20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 224364 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Hangeland?
« Svar #30 på: 15. Sep. 2006, 12:23 »
Når det gjelder forsvarsspillere tror jeg faktisk klubben kan komme billig ut av det med spillere som holder internasjonal klasse hvis de vender seg mot det nordiske markedet.
Jeg skulle gjerne sett en nordmann på Newcastle. Brede Hangeland er en jeg tror NUFC kunne ha god nytte av.
Livet er svart/hvitt!

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #31 på: 15. Sep. 2006, 12:32 »
Da tar jeg heller Erik Hagen og Atle Roar Håland, evt. Inge Andre Olsen.
Oscillons From The Anti-Sun

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #32 på: 15. Sep. 2006, 14:15 »
En Nordmann hadde vært noe ja. iallefall for mediadekningens skyld. Er drita lei av å lese om håndballGamsten, RødeRiise og sundaguttSolskjær... Yuk!
Who else...... Alan Shearer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #33 på: 15. Sep. 2006, 19:13 »
Jeg ser ingen nordmenn som ikke spiller i engelske klubber som er gode nok for Newcastle. Og da er vi like langt.

Brede Hangeland er dårligere enn Bramble og Taylor. Det samme er alle norske stopperne som spiller i Norge. Det er ingen nordmenn utenom Riise, Gamst og Solskjær som er god nok for Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #34 på: 15. Sep. 2006, 19:20 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg ser ingen nordmenn som ikke spiller i engelske klubber som er gode nok for Newcastle. Og da er vi like langt.

Brede Hangeland er dårligere enn Bramble og Taylor. Det samme er alle norske stopperne som spiller i Norge. Det er ingen nordmenn utenom Riise, Gamst og Solskjær som er god nok for Newcastle.

Helt enig, finnes ikke en nordmann som ikke spiller i England som hadde forsterket Newcastle. Hangeland er som Titus Bramble. En stopper som til tider gjør lilleputt feil.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #35 på: 15. Sep. 2006, 20:16 »
Jau. Men ein Carew i form er bedre enn Ameobi
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #36 på: 15. Sep. 2006, 20:24 »
Jeg mener at Carew gennerelt er en mye mye bedre spiller en ameobi. Carew og martins hadde lukta krutt!
Jeg er ikke sikker på om Bramble er bedre en hangeland.. men det får vi jo se i Champions League i høst... Jeg tror Hangeland er bedre en Bramble.

Ogbuke hadde vert god nokk for newcastle. Jeg vet at han er fra nigeria, men det hadde vert gøy å hatt en så sykt lovende spiss... Men han havner nokk i Manu tipper jeg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #37 på: 15. Sep. 2006, 22:35 »
Ogbuke er spennende ja, meget spennende. Hadde vært gøy å snappet ham opp. Hvorvidt Bramble er bedre enn Panzer Hagen kan faktisk diskuteres...
Og Carew er jeg fortsatt hypp på, tror han passer bra inn i PL og har potensialet til å lykkes her!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #38 på: 16. Sep. 2006, 03:40 »
At Hagen, Håland og Olsen er bedre stoppere enn Bramble tørr jeg vedde levern min på.
Oscillons From The Anti-Sun

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #39 på: 16. Sep. 2006, 12:10 »
Sitat fra: "PhilippeA."
At Hagen, Håland og Olsen er bedre stoppere enn Bramble tørr jeg vedde levern min på.

Mja, bortsett fra at Erik "Panser" Hagen har 0 i ballkontroll, så kan i hvertfall Håland og Olsen hamle opp med Titus på en halvgod dag. Det tør jeg vedde
et par slanter på.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #40 på: 20. Sep. 2006, 10:03 »
Sitat fra: "Joakim"

Tja. Jeg mener at ingen disse var eksepsjonelle før de kom inn til England Joakim. De trengte også litt tid på seg for å komme inn i PLs spillestil og tempo. Jeg er sikker på at akkurat nå, blandt (få) Norske spillere finnes det noen uforløste stjerner.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #41 på: 20. Sep. 2006, 10:17 »
Ganske sikker på at Hæstad er en av disse. Han har spillestilen til engelsk fotball. Men han trenger vi ikke.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #42 på: 21. Sep. 2006, 10:10 »
Liverpulkampen i går var nok en bekreftelse på at vi trenger en bedre forsvarsrekke, den bakre fireren spillte godt, men hvor er roen?

Gleder meg til Januar

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #43 på: 21. Sep. 2006, 14:20 »
Ja, men Ramage har noe på gang! To gode kamper på rad nå..

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #44 på: 21. Sep. 2006, 15:11 »
Jeg har større tro på ramage en bramble. Satan det hadde vert rått om han hadde slått an.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /