20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: David Nielsen`s soleklare filming  (Lest 2068 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
David Nielsen`s soleklare filming
« på: 19. Aug. 2006, 22:25 »
Synes det er på tide å innføre video/kamera dømming i tippeligaen!.Så man får straffa sånne filmere alla nielsen og få slutt på detta.Må bli strengere på detta..Eneste som hjelper!.Hvis dem ikke får straffa det under kampen så kan det hvertifall gjøres i ettertid.bot eller utestengelse.Må slå mye hardere ned på filming!!.Noen her som har noen synspunkter ang detta?

plebbster

• Gjest
« Svar #1 på: 19. Aug. 2006, 22:27 »
David Nielsen er nesten like ille som C. "femi-gay " Ronaldo. At han ikke klarer å innrømme at han juksa selv etter kampen, er jo litt rart. Jeg synes sånne ting bør bli avklart etter kampen. De får spille kampen ut, men heller få 14-15 kampers karantene når de gjør noe så dumt. 8)

BallaJazz

• Gjest
« Svar #2 på: 19. Aug. 2006, 22:48 »
Jo da lærer dem ,Men litt komisk å se han benekta filming direkte på tv selv når han fikk se det i slowmotion bildene flere ganger :lol:

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 19. Aug. 2006, 23:03 »
Nå har han innrømmet at han filmet...

Enig i at det burde vært mye strengere straffer for å filme. Selv om dommeren ikke ser at det filmes i en kamp, så burde NFF eller hvem det er som bestemmer sånt gjøre noe i etterkant.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 21. Aug. 2006, 01:18 »
Kong David!

DanMan

• Gjest
« Svar #5 på: 25. Aug. 2006, 14:34 »
Håpløs oppførsel av en ellers imponerende spiller. Men selvsagt, ingen hemmelighet at jeg heiet på motstanderen, og da er slik oppførsel nok til å bli lagt for hat resten av karrieren.  :lol: