20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Måndens forumbruker august  (Lest 11388 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Måndens forumbruker august
« Svar #15 på: 05. Sep. 2006, 12:36 »
Hva er dette for en barnehage egentlig?"jeee,månedens folumbluker!"
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 05. Sep. 2006, 15:46 »
Er det virkelig så forkastelig at vi medlemmer setter pris på hverandre? Er det plutselig alt å kåre månedens forumbruker nå?
Jeg trodde virkelig ikke at dette var en forbrytelse. Og hvis det er, så er jeg stolt av å være lovbryter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #17 på: 05. Sep. 2006, 21:21 »
Å være stolt og leve og ånde for denne voten er vel kanskje litt på kanten, men at dere vil ha den skjønner jeg :wink:  Gidder bare ikke innvolvere meg, for ser ikke på å skrive inn her som en konkurranse.

Jeg skriver kun innlegg når jeg føler for det, og leser mye mer enn jeg skriver her inne.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 05. Sep. 2006, 21:33 »
Sitat fra: "Lasse"
Jeg skriver kun innlegg når jeg føler for det, og leser mye mer enn jeg skriver her inne.

Deler samme synspunkt som deg Lasse. Leser for det meste jeg også, men legger til innlegg når jeg føler for å uttrykke meg. ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 05. Sep. 2006, 22:46 »
Jeg har ikke sagt at jeg lever og ånder for denne voten. Jeg har ikke sagt at det er livsnødvendig for meg at vi har en slik kåring.
Men jeg synes da likevel at det denne tråden, i likhet med mange andre tråder, har noe for seg.

Jeg poster innlegg bare når jeg har noe vettugt å bidra med jeg også. Det er selvsagt ingen konkurranse å skrive på dette forumet.
Når jeg har vært med å nominere månedens forumbruker, så var det fordi jeg hadde lyst til det. Fordi jeg følte for å bidra med mitt.

Ikke fordi det er kult, hipt, morsomt, nødvendig e.l.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 05. Sep. 2006, 23:07 »
Jeg har strengt tatt ikke sagt at du har sagt det heller :wink:

Uansett så mener jeg at dere bare må ha denne avstemningen, og jeg syntes det er fint for den som vinner. Likevel kommer ikke jeg for min del å ta noe som helst hensyn til at det står "mnds forumbruker" under nicket til en eller annen type. Jeg kommer ikke til å stemme, og jeg kommer ei til å nominere noen.

Men det er mitt syn på saken!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 06. Sep. 2006, 14:04 »
Har noen sagt at du må nominere/stemme på noen da? Ikke såvidt meg bekjent. Det er forøvrig heller ingen grunn til å ta noe som helst hensyn til at det står månedens forumbruker under nicket til en eller annen.
Vedkommende er ikke spesiell på noen måte. Det er, om ikke annet, en liten utmerkelse/påskjønnelse for god innsats på forumet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 06. Sep. 2006, 22:59 »
Nei men herregud da mann! Jeg må jo få lov å si hva jeg mener, og hva jeg føler ang. dette temaet! Og det har jeg gjort.

Har ikke sagt noe om at denne voten ikke burde eksistert eller noe, har bare delt mitt syn på saken.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 07. Sep. 2006, 10:22 »
Sitat fra: "Joakim"
Det er, om ikke annet, en liten utmerkelse/påskjønnelse for god innsats på forumet.

Hahaha,herreguuuuud
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 07. Sep. 2006, 20:07 »
Ja herregud altså. For en gjeng med barnehageunger. Bruker bleie gjør vi sikkert også.

Noreng

• Gjest
« Svar #25 på: 08. Sep. 2006, 15:36 »
Beklager så meget. Har vært borte i noen dager på skoletur og skal selvfølgelig ordne saken nå!

Addis
Håvard
Asbjørn
Joakim
Chikenman
Kesse
Front242

Disse er nominert.

plebbster

• Gjest
« Svar #26 på: 08. Sep. 2006, 16:23 »
Så lag en vote!

Rediger første posten. Er bedre det enn at alle skal skrive hvem de stemmer på.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #27 på: 08. Sep. 2006, 16:25 »
Så Olavs forslag var ikke godt nok?
Toon, Toon,
Black and white army

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 08. Sep. 2006, 16:30 »
Mack er såra. Min stemme går til Mack.

Noreng

• Gjest
« Svar #29 på: 08. Sep. 2006, 17:37 »
Beklager, Mack! Skal fikse det nå.

Amund: Det går utrolig nok ikke. Jeg har prøvd new-topic også. Tror noe er klikk!