20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225598 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar-vinduet
« Svar #1275 på: 31. Jan. 2007, 23:08 »
Der røk spilleren som Roeder har brukt store deler av vinduet på.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=445379&CPID=24&clid=4&lid=&title=Monaco+land+Piquionne
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1276 på: 31. Jan. 2007, 23:10 »
tror vindue er klart til å lukkes.... ingen medisinske tester eller rykter rundt newcastle....
sa da ble det gooch på oss...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1277 på: 31. Jan. 2007, 23:22 »
Siden Roeder er så glad i talenter.
Koffor ikkje kjøpe Edu fra Lyn da ? :-\
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1278 på: 31. Jan. 2007, 23:23 »
Siden Roeder er så glad i talenter.
Koffor ikkje kjøpe Edu fra Lyn da ? :-\

Enig, han har visst imponert på prøvespill for Pompey. Redknapp ser ikke bort i fra at de henter han til sommeren.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1279 på: 31. Jan. 2007, 23:31 »
er mest opptatt av at vi skulle hatt ny venstreback. Men om Roeder heller vil hente en kvalitetsback i sommar støttar eg han der.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1280 på: 31. Jan. 2007, 23:35 »
Nå ryker jo Bridge da Ashley Cole sitt kne røyk.. så fanden ikke godt ut det der...

Ehhhhhhhhhhhh hvordan i huleste får deg til å tro at vi hadde fått Bridge om ikke dette hadde skjedd? For det første sliter Chelsea med alvorlig skadeproblemer i forsvarsfireren. For det andre tviler jeg på at Bridge hadde rukket å gjennomføre den medisinske testen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1281 på: 31. Jan. 2007, 23:36 »
er mest opptatt av at vi skulle hatt ny venstreback. Men om Roeder heller vil hente en kvalitetsback i sommar støttar eg han der.

Det hadde vel ikke hindret han i å låne f.eks Michael Ball ut sesongen. Jeg har på følelsen at Roeder overhodet ikke har snøring på overgangsmarkedet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1282 på: 01. Feb. 2007, 00:36 »
Oj så overrasket jeg ble. Handlingslammelse på høyt plan.

Albert Luque will not join PSV Eindhoven. The Spanish forward already agreed personal terms but Newcastle United chairman Freddy Shepherd has blocked a transfer hours before the transfer deadline closes.

A five month loan deal was almost certain to be sealed today but we can now reveal that Newcastle United have pulled the plug at the last moment.

Newcastle have probably blocked a transfer because proposed moves for both Ryan Babel and Frederic Piquionne did not materialise.

In other news manager Glenn Roeder confirmed that Newcastle will not make anymore signings during the transfer window.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1283 på: 01. Feb. 2007, 00:37 »
Hehe. Nesten som å spille FM dette her. Byr på 8 spillere så trekker du deg ut av 7 av handlene fordi du kun har penger til den ene spilleren...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1284 på: 01. Feb. 2007, 00:41 »
Hehe. Nesten som å spille FM dette her. Byr på 8 spillere så trekker du deg ut av 7 av handlene fordi du kun har penger til den ene spilleren...

Forskjellen på FM og Newcastle er at på FM vil ofte spillerene til den klubben du er manager for.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1285 på: 01. Feb. 2007, 00:43 »
Nå som Rossi har forsvunnet til Parma er vi faktisk svakere offensivt enn det vi var før vinduet. En stor prestasjon i seg selv.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1286 på: 01. Feb. 2007, 00:46 »
Herregud! For en gjeng dilletanter! Dette er rett og slett skandaløst talentløst.
Hadde jeg vært Luque, ville virkelig klødd i nevene og jeg tror neppe jeg hadde giddet å møte opp på trening i morgen. Jeg syns oppriktig synd på gutten.
Oscillons From The Anti-Sun

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1287 på: 01. Feb. 2007, 00:48 »
Herregud! For en gjeng dilletanter! Dette er rett og slett skandaløst talentløst.
Hadde jeg vært Luque, ville virkelig klødd i nevene og jeg tror neppe jeg hadde giddet å møte opp på trening i morgen. Jeg syns oppriktig synd på gutten.

Nå som Boumsong har forsvunnet måtte de jo finne seg et nytt mobbeoffer. Luque ble den som ble valgt ut.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #1288 på: 01. Feb. 2007, 00:50 »
Nå som Rossi har forsvunnet til Parma er vi faktisk svakere offensivt enn det vi var før vinduet. En stor prestasjon i seg selv.
Det offensive er ikke akkurat det som burde bekymre mest. Vi har fått en back, samtidig som unggutta har vist positive takter. Og stadig flere vender tilbake fra skader. Jeg ser lyst nok på vårsesongen. Ingen vits å svi av titalls millioner £ bare for å kunne vise til noen signeringer.
Livet er svart/hvitt!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1289 på: 01. Feb. 2007, 00:53 »
Det offensive er ikke akkurat det som burde bekymre mest. Vi har fått en back, samtidig som unggutta har vist positive takter. Og stadig flere vender tilbake fra skader. Jeg ser lyst nok på vårsesongen. Ingen vits å svi av titalls millioner £ bare for å kunne vise til noen signeringer.

Nei selvsagt ikke noen vits i å forsterke laget. For noe tull. Fatter ikke hvorfor Martin O`Neill kjøpte Young og Carew. Makan til sløsing når man har middelmådige guttunger som kan steppe inn.

Ellers har du ikke fått med deg at det er også folk som til stadighet også må ut med skader uten at Roeder gidder å prøve og finne årsaken. Å skylde på uflaks derimot er han ekstremt flink til.