20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bernard tilbake i NUFC  (Lest 17331 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #60 på: 01. Sep. 2006, 20:04 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Jeg har aldri hatt sansen for slik griskhet som Distin og Bernard viste når de spilte for klubben.
Ellers ser jeg for meg mange pipekonserter på SJP denne sesongen. Akkurat som det var ifjor.

Er litt uenig med deg der Asbjørn. Bernard spilte fast den tiden kontraktendisputten stod på. Og som nevnt her, var det mange spillere i castle som hadde mye høyere lønn enn Bernard. Nesten som jeg tror at FF ikke ville gi bedre lønn til Bernard pga. at han ikke er engelsk. Dyer og Owen har de lønningene og de er skadet hele tiden, men FF begynte å krangle om £5000 pund med en spiller som var kanonfast på den tiden. £25000 er ikke mye sammenlignet med hva andre spillere i castle har hatt og har nå.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #61 på: 01. Sep. 2006, 20:15 »
Sitat fra: "InspectorC"
Jeg har aldri hatt sansen for slik griskhet som Distin og Bernard viste når de spilte for klubben.
Ellers ser jeg for meg mange pipekonserter på SJP denne sesongen. Akkurat som det var ifjor.

Er litt uenig med deg der Asbjørn. Bernard spilte fast den tiden kontraktendisputten stod på. Og som nevnt her, var det mange spillere i castle som hadde mye høyere lønn enn Bernard. Nesten som jeg tror at FF ikke ville gi bedre lønn til Bernard pga. at han ikke er engelsk. Dyer og Owen har de lønningene og de er skadet hele tiden, men FF begynte å krangle om £5000 pund med en spiller som var kanonfast på den tiden. £25000 er ikke mye sammenlignet med hva andre spillere i castle har hatt og har nå.

Med andre ord kan Bramble, Moore, Carr, Babayaro og Taylor alle kreve en solid lønnsforhøyelse.

At Dyer og Owen har en slik lønn er selvsagt hårreisende, men så lenge de sitter på sykestua er det forsikringsselskaper som betaler lønna og ikke Newcastle. Når Dyer og Owen er skadefrie, så er de mange hakk bedre enn middelmådige Bernard, som langt i fra er god defensivt.

Når man ikke vil spille for Newcastle med en lønn på 250.000 i uka kan  man ryke og reise for min del. Null klubbfølelse.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

rikard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #62 på: 01. Sep. 2006, 22:08 »
Bernard er fin fin. God som snus. Herlich at han har kommet som backup:) Nok en gang til dere negative, kjøp dere en pølse!

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #63 på: 01. Sep. 2006, 22:11 »
Bernard var en meget nyttig spiller for oss sist han var på Tyneside, og jeg håper han kan finne tilbake til seg selv og bli det igjen.
Ollie var en av mine absolutte favoritter helt til han pga griskheten forlot Newcastle og ødela for seg selv med å havne i dårligere klubber. Forhåpentligvis har han lært av dette og viser dette med å finne tilbake til formen og offrer seg 110% for Toon i mange mange år fremover. Jeg gleder meg til å se Ollie på v.backen vår igjen!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #64 på: 04. Sep. 2006, 23:21 »

Ginola

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #65 på: 05. Sep. 2006, 00:36 »
Vi er blitt så fornøyd med middelmådig!
håper han hvertfall kan bidra til konkurranse blant v.b våres!!!
ill the Enemy, we are the Toon Army...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #66 på: 05. Sep. 2006, 12:11 »
Alt er faen meg bedre enn baba.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #67 på: 05. Sep. 2006, 16:10 »
Sitat fra: "EivindI"
Alt er faen meg bedre enn baba.

Det er iallfall bedre med både Babayaro OG Bernard en bare en av dem. Hvem som går seirende ut av duellen om en plass på venstrebacken gjenstår å se. Jeg er bare glad for at det i det minste er konkurranse om plassen igjen.

Kan Bernard finne tilbake til sitt gamle jeg som i glansdagene før han dro, vil han nok danke ut Babayaro. Men tror det er et stykke frem før Bernard er der ennå. Men nå når han er tilbake er det bare å håpe på det beste. Hadde sansen for Bernard sist han var her.

På en annen side kan det hende at konkurranse om plassen fører til at vår mye omtalte Babayaro skjerper seg litt. Og det er bare bra. Han gjorde en og annen bra kampen ifjor hvor han var langt fra Newcastles svakeste spiller som mange hevder han er nå.

Som sagt: er primært bare glad for at vi har alternativer på venstrebacken igjen. Videre velger jeg å klore meg fast til håpet om at Bridge kommer og danker ut begge når "Januar vinduet åpnes".

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #68 på: 04. Des. 2006, 21:55 »
Sitat fra: "PhilippeA."
Dette her må jeg nesten le av...

Nå kan vi faktisk le enda mer. Gutten har ikke engang vært god nok for en plass på benken. Det sier litt når man ser på alle skadene vi har slitt med.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #69 på: 04. Des. 2006, 21:58 »
Sitat fra: "PhilippeA."
Dette her må jeg nesten le av...

Nå kan vi faktisk le enda mer. Gutten har ikke engang vært god nok for en plass på benken. Det sier litt når man ser på alle skadene vi har slitt med.

Enig i at hele greia er til å le av, men han har vel strengt tatt sittet på benken under en a-kamp tror jeg, pirk pirk ;)