20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 224391 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #15 på: 09. Sep. 2006, 12:55 »
Sitat
dyer tilbake om 9 dager

Skal vi si 19 da, kanskje? For å være sikker?

Jeg vil helst være enig i at det er uakseptabelt å havne utenfor topp 6, men igjen, sjuendeplassen i fjor var et rent mirakel. Og vi møter knallhard konkurranse. Får vi sjetteplassen mener jeg vi skal være særs fornøyd, fordi det tar veldig lang tid å bygge opp igjen et så skakkjørt lag som det Roeder overtok i februar. Å tro at vi er friskmeldt allerede er å tro på julenissen.

Forøvrig nekter jeg å tro at skadesituasjonen blir like ille i år som de to foregående årene. Det fremstår tydeligere og tydeligere for meg at en del av skadene indirekte hadde med Souness å gjøre.

Det jeg er sikker på er at vi kommer til å kjempe om sjetteplassen. Om vi greier å kapre den, eller om vi må gi tapt for en konkurrent, vil tiden vise. Men at vi kommer til å kjempe om sjetteplassen er jeg overbevist om. Og det er for meg det viktigste.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #16 på: 09. Sep. 2006, 13:02 »
29, kan vi heller si.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #17 på: 09. Sep. 2006, 18:07 »
FORSVAR!!!!!!! BRAMBLE HOLDER FAEN IKKE MÅL! NÅ MÅ NOEN PÅ ST.JAMES FÅ OPP ØYNENE DETTE ER KATASTROFE!!!!!!!! DET VERSTE ER AT VI MÅ SPILLE MED BRAMBLE FREM TIL JANUAR!
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #18 på: 10. Sep. 2006, 00:10 »
Sitat fra: "annern"
FORSVAR!!!!!!! BRAMBLE HOLDER FAEN IKKE MÅL! NÅ MÅ NOEN PÅ ST.JAMES FÅ OPP ØYNENE DETTE ER KATASTROFE!!!!!!!! DET VERSTE ER AT VI MÅ SPILLE MED BRAMBLE FREM TIL JANUAR!

Nja, vi kan da spille med Taylor og Moore, det høres nå i så fall greit ut. Selv Roeder må jo nå se at Bramble er udugelig på PL nivå. Moore er stødig og grei, og Taylor er en god duellspiller som MÅ spille fremover nå. Bramble bør benkes/dankes ut av laget/troppen. Carr-Taylor-Moore-Bernard/Baba holder frem til Januar.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #19 på: 10. Sep. 2006, 09:25 »
Hvis vi er så heldige at Taylor finner tilbake til det nivået han holdt i fjor så holder det forsvaret. Han har ikke imponert de siste kampene han har spilt, men at han er den med mest potensiale i Newcastle er det liten tvil om. Problemet er vel heller det at Carr, Taylor, Moore og Ramage og Baba er alle "injury prone", så at de holder seg skadefri frem til Januar blir som å tro på Julenissen. Bramble og Ramage kommer nok til å spille like mange kamper som de andre... Hvis ikke Newcastle ENDELIG skulle klare å gå gjennom en sesong uten å ha skader i hytt og pine, DET hadde vært godt det!:)

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #20 på: 10. Sep. 2006, 17:31 »
Bramble er en overbetalt IDIOT! Utrolig at den klovnen spiller for oss! Har ikke vært altfor dømmende over han, men nå er begeret fullt! :evil:
Who else...... Alan Shearer

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #21 på: 10. Sep. 2006, 22:48 »
Det som er litt merkelig, er at hver gang en ny manager kommer til nufc, lovpriser han Bramble. Han skal bli Englands neste stopperkjempe osv..

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #22 på: 11. Sep. 2006, 00:55 »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #23 på: 12. Sep. 2006, 15:58 »
Deilig å se Parker der han hører hjemme. Med Woodgate og Bridge ville alt sett mye lysere ut. Bridge har jo vært en av Chelskis beste hittil!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #24 på: 13. Sep. 2006, 20:41 »
Skulle bare mangle at Woodgate holdt seg skadefri, blomstret opp, og fikk en lysende karriere i boro. Er fortsatt bitter på at vi ikke hentet han

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #25 på: 14. Sep. 2006, 15:34 »
http://www.dagbladet.no/sport/2006/09/14/476751.html

han er jo sJEF!!!!!

men kan aldri forestille meg at transferinvalide roeder har noe interesse av han!
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #26 på: 14. Sep. 2006, 15:39 »
Hadde vært konge med han på venstrebacken!!! :D

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #27 på: 14. Sep. 2006, 15:48 »
høyre back for faen

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #28 på: 14. Sep. 2006, 15:51 »
Sorry, høyre. Satt å tenkte på Carlos når jeg skrev!;) Uansett, han hadde danket ut Carr lett....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #29 på: 14. Sep. 2006, 20:33 »
Sitat fra: "Doffi"
http://www.dagbladet.no/sport/2006/09/14/476751.html

han er jo sJEF!!!!!

men kan aldri forestille meg at transferinvalide roeder har noe interesse av han!

Jeg er faktisk litt i tvil. Ryktene fra spania tilsier at Capello ser Cicinho mer som enn ving enn en back, og etterlyser deffansiv trygghet ved å spille med Cicinho på høyrebacken. For en målrettet og trofesulten italiener er denne deffansive tryggheten så viktig at man nå vurderer å selge Cicinho.

Om han er typen som kan tilføre oss så veldig mye er jeg litt i tvil om. Høyrevingen tilhører Milner, og Solano er god nok til å steppe inn når ungguten trenger hvile. Ellers banker N'Zogbia og O'Brien til enhver tid på døren på venstrevingen, og dermed kan man trygt flytte Duff over på høyre også. Min konklusjon blir dermed at med mangelvare deffansivt er nok Cicinho bedre som kantspiller hos oss. Der har vi allerede bra dekning. Vi trenger nok først og fremst en back som kan forsterke oss deffansivt. Uansett vil jeg fremheve Carrs innsats sålangt denne sessongen. Syns han har gjort en god jobb til nå. Han duger til å blokkere innlegg fra kanten og er ikke dårlig mann mot mann og har vett nok til å meie ballen unna når det absolutt trengs. Får minus for et dårlig klareringsforsøk da Wigan utlignet på St.James i serieåpningen, men har ellers levert varene.

Som en svoren fan av det artisteriet brasilianere og også Cicinho leverer, liker jeg spilleren veldig godt. Jeg spår ham også en lysende fremtid. Men jeg er ikke sikker på at det er spilleren vi trenger mest akkurat nå (eller evt  da Januar kommer).