20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225609 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Januar-vinduet
« Svar #1245 på: 31. Jan. 2007, 09:14 »
3 spisser??? Har nå 5 sist eg telte(uten å regne med ungguttene). Martins, Owen, Ameobi, Sibierski, Luque.

Sibierski står som midtbane på position, men i Newcastle har han alltid blitt brukt som spiss, sammen med Martins.

Owen og Ameobi er skadet, og Luque får aldri sjansen av Roeder.
Newcastlesupporter siden 1992

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1246 på: 31. Jan. 2007, 09:52 »
synes og vi bør kvitte oss med "daukjøttet" men problemet er vel at om vi skulle selge dei ville vi ikkje fått store summane. Er nok ikkje så mange klubbar som er interessert i f.eks ramage, carr og Babayaro. Hadde ikkje fått mykje for dei, og då får vi enda tynnare stall.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1247 på: 31. Jan. 2007, 10:09 »
Hverken Luque eller Sibierski er spisser, kan vel til nøds defineres som angripere! Slik jeg ser det er de like lite spisser som Duff er venstreback!

Discussions are ongoing with Saint-Etienne, whose 28-year-old forward Frederic Piquionne remains an active target. Roeder was last night reluctant to debate specific details and said: "If you want a player to come here, the less you make of it, the better chance you have."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1248 på: 31. Jan. 2007, 10:19 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1249 på: 31. Jan. 2007, 13:20 »
Trenger man å si mer:
Chairman Uses His OWN Cash For Transfers
By Nu Mad

Wednesday 31st January 2007
Perhaps Freddy Shepherd and Dastardly Doug should look long and hard at their counter-part over at Eastfields.
Of the directors in British football who TAKE money out of a club for personal gain ... we have TWO of the TOP FIVE biggest earners (the Newcastle pair pay themselves almost £4m between them each year). But, Manchester City chairman John Wardle is using his own cash to back Stuart Pearce's deadline-day transfer moves.

Pearce entered the month declaring there was little or no finance available to strengthen his squad.

However, Wardle has opened his wallet again.

Together with business partner David Makin, Wardle has already ploughed £20million into the Eastlands outfit and by the end of today, the figure will almost certainly have increased.

Pearce: "As the transfer window has gone on, the chairman has loosened up some of his own finance. It is money that wasn't available at the start of it.

"All credit to John, he is drawing not on club money but his own finance.

"However, the rules remain the same because we are still trying to do good, sound business as I don't want to flit away his money. That would not be right."

Fra
http://www.newcastleutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=322264

Rykter som BBC har skrapet sammen:
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/6294537.stm

606 gossip: More players have been spotted at rival training grounds. Morten Gamst Pedersen is at Liverpool's Melwood complex. Harry Kewell will be going the other way according to PoolRoss. And Babel is at Newcastle. Assuming that's the Amsterdam forward Ryan and not something to do with Brad Pitt's film being on at the Tyneside Cinema.
« Siste redigering: 31. Jan. 2007, 13:25 av Ã…smund »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1250 på: 31. Jan. 2007, 13:48 »
Hehehehe, Roeder sa at Newcastle ikke hadde gått glipp av noe når han så hvilke overganger som hadde blitt gjennomført i dette vinduet. Men han skryter veldig Carew :-)

Roeder continued: "If John Carew does play, he is a big strong lad and has plenty of pace on offer. He's done well where ever he has gone.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1251 på: 31. Jan. 2007, 13:51 »
Spillere velger nå Charlton framfor Newcastle :-) Sier det meste.

Alan Oliver i dagens Chronicle

One defender Roeder was keen on was Arsenal young gun Alexandre Song but the young Cameroon ace joined London neighbours Charlton today which just about sums it up for Newcastle.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1252 på: 31. Jan. 2007, 14:06 »
Harper spurte Woodgate angående Carew:

Meanwhile, Harper, who deputises for groin injury victim Shay Given tonight, revealed he had been doing his homework after learning he would be facing Norwegian giant John Carew.

He continued: "I speak to Jonathan Woodgate now and again, and I said `what's John Carew like?'

"He said `he's 6ft 7in, strong as a bull and absolute lightning'. So I'm really looking forward to playing against him!

"Let's hope he has an off night, but we've got big players. Damien Duff, Titus Bramble, Scott Parker and Stephen Carr are back in there now, and it's up to the senior pros to push us up the table.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1253 på: 31. Jan. 2007, 14:55 »
At Luque nå har blitt enig med PSV, betyr vel at alt håp om at Babel kommer er ute..
Oscillons From The Anti-Sun

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1254 på: 31. Jan. 2007, 14:59 »
Babel har jeg gitt opp for lengst.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1255 på: 31. Jan. 2007, 15:01 »
Everton prøver visstnok å få Andy Cole på lån ut sesongen.. dette ville da vært noe for oss? Bringe tilbake en gammel helt, som kan kan gjøre en god jobb de siste kampene.

Roeder ville nok hvertfall scora endel goodwill på det.

PS: hvordan i hælvete får jeg forandra på signaturen?
« Siste redigering: 31. Jan. 2007, 15:03 av PhilippeA. »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1256 på: 31. Jan. 2007, 15:51 »
Everton prøver visstnok å få Andy Cole på lån ut sesongen.. dette ville da vært noe for oss? Bringe tilbake en gammel helt, som kan kan gjøre en god jobb de siste kampene.

Roeder ville nok hvertfall scora endel goodwill på det.

Ingen dum idé dette. God backupspiller.

Ps: Du bytter den i profilen.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #1257 på: 31. Jan. 2007, 15:53 »

Jeg har endret litt på den for deg. Men du kan gå på "Rediger profil" om du vil redigere den ytterligere.
Toon, Toon,
Black and white army

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1258 på: 31. Jan. 2007, 16:47 »

Jeg har endret litt på den for deg. Men du kan gå på "Rediger profil" om du vil redigere den ytterligere.

Takk!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1259 på: 31. Jan. 2007, 17:05 »
En spiller som garantert hadde styrket venstreback plass. Hadde ikke kostet en dritt heller.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=445272&CPID=8&clid=43&lid=2&title=Ball+rolls+into+City&channel=football_home&