20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225761 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #210 på: 04. Nov. 2006, 21:19 »
Sitat fra: "Agurksaft"
Hangeland er treig i vendingane, Rooney vendte han vekk til dei grader ved eit høve, og kun at Rooney sklei og hadde ei dårleg avslutning gjode til at det fortsatt stod 0-0 på det tidspunktet av kampen.

Vel, har vel sett liknende situasjoner med både Moore og Bramble,men..

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Januar-vinduet
« Svar #211 på: 04. Nov. 2006, 23:29 »
Sitat fra: "validus"
Tipper vi ikkje får noken spillara i januar, men luque, milner, duff forsvinner...
Og de gjer vel alle dei unge talenta våre òg....

Gi meg en god grunn til at Duff forsvinner?
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #212 på: 05. Nov. 2006, 10:38 »
Duff forsvinner ikke.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #213 på: 05. Nov. 2006, 11:59 »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #214 på: 05. Nov. 2006, 13:48 »
Jatakk.
Fyr inn ham og en stopper til, og reis Moore og viktigst av alt, Titus Bramble, til pokkers vekk fra St. James' Park. Og for all del, spill med Taylor og Ramage som stoppere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #215 på: 05. Nov. 2006, 13:50 »
Sitat fra: "Håvard"
Distin skal visst være på vei.

Faktisk tre forskjellige aviser som melder det idag. Sunday Mirror, People og Sunday Sun skriver alle om dette. Da pleier det å være noe i det.

Ellers linkes GUDJOHNSEN og Valencias Navarro.

http://www.people.co.uk/sport/football/tm_headline=toon-target-gudjohnsen%26method=full%26objectid=18047771%26siteid=93463-name_page.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #216 på: 05. Nov. 2006, 14:11 »
Gudjohnsen?  :lol:

Haha, aldri om han vil til oss nå! Hvorfor skulle han det? Han gjør det da godt i Barcelona, gjør han ikke? Men det er jo bra at Roeder vil hente klassespillere til klubben, selv om jeg ikke håper at han får sitte lenge nok til å gjøre det.

Distin må jeg innrømme jeg ikke vet så mye om, annet en at han har spilt for Newcastle (ble han ikke brukt mye som venstreback da?) men jeg kan tenke meg at han er bedre enn Bramble og Moore.

Kunne tenke meg Navarro, men jeg synes ikke vi burde hentet forsvarspillere som er under 180cm.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Januar-vinduet
« Svar #217 på: 05. Nov. 2006, 17:40 »
Vi skal ikke bytte Parker med Rossi (pluss litt penger). Vi skal ikke hente Cassano. Disse ryktene kan skremme en gammel mann, men jeg håper vi har en dyktig manager når januar kommer som forstår dette.
Toon, Toon,
Black and white army

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #218 på: 05. Nov. 2006, 19:03 »
Tru det eller ei men det er endel engelske fans som missfornøyde med PArker. Ifølgje Newcastle-online skal Parker ha sagt noko til ein fanskare på St James. Han blei møt med piping gjennom heile kampen!

Så det er ikkje så usannsyneleg. Vi treng ein midtstoppar, og det kan fort bli ein swap deal.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #219 på: 05. Nov. 2006, 20:15 »
Når var det de pep på ham? Håper ikke det er noe i dette.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #220 på: 05. Nov. 2006, 20:21 »
Sitat fra: "Håvard"
Når var det de pep på ham? Håper ikke det er noe i dette.

http://www.newcastle-online.com/nufcforum/index.php/topic,31541.0.html

Les litt i denne tråden.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #221 på: 06. Nov. 2006, 15:03 »
nå som ameobi er ute resten av sesongen skulle det faen ikke forundre emg om en byttehandel parker mot rossi skulle skje. Vi er nødt til å forsterke forsvaret, og har ikke råd til en spiss.

får håpe at sheperd føler seg så truet at han spytter inn en del kapital av egen lomme.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #222 på: 06. Nov. 2006, 15:30 »
Selger vi Parker, er vi så godt som klare for nedrykk...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #223 på: 06. Nov. 2006, 16:07 »
Sitat fra: "EivindI"
Selger vi Parker, er vi så godt som klare for nedrykk...

Men hvis vi på en annen side beholder Parker, kvitter oss med Rossi, skaffer 2 klassestoppere, 1/2 back/er og 1 monsterspiss (Harewood?), da er vi godt bolstret, og nedrykk skal være greit å holde seg unna.

Men vi har jo Harry Potter og Fatboy Freddie i styret, så vi skal ikke se bort i fra at de finner på noe desperat cassano kjøp 31 januar klokken 23:59.

Jeg stemmer for Harewood/Gudjohnsen, Distin, Navarro, Campbell?

Ellers er jeg for hvilke som helst midtstoppere som holder høyere nivå enn Bramble og Moore. Og som vet å ikke dele ut julepresangene på forskudd, eller i ny og ne.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

vampish

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #224 på: 07. Nov. 2006, 10:34 »
Ber på mine knær om, og håper at til og med Fat Fred vet hvor viktig Parker er..

Parker mot Rossi?.. Nei helv...