å gjøre det på den måten.