20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bernard tilbake i NUFC  (Lest 17352 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #15 på: 01. Sep. 2006, 13:02 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Irriterer meg at vi ikke har lagt inn bud på Lucas Neill. Han hadde vi garantert fått.

Det hadde i så fall kostet £ 4M for en spiller med 1 år igjen av kontrakten. Nå presset nok Blackburn prisen opp i slutten av transfervinduet, men det var dette Liverpool angivelig må ha punget ut med. Om man hadde prøvd seg tidligere i sommer så skal man ikke se vekk i fra at prisen hadde blitt mye mer rimelig.

Forøvrig er jeg ikke så negativt innstillt til Bernard. Helt ute av form, men utover høsten så håper jeg at han danker ut Babajaro. Bernard på sitt beste er bedre enn det Babayaro noen gang har vært. Et sjansespill javel, men det koster ikke klubben særlig mye. Det var en god løsning i siste liten selv om jeg skulle ha sett en annen venstreback komme inn.
Carr har altfor få landskamper for England!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #16 på: 01. Sep. 2006, 13:02 »
Var jo rykter i sommer om at folk ville kjøpe aksjene til Hall-familien, då kan det være vi får noen penger i kassen, bare det ikkje blir så svindyrt med alt annet, sånn som Glazer folka har holdt på!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #17 på: 01. Sep. 2006, 13:09 »
Jeg synes dette er glimrende nyheter, kan ikke forstå dere som ikke liker dette. Bernard var en kjempegod venstreback på sitt beste, og jeg ser ingen grunn til at han ikke skal finne tilbake til sitt gamle jeg, nå som han er tilbake der han hører hjemme. Nei, dette var bra.. Baba ut, Bernard inn!
ignert Morten.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #18 på: 01. Sep. 2006, 13:14 »
Bernard har vært på prøvespill for Sheff Utd i sommer men de mente han var for dårlig. Lover godt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #19 på: 01. Sep. 2006, 13:16 »
Det er lenge siden jeg har sett han spille men jeg finner det litt bekymringsverdig at han har vært på prøvespill hos Bolton, Readin og Sheffield United uten å ha blitt tilbudt kontrakt! :?

Det lukter desperathet lang vei...

Uansett, godt med en venstreback, selvom det ikke akkurat er Bridge.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #20 på: 01. Sep. 2006, 13:16 »
Beste og billigste løsningen Roeder kunne gjør når han ikke fikk tak i Bridge. Når har vi jo fått inn 4 spillere og 1 på lån. Vil ikke si det er så gale.
Newcastlesupporter siden 1992

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #21 på: 01. Sep. 2006, 13:22 »
Sitat fra: "vannvakten"
Beste og billigste løsningen Roeder kunne gjør når han ikke fikk tak i Bridge. Når har vi jo fått inn 4 spillere og 1 på lån. Vil ikke si det er så gale.

Jeg er mer opptatt av kvalitet enn kvantitet. Ser man på kvaliteten på de 3 spillerene han har hentet de 2 siste dagene, så er det knapt championship nivå. Roeder argumenterer lånet av  Rossi med at han scorer mye på reservelaget. Da kunne vi like godt ha hentet Neil Mellor.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #22 på: 01. Sep. 2006, 13:24 »
Det kunne selvsagt vært langt verre. Men det kunne også vært langt bedre.
Og folk tenker bare på hva som kunne hendt dersom ditt og datt.

Når ting ikke gikk som det helst skulle gått mens vinduet var åpent, så var dette den eneste reelle løsningen. Vi MÅ ha en venstreback, og vi har fått en som har potensiale til å komme opp på et dobbelt så høyt nivå som Babayaro. Så får vi se om han er finito som profesjonell fotballspiller eller om det fremdeles bor noe i vår alles kjære Olivier Bernard.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #23 på: 01. Sep. 2006, 13:24 »
Hvor naiv går det ann å bli???

Alan Oliver

On Wednesday morning Roeder was confident that he would sign Robert Huth, Viduka and the versatile Blackburn Rovers defender Neill.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #24 på: 01. Sep. 2006, 13:28 »
Hvor naiv det går an å bli?
Roeders informanter fortalte han antagelig at alle de tre var realistiske mål for oss.
Lucas Neill droppet man antakelig da Liverpool kom på banen. Huth ville heller til Boro, og Viduka fikk ikke lov å dra, og han selv gadd ikke protestere på det.

Ting gikk ikke som planlagt, og vi burde selvsagt hatt en plan B, men det får Roeder lære på til neste gang. Roeder har ikke begått noen alvorlig forbrytelse, Asbjørn. Han har kanskje bare vært litt naiv og optimistisk på transfermarkedet, og vi aner ikke grunnene hans til det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #25 på: 01. Sep. 2006, 13:32 »
Sitat fra: "Joakim"
Hvor naiv det går an å bli?
Roeders informanter fortalte han antagelig at alle de tre var realistiske mål for oss.
Lucas Neill droppet man antakelig da Liverpool kom på banen. Huth ville heller til Boro, og Viduka fikk ikke lov å dra, og han selv gadd ikke protestere på det.

Ting gikk ikke som planlagt, og vi burde selvsagt hatt en plan B, men det får Roeder lære på til neste gang. Roeder har ikke begått noen alvorlig forbrytelse, Asbjørn. Han har kanskje bare vært litt naiv og optimistisk på transfermarkedet, og vi aner ikke grunnene hans til det.

Hvorfor skulle vi droppe Neill pga Liverpool? Vi har banket Liverpool flere ganger på overgangsfronten. Det er heller ingen hemmelighet at Liverpool har ønsket Neill i mange dager, så dette burde ikke være noe nytt for Roeder & Co. Lucas Neill er en spiller vi kunne prøvd oss på allerede i juni. Jeg fatter ikke hvorfor vi skal vente til de siste timene når vi har over 3 måneder på oss.

Om han sitter i manager stolen i januar, råder jeg han til å holde kjeft.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #26 på: 01. Sep. 2006, 13:39 »
Jeg syntes det værste med hele gårsdagen er episoden med Milner. I følge flere kilder på nettet er han svært misfornøyd og vil vekk fra Newcastle. Han blir nok solgt i Januar..

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #27 på: 01. Sep. 2006, 13:43 »
Greit nok å være skuffet, men det får jo være måte på negativitet.

Bernard ønsker jeg hjertelig velkommen tilbake. Endelig er han tilbake, og jeg gleder meg til å se han i riktig drakt igjen!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #28 på: 01. Sep. 2006, 13:44 »
Sitat fra: "kesse"
Jeg syntes det værste med hele gårsdagen er episoden med Milner. I følge flere kilder på nettet er han svært misfornøyd og vil vekk fra Newcastle. Han blir nok solgt i Januar..

Ja det er rett og slett tragisk, og prisen går nok ikke akkurat opp etter dette. Milner ville helst ikke dra til Villa, men fikk beskjed om at han ikke var ønsket i Newcastle. Når han endelig hadde kommet til enighet med sin nye arbeidsgiver blir han kalt tilbake. Inkompetente gjøker.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Bernard tilbake i NUFC
« Svar #29 på: 01. Sep. 2006, 13:46 »
Det med Milner er jo bare en skam, sender han ned til AstonVilla mot hans vilje og så kaller han tilbake. De skulle skammet seg. Fattyboy som styrer skuta
Newcastlesupporter siden 1992