20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wigan 19.08  (Lest 37448 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Wigan 19.08
« Svar #15 på: 16. Aug. 2006, 17:01 »
Sitat fra: "oyvind"
Tipper Newcastle stater sånn: (dessverre)

Given
Carr-Bramble-Moore-Babayaro
Solano-Parker-N´Zogbia/Butt-Emre-Duff
Ameobi

Føler meg aldri sikker på Newcastle seiere nå fortida. Så tror dette blir en veldig hard kamp. Kan nok mye mulig være lagoppstillinga det der, hvis vi ikke har fått en spiss innen den tid. Veldig skeptisk til en spiss og en hengende spiss taktikken men. Og desto mer skeptisk til Ameobi alene på topp. Men det blir utrolig spennende og herlig å begynne igjen med en ny sesong.  Men hvorfor spiller ikke Taylor? Har han ikke kommet tilbake til det nivået han var før skaden? Han var jo vår beste forsvarspiller i høst
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Newcastle - Wigan 19.08
« Svar #16 på: 16. Aug. 2006, 17:57 »
Harper
Carr-Moore-Taylor-Bridge
Solano-Emre-Parker-Duff
Luque-Kuyt

Benk: Krul, Bramble-Zogbia,Ameobi-Milner

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Wigan 19.08
« Svar #17 på: 16. Aug. 2006, 18:20 »
Jeg håper du får rett åsmund!!:)

Men jeg tror Given rekker kampen og kommer til å stå i mål.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Newcastle - Wigan 19.08
« Svar #18 på: 16. Aug. 2006, 18:27 »
Viktig å være litt opptimist. Vi trenger jo helt klart to nye backer. Skulle bare ønske vi hadde kjøpt Miguel og en til spiss. Da Bridge, Miguel, Kuyt og forhåptenligvis Martins. Vi har jo nesten ingen spisser og forsvarsspillere. Tror Chopra hadde blitt hadde han visst at Owen skulle bli skadet!

Denne kampen vinner vi lett 3-0!

Duff
Emre
Milner

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Wigan 19.08
« Svar #19 på: 17. Aug. 2006, 12:05 »
Carr pådro seg en hamstring skade i går og blir ikke klar til lørdag. Vi fortsetter der vi slapp i fjor.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Wigan 19.08
« Svar #20 på: 17. Aug. 2006, 12:25 »
Det er så forbanna typisk!! Da håper jeg Nobby går ned på backplassen, mens Milner får prøve seg på høyrekanten.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Wigan 19.08
« Svar #21 på: 17. Aug. 2006, 15:24 »
Carr blir allikevel klar til Lørdag. Flaks..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Wigan 19.08
« Svar #22 på: 17. Aug. 2006, 15:26 »
Det er da ihvertfall en god nyhet,

Siden ingen ny spiss ble klar håper jeg på dette laget.

Given
Carr - Taylor - Bramble - Baba
Solano - Butt - Parker - Duff
               Emre  
                  Ameobi

Også kommer Luque, Milner og N'Zogbia inn i 2.omgang!

Vil selvfølgelig heller ha Luque enn Ameobi fra start, men vet at det skjer ikke uansett så tørr ikke håpe på det.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Wigan 19.08
« Svar #23 på: 17. Aug. 2006, 15:31 »
Vi stiller nok med samme lag som spilte mot Venstpils skjønner du:

------------------GIVEN-----------------

--CARR---MOORE---BRAMBLE--BABA--

------------------BUTT------------------

------------PARKER---EMRE------------

--SOLANO------------------------DUFF--

-------------------AMEOBI---------------

Jeg mener hvertfall detta er MER enn nokmot et middelmodig Wiganlag på hjemmebane..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Wigan 19.08
« Svar #24 på: 17. Aug. 2006, 15:34 »
Jeg mener det er galskap av oss å spille 4-5-1 i denne kampen. Bruk Luque og Ameobi på topp, sett Duff på benken, og la oss se hvordan det går. Wigan skal ikke være gode nok til å straffe oss for en slik oppstilling. Vi har to sentrale midtbanespillere som begge vil jobbe hardt begge veier. Og vi trenger to spisser, for å forhåpentligvis kunne ha minst én mann inne i feltet når innleggene kommer.

