20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wigan 19.08  (Lest 37351 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oeyhope

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - Wigan 19.08
« Svar #150 på: 19. Aug. 2006, 22:23 »
Fikk det til :)

Torrent ligger på:

http://www.mininova.org/tor/401225

Håper det virker :)

Enjoy

oeyhope

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - Wigan 19.08
« Svar #151 på: 19. Aug. 2006, 22:29 »
Glemte å si att filmen må sees med VLC media player. Orket ikke gjøre den om ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Wigan 19.08
« Svar #152 på: 20. Aug. 2006, 11:15 »
Gratulerer alle sammen med en god start på den nye sessongen.

Viktig å komme igang med en seier. Tror faktisk at Newcastle er et av lagene som trenger en god start mest av alle. Selvfølgelig vil det være en fordel for samtlige lag. Men vi har endel spillere som kan variere fra å spille bra til å være katastrofale alt etter om de har dagen, eksempler: Bramble og Ameobi. Roeder sa jo også det noen her inne har antydet tidligere at blant annet Bramble antagelig sliter litt med nervene. Tror vi har flere sånne og de trenger virkelig denne gode starten.

Ellers glad for at Ameobi som skal slå til i år starter slik han skal. Nå har ikke jeg sett kampen eller så veldig mange rapporter fra noen som har sett den. Men det er et postivit tegn for meg at Ameobi var involvert i Parkers mål, bra forarbeid, og at han er nettop der han skal være og gjør det han skal. Må innrømme jeg blir litt nervøs for at han skal bomme på den ballen når jeg ser de på høydepunktene...  :roll:

Synd at vi for to skader allerede i ligaåpningen, men ikke overraskende. Men vi har iallfall fortsatt til gode å høre hvor alvorlige disse skadene er. Skal vi se på det positive som kan komme ut av det kan det være at Butts eventuelle fravær mot Ventspils kan åpne for 4-4-2 og eventuelt Luque sammen med Ameobi på topp.
Håper også Moore er klar igjen allerede til Villa kampen om ikke Ventspils. Forsvaret vårt vakler ved scoringen. Det er vel Carr(?) som først har en meget skummel heading i eget forsvar. Den må enten ut av feltet i motsatt retning, eller ut til corner eller kast. Ikke noe sånn halvveis (og mislykket) som det Carr gjorde.
Men Taylor er jo ikke mye bedre i duellen med Heskey etterpå. Skal selvfølgelig ikke påstå at det målet hadde vært avverget med Moore på banen, men vi ser helt klart tegn til et usikkert forsvar i den situasjonen. Et forsvar som sårt trenger en leder.

Kombinasjonen mellom Duff og N'Zogbia i forkant av 2-1 er mildt sagt herlig. Godt å se at to spillere som tilsynelatende kommer til å konkurrere med hverandre om en plass kan samarbeide så bra.
Litt synd at ikke Milner fikk prøvd seg i denne kampen, men det blir vel anledninger nok for ham også fremover.

Hadde Solano også en ball inne som ble annulert, og i såfall: var det korrekt?
Har jeg forstått det riktig da også Luque ble offer for en tvilsom offside avblåsning på slutten?