20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Collins John  (Lest 4363 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Collins John
« på: 16. Aug. 2006, 11:58 »
Teamtalk

Ung lovende spiss til 5 mill p. Gjerne for meg  :D
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Collins John
« Svar #1 på: 16. Aug. 2006, 12:02 »
Veldig enig i det! Starta 16 kamper i fjor og scoret 11 mål og ble klubbens toppscorer er en kjempe prestasjon! og at han bare er 20 år er en kjempebonus  :D

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Collins John
« Svar #2 på: 16. Aug. 2006, 12:09 »
Det sies at han er dårlig likt blant de andre spillerene, så usikker på hvordan han er som person.

Kunne vært et spennende kjøp, men det måtte isåfall vært i tillegg til f.eks Kuyt eller en annen spiss.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Collins John
« Svar #3 på: 16. Aug. 2006, 12:25 »
Forhåpentligvis så er Roeder flinkere til å jobbe med urokråker enn det Souness var.
 Jeg håper på John, men som Asbjørn sier. Vi trenger en toppspiss også!!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Collins John
« Svar #4 på: 16. Aug. 2006, 13:21 »
Stiller meg positivt jeg osgå, spennende spiller som gjorde sakene meget bra ifjor. En ting som bekymrer meg er prisen. £5m er ikke det litt mye hvis vi i tillegg skal ha Kuyt eller Martins?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Collins John
« Svar #5 på: 16. Aug. 2006, 13:33 »
Jeg tror vi nesten kan glemme Kuyt og Martins. Kuyt ser ut til å være klar for Liverpool, mens det virket på Roeder i går at de hadde kjølnet litt over tanken på Martins. Hvis de henter John så kommer det vel kanskje han pluss en annen billig spiss. Feks Tristan fra deportivo... De skal vel ha ca 2millioner for han. Aner ikke jeg... Uansett, så syntes jeg dette ser rimelig svart ut.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Collins John
« Svar #6 på: 16. Aug. 2006, 13:36 »
Tristan er da god han...Uansett,jeg venter i spenning. Kjøpet av Damien Duff kom som en stor overraskelse på meg hvertfall,hadde ikke hørt noe om dette i forkant. Det er godt mulig at Roeder og Sheperd holder kortene tett inntil brystet, og at vi plutselig ender opp med 2-3 spillere som vi ikke engang har hørt rykter om at vi skal få.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Collins John
« Svar #7 på: 16. Aug. 2006, 13:41 »
Skal ikke se bort i fra det Tommy. Men jeg syntes det er synd at vi ikke har fått hentet inn noen flere spillere før kampen mot Wigan. Regner med at Roeder har en backup plan, og slik det ser ut nå tror jeg han må bruke den.

Werther

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.home.no/athaga
Collins John
« Svar #8 på: 16. Aug. 2006, 14:09 »
Syntes det har tatt altfor lang tid med disse innkjøpene, og på meg virker det som om de ikke har helt kontroll over det der borte.

Greit at Duff-kjøpet kom som en overraskelse, men ingenting tyder på at det var en planlagt overraskelse fra ledelsen sin side. På meg virker det mer sånn, "oi, er Duff ledig? Vi går for han!", og så var vi så heldige at han virkelig kicket på det.

Bortsett fra denne "tilfeldigheten" har ikke noen andre kommet inn, og det er ganske bemerkelsesverdig. Hadde jo vært kjekt å få spilt inn noen i laget _før_ PL starter...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Collins John
« Svar #9 på: 16. Aug. 2006, 14:44 »
Tipper de 3 kjøpene vi foretar er: John, Kuyt og Gravesen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Collins John
« Svar #10 på: 16. Aug. 2006, 14:47 »
Ser Tristan nevnes her: er han linket til oss?
Kan slå positivt ut å gjenforene ham med Luque. Kan være bra for begge, men samtidig er det spørsmålet om en spiller fra Spansk Primera og overgangen til Premier League.... Hvor gammer er den godeste Tristan forresten? Troddde han begynner å nærme seg 30...(?)

Men så over til Collins John. Dette er interessant. 16 kamper fra start og 11 mål er ingen dårlig statistikk. Og i en alder av bare 20 år må vi anta at han har mange gode år foran seg og bare vil bli bedre.
Det er på ingen måte Kuyt eller Martins det er snakk om her, men det er bedre enn å ha bare Ameobi og en Luque som ikke ser ut til å få sjansen av Roeder. £5 mill er vel ikke atlfor mye. Syns iallfall ikke det er verre enn 10 som det var antydet for Ashton, noe jeg hadde vurdert som enn høyere risiko.

Er positiv til John og håper faktisk vi kan få ham. Dessverre ser det ikke ut til at vår venn Oliver har noen særlig tro på det (og han har jo som regel rett hva Newcastle og overganger angår):
Sitat
The latest of a never-ending list of strikers to be linked with United is Fulham's 20-year-old Collins John, but the Dutch-born player is not what Roeder is looking for.

Link

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Collins John
« Svar #11 på: 16. Aug. 2006, 15:07 »
Så lenge vi er ute etter en angrepspillere, så JA TAKK!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Collins John
« Svar #12 på: 16. Aug. 2006, 15:22 »
Sitat fra: "geordie-olav"

Ja, sånn begynner jeg å føle det osgså...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Collins John
« Svar #13 på: 16. Aug. 2006, 15:57 »
Sitat fra: "EivindI"
Sitat fra: "geordie-olav"

Ja, sånn begynner jeg å føle det osgså...

viktig å ikke miste hodet å bli for desperate også....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Collins John
« Svar #14 på: 16. Aug. 2006, 17:32 »
Sitat fra: "chickenman"
Ser Tristan nevnes her: er han linket til oss?
Kan slå positivt ut å gjenforene ham med Luque. Kan være bra for begge, men samtidig er det spørsmålet om en spiller fra Spansk Primera og overgangen til Premier League.... Hvor gammer er den godeste Tristan forresten? Troddde han begynner å nærme seg 30...(?)

Nei, han er ikke linket til oss. Men jeg så at han var linket til Bolton eller Pompey, husker ikke hvilken av dem. De trodde prisen kom til å være på ca 2millioner pund. Han ville vært bedre enn ingenting for å si det sånn!