20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Straffespark?  (Lest 4465 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Straffespark?
« Svar #15 på: 17. Aug. 2006, 00:42 »
Ja da er vel Owen motsatt i forhold til det du observerer. Jeg har da sett andre eksempler på spillere som blir dårligere når alvoret tar dem.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Straffespark?
« Svar #16 på: 17. Aug. 2006, 10:03 »
For all del IKKE Owen! I sin siste sessong før han gikk til Real Madrid bommet han vel på 6 av 12 straffer ellerno'. Husker ikke om det var kun over siste sessongen men tilsammen bommet han på ALTFOR mange.

Mine straffeskytere vil nok bli sånn ca:
Solano,
Ameobi,
Luque,
Moore

Parker er god på banen, og en god kaptein, han holder nok nervene under kontroll også, men redd skuddfoten hans kanskje kommer til kort.... Men innen 1.september har vi forhåpentligvis andre navn og legge til den lista også....

plebbster

• Gjest
Straffespark?
« Svar #17 på: 17. Aug. 2006, 12:06 »
Det lønner seg å ha en og samme straffesparkskyter gjennom hele sesongen uansett. Vi ser jo hvordan Brann har klart å nesten rote bort serieledelsen pga. å rotere straffesparkfolk.
Jeg vil gå for Solano.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Straffespark?
« Svar #18 på: 17. Aug. 2006, 12:57 »
Solano og Luque
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Straffespark?
« Svar #19 på: 17. Aug. 2006, 16:11 »
Sitat fra: "plebbster"
Det lønner seg å ha en og samme straffesparkskyter gjennom hele sesongen uansett. Vi ser jo hvordan Brann har klart å nesten rote bort serieledelsen pga. å rotere straffesparkfolk.
Jeg vil gå for Solano.

Det er vel litt fordi ingen av de har klart å sette straffene at man ikke fortsetter med en å samme straffeskyter i Brann eller?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Straffespark?
« Svar #20 på: 17. Aug. 2006, 17:23 »
Fordi en spiller bommer en gang, bør man ikke skifte...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Straffespark?
« Svar #21 på: 17. Aug. 2006, 17:25 »
Sitat fra: "Lasse"
Fordi en spiller bommer en gang, bør man ikke skifte...

Dømt ut ifra signaturen din: er det ikke nettop det laget ditt har gjort?
Da melder det seg også kjapt et annet spørsmål: hvor mange bom er tillat før man bør la noen andre få prøve seg?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Straffespark?
« Svar #22 på: 17. Aug. 2006, 17:28 »
Jo, det er nettopp det de har gjort. Og se hvordan det har gått!!! Jeg støtter overhodet ikke Mons avgjørelse i den saken!

Hvor mange straffer en spiller kan bomme på før han bør skiftes ut kommer jo selvsagt litt an på. Men selv om en spiller bommer én gang betyr ikke det at han bommer også neste gang.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Straffespark?
« Svar #23 på: 17. Aug. 2006, 17:42 »
Sitat fra: "Lasse"

Hvor mange straffer en spiller kan bomme på før han bør skiftes ut kommer jo selvsagt litt an på. Men selv om en spiller bommer én gang betyr ikke det at han bommer også neste gang.

Nope overhodet ikke. Men hva med Michael Owen sin statistikk i Liverpool før han stakk til Real Madrid? Jeg trodde han hadde bommet på 5 av 10, men ble irettesatt av en trofast Liverpool fan som kunne infomere meg om at det var 6 av 12. Noe som er enda litt verre. Det er iallfall ikke en høy nok treffprosent i mine øyne.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Straffespark?
« Svar #24 på: 17. Aug. 2006, 21:16 »
Han puttet på 4-5 straffer på rad og så bommet på omtrent samme antall på rad like etter. Han er slett ingen god straffeskytter. Ene straffen gikk via keeper og i stolpen og så inn, og en bommet han på men fikk ta straffen om igjen pga keeperen sto for langt ute. Owen som straffetakker? Vil ikke annbefale det. Dessuten er det vel begrenset med spilletid han får neste sesong om han i det hele tatt får det grunnet skaden.
iverpool FC

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Straffespark?
« Svar #25 på: 17. Aug. 2006, 21:49 »
Owen er sjanseløs på straffer.. Husker fra tiden han hadde i Liverpool..