20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225725 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #135 på: 09. Okt. 2006, 12:32 »
Jeg har fortsatt stor tro på at vi kan kapre han. Mourinho gjorde det klart at Ash Cole ikke kunne spasere rett inn på laget, etter at Bridge var Chelseas beste i sesongstarten. Cole gikk allikevel rett inn, og nå MÅ vel Bridge være lei dette?

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #136 på: 09. Okt. 2006, 18:22 »
Sånn sett bort ifra at Baines ville kostet MYE mer enn Bridge, så er det en fin tanke hvertfall. Jeg etterlyste interesse fra vår side i sommer da vi faktisk hadde litt penger, men desverre så kjøpte vi Duff isteden (ikke det at jeg mener det var en dårlig overgang).

Han spilte bra hele forrige sesong, han er ung og engelsk. Ser vi på hva Chimbonda gikk for, så tror jeg ikke han hadde blitt billigere hvertfall.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #137 på: 09. Okt. 2006, 18:27 »
Jeg er ganske sikker på at Bridge begynner å føle det samme som Duff. Han vet ikke helt når han er inne og når han er ute av laget. Han vet ikke helt hvor han står, og jeg er ganske sikker på at han ønsker å spille uke inn og uke ut, for å ha en reell sjanse til å utfordre Cole om landslagsplassen, og for sin egen del. Jeg er også ganske overbevist om at Mourinho er innstilt på å slippe Bridge, hvis han selv ønsker det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #138 på: 09. Okt. 2006, 18:41 »
Nettopp. Og jeg mener faktisk at Bridge er en mer komplett venstreback enn Cole. Cole er bedre offensiv, men Bridge er mye bedre defensivt..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #139 på: 09. Okt. 2006, 19:53 »
Sitat fra: "EivindI"
Nettopp. Og jeg mener faktisk at Bridge er en mer komplett venstreback enn Cole. Cole er bedre offensiv, men Bridge er mye bedre defensivt..

Støttes.

Desverre tror jeg ikke Bridge kommer til Newcastle. Vetikke hvorfor, men har en dårlig følelse.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #140 på: 12. Okt. 2006, 14:20 »
Nå er Drogba på markedet for £4mill. Ved hjelp av nye regler, kan man betale han ut av kontrakten for denne nette lille summen..

Eneste LILLE minus er at han aldri i verden ville gått til oss, trives i Chelsea, og  en AC Milan er interessert...

LAH

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #141 på: 12. Okt. 2006, 16:09 »
Ved hjelp av nye regler...

Kunne du tenke deg å utdype litt? Har du eventuelt en kilde der jeg kan lese mer?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #142 på: 12. Okt. 2006, 17:23 »
Drogba has yet to agree an extension to his contract which expires in 2008 and under a new FIFA regulation, players can buy their way out of their contracts after three years by paying compensation to their clubs based on the value of the deal.

Skjønner?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #143 på: 12. Okt. 2006, 17:32 »

Eneste LILLE minus er at han aldri i verden ville gått til oss, trives i Chelsea, og  en AC Milan er interessert...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #144 på: 12. Okt. 2006, 19:28 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
Milan ja. De burde se seg om etter spillere i alle ledd snart. Hva er snitt alderen i laget? 31?

Ja, men hva hjelper egentlig det? Før denne sessongen har de jo kjøpt Giuseppe Favalli som er 34 år(!) og Christian Brocchi som også er 30 år. Jeg må si meg litt overrasket over den innkjøpspolitikken. Untaket som bekrefter regelen heter Ricardo Oliveira som er kjøpt fra Real Betis og "bare" er 26 år.

Man satser tydligvis på rutine der i gården ;)

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Januar-vinduet
« Svar #145 på: 13. Okt. 2006, 10:23 »
Si hva dere vil om Milans alderspolitikk på spillerene, men eg trur at Milan hadde slått mitt kjære Newcastle, på grunn av at vi eier ikkje forsvar.

Men hvem skal vi kjøpe, er jo ikkje akkurat kjøpersmarked. Alle vet at spillere blir overprist i januar.

Men med Kompany og Bridges hadde det blitt bra, men de kan koste så mye som over 12mill pund tilsammen, kanskje ennå mer
Newcastlesupporter siden 1992

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #146 på: 15. Okt. 2006, 15:14 »
Kanskje ikke "Januar vinduet" tråden er det rette stedet, men jeg vet ikke hva som er rette stedet for dette, og det er iallfall ikke nok til å starte en egen tråd etter min mening.
Men det jeg vil frem til:
da Liverpool ifjor hentet tilbake Robbie Fowler tenkte jeg: hadde det vært noe for Newcastle og gjort noe lignende? Hentet tilbake f.eks Andy Cole fra Man City for en billig penge, og avhengig av at han ikke ville blitt altfor dyr i drift. Da jeg så hvordan han fant veien til nettmaskene igjen for Pompey igår våknet denne tanken til live igjen. Hadde vært OK å ha i stallen og en OK backup spiller. Riktignok med forbehold om at han ikke hadde blitt for dyr å kjøpe og\eller lønne.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #147 på: 15. Okt. 2006, 15:33 »
Jeg har tenkt nøyaktig samme tanke selv. Andy Cole er en goalgetter, og kunne vært en fin backup å ha i stallen. Bedre enn Sibierski, en mer langsiktig løsning enn Rossi og en bedre "erstatter" for Martins, om nødvendig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #148 på: 15. Okt. 2006, 16:04 »
Godt tenkt, Chickenman. En hjemvendt helt kan fort bli en "hit" og en spiller som hauser opp lagmoralen en del. Et Shearer-comeback ville naturligvis hatt større effekt ( kanskje på begge punktene :) ) enn et Cole-comeback, men jeg er sikker på at begge ville blitt koselige.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #149 på: 16. Okt. 2006, 12:34 »
Ja, under forutsetning av at Cole ikke ville blitt for dyr å kjøpe, eller krevd for høy lønn mener jeg ikke vi hadde tapt noe på å hentet ham til St.James igjen. Eller i det minste prøvd. Hadde vært en OK spiller å ha i troppen iallfall. Ikke Ameobis styrke, eller Martins sin fart. Men en OK spiss å ha i stallen som vet hvor målet står og kan utnytte sine egne sterke sider til å sette ballen i mål iallfall.
Shearer savner jeg også, og syns det er rart hver gang Newcastle spillerne kommer ut på St.James matta uten Alan som kaptein. Jeg må faktisk prøve å minne meg selv på hvordan det var i Newcastle FØR Shearer kom.
Men Cole har en egenskap Shearer ikke har idag: Cole er fortsatt aktiv. Og jeg er Shearer evig takknemlig for alt det han har gjort for klubben og alle de gode stundene han har gitt oss supportere. Men da skal da vi også respektere hans valg når han sier at nok er nok.
Derfor jeg nevnte Cole som fortsatt er aktiv. Hadde jeg fått velge i pose eller sekk, enten Cole eller Shearer hadde det nok ikke blitt Cole for å si det sånn.