20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bekymringstråden  (Lest 5976 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Bekymringstråden
« på: 13. Aug. 2006, 03:48 »
Denne tråden kan vi bruke til å utrykke bekymringer forran årets sesong.

min største bekymring akkurat nå er at vi ikke blir sterkt linket til noen forsvarspillere. eller rettere sagt midtstoppere. Forsvaret har så langt vist seg å være meget svagt , og vi kan få mange mål imot oss , selv mot bunnlagene. Som andre små bekymringer har jeg skadene til owen og dyer.

Dette skal ikke virke som en pessimist tråd. Rettere sagt en realisttråd.
Jeg vil at den skal være ærlig og gjerne kritisk til avgjørelser og hvordan tingene blir gjort på St. james
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bekymringstråden
« Svar #1 på: 13. Aug. 2006, 09:22 »
Jeg er bekymret over at spillerne våre kræsjer inn i hus midt på natten.

From The Sun, Saturday:

A FAMILY had a lucky escape after Newcastle United defender Titus Bramble crashed his high-powered BMW into the wall outside their home.

Bramble was travelling towards Norwich on the A140 at around midnight when the accident happened in the village of Newton Flotman.

A Norfolk Police spokesman said that five or six people were travelling in the vehicle at the time, but that no-one had been hurt.

No other vehicles were involved in the crash.

Bramble was given a breath test at the scene - which was negative.

Eddie Sargent, 55, who lives in the house with his wife Linda, 54, said they were awoken by a loud bang.

The couple, who were looking after their grandchildren Archie, three, and two-year-old Rosie, initially feared the worst.

Mr Sargent said: ?We just heard an incredible bang.

?I got up to see what was going on - my main concern being for the people in the car."

He said the car was full of people and they all got out and went across the road.

He said: ?I never spoke to Titus - he kept a low profile. I was more concerned about the damage.

?It wasn?t until we telephoned the insurers this morning that they asked 'Is that the Titus Bramble?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Bekymringstråden
« Svar #2 på: 13. Aug. 2006, 11:41 »
Min helt klart største bekymring er at vi ikke har en målscorer når det er 6 dager igjen til seriestart. Og med den seriestarten Newcastle bruker å ha frykter jeg at vi ikke står med stort mere enn 3 poeng når august er over...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Bekymringstråden
« Svar #3 på: 13. Aug. 2006, 13:30 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Min helt klart største bekymring er at vi ikke har en målscorer når det er 6 dager igjen til seriestart. Og med den seriestarten Newcastle bruker å ha frykter jeg at vi ikke står med stort mere enn 3 poeng når august er over...

Stemmer nok dette... Så veldig mye mer enn 3 har nok ikke,, I sær når maks uttelling er 6 poeng på de to kampene vi har i August :)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Bekymringstråden
« Svar #4 på: 13. Aug. 2006, 13:59 »
Min er at Roeder sa at nye spillere ville vært signet "i løpet av et par dager", og det er nå mange uker siden.

Jeg bekymrer meg for at vi ikke kommer til å kjøpe flere.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Bekymringstråden
« Svar #5 på: 13. Aug. 2006, 14:13 »
Eg bekymrer meg over :

-Forsvaret vårt ( Drømte forøvrig att vi tapte 13-5 mot Boro i går, mareritt delux) :lol:

- Spissane. Vi har får få spissar, og vi trenger sårt ein ( helst 2) klassespissar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Bekymringstråden
« Svar #6 på: 13. Aug. 2006, 14:56 »
Den største bekymringen min er at vi fortsatt bare har Babayaro og Carr av backer i stallen, samt det faktum at vi kun har to rene spisser tilgjengelige.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bekymringstråden
« Svar #7 på: 13. Aug. 2006, 16:18 »
Hehe, det meste er jo sagt her.
Backene og spissplassene er forferdelig dårlig bemannet. Har dog tro på at det vil bedre seg innen utgangen av måneden.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Bekymringstråden
« Svar #8 på: 13. Aug. 2006, 17:24 »
Det som bekymrer meg er at vi ikke har spisser. I tilegg bør vi ha 2 backer til. Hverken Baba eller Carr er gode nok etter min mening. Carr gjør ofte sine saker offensivt, problemet er at han slurver litt andre veien. Baba  er gjennomsnittlig begge veier. Vi trenger med andre ord Bridge og en back til. Og som nevnt før, spisser!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Bekymringstråden
« Svar #9 på: 13. Aug. 2006, 17:28 »
Antall spisser og backer bekymrer meg litt, men de bekymringene er veldig små i forhold til at Tottenham ser ut til å gjøre det veldig bra for tiden, for ikke å glemme avstanden vår til de fire store. Å komme til Champions League ser jo helt umulig ut!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bekymringstråden
« Svar #10 på: 13. Aug. 2006, 17:46 »
Sitat fra: "kesse"
Jeg er bekymret over at spillerne våre kræsjer inn i hus midt på natten.

From The Sun, Saturday:

A FAMILY had a lucky escape after Newcastle United defender Titus Bramble crashed his high-powered BMW into the wall outside their home.

Bramble was travelling towards Norwich on the A140 at around midnight when the accident happened in the village of Newton Flotman.

A Norfolk Police spokesman said that five or six people were travelling in the vehicle at the time, but that no-one had been hurt.

No other vehicles were involved in the crash.

Bramble was given a breath test at the scene - which was negative.

Eddie Sargent, 55, who lives in the house with his wife Linda, 54, said they were awoken by a loud bang.

The couple, who were looking after their grandchildren Archie, three, and two-year-old Rosie, initially feared the worst.

Mr Sargent said: ?We just heard an incredible bang.

?I got up to see what was going on - my main concern being for the people in the car."

He said the car was full of people and they all got out and went across the road.

He said: ?I never spoke to Titus - he kept a low profile. I was more concerned about the damage.

?It wasn?t until we telephoned the insurers this morning that they asked 'Is that the Titus Bramble?

Hehe ser han han tar med seg dei samme egenskapene som han har på fotballbanen ut i trafikken. skummelt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bekymringstråden
« Svar #11 på: 13. Aug. 2006, 18:42 »
Jeg er iKKE bekymret for at vi ikke for orden på angrepsrekka.

Jeg er bekymret for at vi ikke får den venstrebacken vi må ha.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Bekymringstråden
« Svar #12 på: 13. Aug. 2006, 18:43 »
At vi plutselig står uten spisser til sesongstart. Det er min bekymring. + forsvaret.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Bekymringstråden
« Svar #13 på: 13. Aug. 2006, 22:27 »
alle er jo enig i det samme så og si. må si at vi har vært utrolig svake på overgangsmarkedet. vi har rikitg nok kjøpt duff på venstrekanten, men der var vi jo allerede solide fra før.

roeder må jo bruke hodet litte gran?

trabelsi går gratis til man city, glen johnson på lån til portsmouth, campbell og for den sags skyld.

og nå skal vi lissom kjøpe gravesen? enda en midtbane spiller?

den største bekymringen er hvor dårlig det har gått på overgangsmarkedet.
rikitg nok kan dette rettes opp men jeg mener det kommer for sent. chelsea, liverpool, tottenham, har jo hentet masse gode spillere
lt;3 Newcastle <3

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bekymringstråden
« Svar #14 på: 13. Aug. 2006, 22:35 »
Er bekymret over Roeder. Er han god nok for einstorklubb som oss ?
Og korfor i  :x  :x  :x  :x  :x  satser han ikkje på den briliante Alberto Luque :?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]