20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225709 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #180 på: 24. Okt. 2006, 09:05 »
Carew får ikkje spille så mye i Lyon for tiden, kanskje han hadde vært et godt kjøp, vil helst ha Fred, men han spiller nok for bra for tiden til at han vil til oss, dessuten så er Lyon et bedre og større lag i Europa enn oss..
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Jooern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #181 på: 24. Okt. 2006, 12:25 »
Nå tror jeg tiden er inne for å hete Andy O Brien tilbake. Vi tregner en bauta i midtforsvaret, og jeg tror han er rette mannen for jobben!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #182 på: 24. Okt. 2006, 15:26 »
Sitat fra: "Jooern"
Nå tror jeg tiden er inne for å hete Andy O Brien tilbake. Vi tregner en bauta i midtforsvaret, og jeg tror han er rette mannen for jobben!

Håper det var en spøk?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #183 på: 24. Okt. 2006, 15:54 »
Sitat fra: "Jooern"

Hehehehehe, du kan spøke du. Fikk meg en god latter nå :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #184 på: 24. Okt. 2006, 15:57 »
Skakke forundre meg om han står øverst på ønskelista til Roeder =)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #185 på: 28. Okt. 2006, 14:21 »
Laurent Robert har fått med seg prioriteringene til Roeder, og håper tydeligvis at han har de samme prioriteringene i Januar.

And, speaking from Valencia, Robert told me today: " When I think of my time at Newcastle United I can think of only one word. Fantastic.

"I really loved my time there as I enjoyed English football and I would love to come back if Mr Shepherd would have me.

"There was only one reason why I left Newcastle and that was Graeme Souness.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #186 på: 28. Okt. 2006, 15:22 »
Jadda. Til januar så selger vi Milner, Zoggi og Emre og kjøper Becks, Robert og Sidwell. Angrepet og forsvaret blir ikke store forskejllen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #187 på: 28. Okt. 2006, 15:23 »
Kjøpe Robert og drite oss ut for hele England. Det hadde vært noe.
Det latterligste med saken er forøvrig å se hvordan Oliver plutselig har endret så radikalt sin mening om den late slabedasken  :lol:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #188 på: 28. Okt. 2006, 20:26 »
Robert,Hasselbaink og Viduka,Synes jeg også vi kan hente en forsvar spiller med enorm rutine i Torgeir Bjarmann for Lørenskog!.Alle dissa har rutine og erfaring til å vinne ligaen minst en gang :P .Bjarmann vill også fungere som den ultimate "Ledertypen" vi har savna i forsvaret :P

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Januar-vinduet
« Svar #189 på: 28. Okt. 2006, 22:45 »
Gi meg en god grunn til å selge N`Zogbia. Og den burde være veldig, veldig god.

Noreng

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #190 på: 28. Okt. 2006, 23:24 »
Sikter du til meg?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #191 på: 28. Okt. 2006, 23:47 »
Jeg siktet egentlig til den som foreslo å selge N`Zogbia i det hele tatt. Har ikke lest gjennom alle innleggene på denne tråden, men det var vel noen som hadde foreslått å selge Zoggi før du sa det? For DU må jo ha siktet til noen?

For jeg er ganske sikker på at du mente det... finner ikke ordet... ikke ironisk, men... ja du vet hva jeg mener.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #192 på: 28. Okt. 2006, 23:55 »
Sarkastisk.. Eg tolket det innlegget, som Noreng skreiv som sarkastisk, og eg er nesten helt sikker på at han bare tullet..
Kem faen kan mene seriøst at vi skal kjøpe Robert og selge Zog uten å kødde..?
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #193 på: 29. Okt. 2006, 11:30 »
Ja, men sa han det helt ut fra det blå, da? Når jeg leste innlegget trodde jeg at han siktet til en eller annen, om du skjønner.

Men gidder ikke lese gjennom hele tråden for å sjekke heller.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Januar-vinduet
« Svar #194 på: 29. Okt. 2006, 16:24 »
Men hvis ikke du gidder det, så hvorfor i alle dager gidder du å uttale deg da!?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.