20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Spørsmålet er, dersom Hareide går, hvem skal da overta?Trond Sollied har nettopp startet på noe stort i Olympiakos, og er neppe interessert. Ola By Rise har ikke erfaringen. Drillo vil ikke. Semb har gjort sitt. Nils Arne Eggen har gitt seg. Skal vi ansette Normark? Er det noe bedre? Neppe!Og én ting er sikkert, NFF kommer ALDRI til å spørre en velrennomert utenlandsk trener. De kommer aldri til å spørre Svennis, heller. Tord Grip har jo allerede vært landslagstrener, uten altfor stor suksess.Og Per-Mathias Høgmo er jo "utbrent" stakkaren.Hvem skal overta?Du?Nei, dessverre. Men inntil videre ser jeg kun én løsning, og det er at Åge Hareide fortsetter.
Hvem skal overta?Du?
Jeg er litt enig med Myhre i at han burde redda målet til Brasil. Allikevel var nok han Norges beste.
Thomas Myhre spilte som en gud!Ole Gunnar Solskjær spilte fantastisk! Brasil slår aldri Norge!Mer har jeg ikke å si om den kampen