20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem håper dere vinner Premier League 06/07?  (Lest 5342 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvem håper dere vinner Premier League 06/07?
« Svar #15 på: 30. Aug. 2006, 13:07 »
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "Noreng"
Stemte klart på Arsenal. Veldig fint lag som aldri har gjort meg noe. Jeg liker Arsenal veldig godt, og er kanskje mitt andrelag.. Jeg heier alltid på Arsenal i andre kamper som ikke involverer Newcastle.

De har kule spillere, greie fans og har aldri gjort NUFC noe vondt!

Det slo oss I fa Cup finalen. Det svir.

Ikke så veldig.
Vi var dårligere enn Arsenal i den kampen, og tapte fortjent.
Ikke den mest spennende fotballkampen jeg har sett i mitt liv.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 07. Sep. 2006, 12:47 »
Scum og Chelsea er lag jeg forakter. Da gjenstår Liverpool og Arsenal. Arsenal spiller finest fotball, så da velger jeg de. Ellers har jeg kvittet meg med dette hatet til Boring-Arsenal ettersom Arsenal har spillt fantastisk fotball i flere sesonger nå.

Men for å være ærlig, så hadde det vært fint om et annet lag enn en av disse fire hadde vunnet Premier League.
Carr har altfor få landskamper for England!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 09. Sep. 2006, 01:45 »
Jeg håper at Newcastle vinner Premier League, jeg, og det har jeg alltid håpt på.
Av de 4 som er ramset opp på avstemningen er det uten tvil Arsenal jeg vil se stå øverst!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 09. Sep. 2006, 17:37 »
dette vil jeg ikke svare på...håper heller Reading vinner enn arse,chel,pool og manu

plebbster

• Gjest
« Svar #19 på: 09. Sep. 2006, 17:41 »
Reina hjelper ihvertfall ikke Liverpool stort.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 09. Sep. 2006, 18:56 »
Håper selvfølgelig at Newcastle vinner, noe som vi ikke gjør og da gir jeg faen.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
The Scum
« Svar #21 på: 15. Sep. 2006, 11:09 »
Alle brukere av dette forumet bør selvfølgelig ha Newcastle som førstevalg!

-Om det ikke skulle bli Newcastle, så har jeg ikke så sterke følelser til hvem det blir. Men av det jeg har sett hittil i sesongen, så synes jeg ManUtd virker som den sterkeste kandidaten. Jeg må bare vedgå at de spiller god og morsom fotball. En slik erkjennelse sitter langt inne, for The Scum skal jo være et hat-lag. Jeg har veldig sansen for Giggs.
Livet er svart/hvitt!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 15. Sep. 2006, 18:34 »
Giggs?
¨Å huffameg.

Er det en mann jeg overhodet ikke har sansen for, så er det Ryan Giggs. Han viste utmerket godt hvorfor mot Celtic.
Jeg synes Man Utd spiller drittfotball, og det plager meg enormt at de ser så sterke ut.

Men det kan hende det er for at hatet mitt til klubben er så sterkt at jeg er blind på det øyet.

Jeg har sagt det før, jeg har etterhvert fått stor sans for Arsenal. De spiller god fotball, effektiv fotball og har flere spillere jeg har stor sans for. Og som jeg også har sagt, at vi har et forholdsvis godt tak på dette laget er jo absolutt ikke negativt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon