20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bernard tilbake i NUFC  (Lest 17410 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #45 på: 01. Sep. 2006, 16:00 »
Savner Dyer jeg.. i form er den gutten av virkelig høy standard!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #46 på: 01. Sep. 2006, 16:02 »
Han er på vei. Har vel begynt å trene med førstelaget i dag om jeg ikke husker feil!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #47 på: 01. Sep. 2006, 16:03 »
Debug this forum please!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #48 på: 01. Sep. 2006, 16:05 »
Herlig å få tilbake Olivier Bernard. Han har jeg alltid hatt enorm respekt for, og jeg har alltid savnet han siden dagen han ble solgt.

Men jeg syntes det er ille av Newcastle å selge spillere, og kjøpe dem tilbake noen sesonger senere. Dette har vi tusen eksempler på. Det er ganske tragisk når jeg tenker meg om.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #49 på: 01. Sep. 2006, 16:05 »
Sitat fra: "Åsmund"
Han er på vei. Har vel begynt å trene med førstelaget i dag om jeg ikke husker feil!

går det ikke lenge til han blir skadet igjen, begynner å BLI LEI den gutten. 80 k i uka for hva daaa, være skadet!
ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #50 på: 01. Sep. 2006, 16:06 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Herlig å få tilbake Olivier Bernard. Han har jeg alltid hatt enorm respekt for, og jeg har alltid savnet han siden dagen han ble solgt.

Men jeg syntes det er ille av Newcastle å selge spillere, og kjøpe dem tilbake noen sesonger senere. Dette har vi tusen eksempler på. Det er ganske tragisk når jeg tenker meg om.

vi kjøpte ikke han da, vi fikk han gratis,
ax

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #51 på: 01. Sep. 2006, 16:09 »
Sitat fra: "shpetim"
Sitat fra: "geordie-olav"

vi kjøpte ikke han da, vi fikk han gratis,

Men det viser dårlig dømmekraft. Hvis vi skal signe de på nytt 2 år etterpå burde de aldri dratt fra klubben i det hele tatt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #52 på: 01. Sep. 2006, 16:29 »
Du kan så si, men Bernard gikk av egen fri vilje da kontrakten hans gikk ut. Forøvrig så er jeg tilbøyelig til å tilgi Bellamy, Jenas og Bernard til å ha benyttet muligheten til å stikke av fra Souness når de først hadde muligheten. Hadde det ikke vært for at jeg er trofast supporter av denne klubben hadde jeg jo gjort akkurat det samme selv.
Men supporter ville det stilt meg i et langt dårligere lys enn spillerne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Velkommen!
« Svar #53 på: 01. Sep. 2006, 16:40 »
Velkommen tilbake til Bernard!
-En kjærkommen retur. Gleder meg til å se han i svart/hvitt igjen. Nå skulle jeg gjerne hatt tilbake Robert også. De var et radarpar som skulle fått utvikle samspillet på venstrekanten videre. Håper virkelig Bernard finner tonen igjen på laget. Ser ikke bort fra at han og N'Zogbia kan bli en knall kombinasjon.

Mulig jeg er nostalgiker. Men Bernards retur nærmest på overtid gjør bot for det meste som gikk i vasken på transferens siste dag.
Livet er svart/hvitt!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #54 på: 01. Sep. 2006, 16:44 »
Sitat fra: "Joakim"
Du kan så si, men Bernard gikk av egen fri vilje da kontrakten hans gikk ut. Forøvrig så er jeg tilbøyelig til å tilgi Bellamy, Jenas og Bernard til å ha benyttet muligheten til å stikke av fra Souness når de først hadde muligheten. Hadde det ikke vært for at jeg er trofast supporter av denne klubben hadde jeg jo gjort akkurat det samme selv.
Men supporter ville det stilt meg i et langt dårligere lys enn spillerne.

Det som er håpløst er at vi nektet å gi Bernard høyere lønn, for FF mente han var grisk. Det han ba om var 15tusen pund i uka eller noe. Til sammenligning hadde vel Dyer som var skadet året rundt 4-5 ganger den summen. Så jeg skjønner Bernard, men jeg skjønner ikke Freddy.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #55 på: 01. Sep. 2006, 17:31 »
Sitat fra: "kesse"
Var Bernard nr2 på din ønskeliste etter Bridge?? hehe...

nei...den nest beste tilgjenglige venstrebacken

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #56 på: 01. Sep. 2006, 19:13 »
Synes dette var veldig bra å komme hjem til, får håpe han gjør det bra i Newcastle drakta!

:D
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #57 på: 01. Sep. 2006, 19:36 »
Dette er helt kanon. Bernard er utrolig mye bedre en Baba. Spesielt god fremover, men han av og til kan han være ukonsentrert bakover. Med på sitt beste er han jo helt kanon.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #58 på: 01. Sep. 2006, 19:39 »
YES! Velkommen hjem Bernard!
Jeg har tro på at Bernard har muligheten til å komme i like bra eller bedre form for Newcastle nå, enn da han var her sist! 26 år er den perfekte alder i fotball! Rutinert samtidig som man har mange år igjen av fotballkarieren!
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #59 på: 01. Sep. 2006, 19:39 »
Hehehehehe Bernard var egentlig klar for Leeds, men nok en gang gjør han helomvending. Husker at Bernard takket nei til £20.000 i uka og en treårs kontrakt januar 2005. Han mente han var verdt minst £25.000 i uka.

I går var han klar til å skrive under for Leeds som har et lønnstak på £5.000 i uka, som førte til at Eirik Bakke måtte forlate klubben. Snakk om å falle bratt nedover på 18 måneder. Tipper han ligger et sted på £5000-£10.000 i Newcastle nå. Han burde maks fått £6000 etter min smak. Håper kontrakten går ut 1. januar, som den gjorde med Ronny Johnsen.

Jeg har aldri hatt sansen for slik griskhet som Distin og Bernard viste når de spilte for klubben.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=413648&CPID=10&clid=4&lid=&title=Whites+upset+with+Bernard

Ellers ser jeg for meg mange pipekonserter på SJP denne sesongen. Akkurat som det var ifjor.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."