Forøvrig er det galskap å gamble på Taylor og Bramble sammen. Vi må ofre en av dem for Moore. Hvis ikke vil Emile Heskey fort kunne se ut som Thierry Henry. For all del, Taylor og Bramble er fremtiden, men ingen av dem er rede til å ta på seg sjefsrollen i forsvaret. Og det betyr at Bramble skal starte sammen med Moore, da Taylor trenger tid ennå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle - Wigan 19.08
« Svar #25 på: 17. Aug. 2006, 16:20 »
Hvor skal dere se kampen? Er det noen som har linker til utlandske kanaler som viser kampen? HAr så utrolg lyst å se kampen!!
ynesides black and white army..!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Wigan 19.08
« Svar #26 på: 17. Aug. 2006, 18:05 »
I samme døgn som Kuyt signerer for Liverpool og vi fortsatt ikke har kjøpt en eneste spiss skriver vi nå under 48 timer til avspark i årets PL. For meg er det en smule bekymringsverdig.
Som en tilhenger av et offensivt og underholdende Newcastle er jeg også i utgangspunktet imot å spille 4-5-1. Men med den stallen vi har pr dags dato ser det ut som det mest fornuftige da vi har mange gode midtbanespillere men kun en ren spiss.
Om Ameobi er god nok til å spille alene på topp er det tillatt å være skeptisk til. Men det ser ut til at den godeste Roeder stoler mer på det enn å la Albert Luque få muligheten ved siden av ham.

Men ettersom Duff har en liten skade, riktignok ikke stor nok til å sette ham ut av spill, kan det likevel være lurt å hvile ham. Da er det ikke dumt å la N'Zogbia få venstrekanten, en posisjon han storspilte i ifjor. Sett Emre og Parker sentralt og Solano eller Milner på høyre og dermed er det plass til både Ameobi og Luque på topp. Ettersom vi tilsynelatende sliter med å hente inn en spiss må vi iallfall prøve å få det beste ut av de vi har.

Ellers bør forsvaret være som Joakim sier, med Bramble og Moore sentralt. Å risikere noe som helst hjemme i serieåpningen ved å benke den ene dirigenten vi har i forsvaret er simpelthen gambling på et for høyt nivå.

Ellers er det gode nyheter at vår eneste rene høyreback til tross for en liten skade vil være kampklar på Lørdag.
På motsatt side regner jeg Babayaro som selvskreven ettersom han er vår eneste rene venstreback.
Hva keeper plassen angår regner jeg med at Given også er klar. Men faktisk håper jeg at vår gode og meget trofaste reservekeeper Steve Harper får muligheten. Dumt å risikere noe som helst med Given og Steve Harper er uansett mer enn god nok til å vokte buret mot Wigan. Jeg vil faktisk gå så langt som å rangere han som en av Premier Leagues beste reservekeepere.

Uansett må vi håpe på en bra start på sessongen på hjemmebane. Og Wigan skal være en meget overkommelig oppgave. Så kan vi bare krysse fingrene for at en god start vil hjelpe oss i overgangsmarkedet i jakten på forsterkninger.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Wigan 19.08
« Svar #27 på: 17. Aug. 2006, 19:32 »
Er det noen som virkelig tror at Luque starter? Kan vedde på at Roeder benker han og det irriterer meg!! :x
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Wigan 19.08
« Svar #28 på: 17. Aug. 2006, 21:13 »
Dessverre så tilsier det meste at han ikke starter. I alle de tellende kampene vi har spilt så langt har vi spilt 4-5-1, med enten Luque eller Ameobi på topp. Og den ene gangen Luque spilte var Ameobi skadet. Når Ameobi var fit igjen, var han tilbake i startoppstillinga.

Jeg tror ikke han starter, men jeg håper, håper, håper at vi spiller 4-4-2, med Luque og Ameobi på topp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle - Wigan 19.08
« Svar #29 på: 17. Aug. 2006, 22:03 »
Vedder på at vi kjøper en spiller eller to i siste liten før transfervinduet stenges. Så tror jeg vi får en i siste liten før kampen mot Wigan.