20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Ã…rets skuffelse

Laurent Robert
3 (9.7%)
Patrick Kluivert
7 (22.6%)
James Milner
0 (0%)
Jermaine Jenas
3 (9.7%)
Shola Ameobi
18 (58.1%)

Stemmer totalt: 28

Avstemning er avsluttet: 14. Mai 2005, 15:09

Skrevet av Emne: Newutd-awards: Årets skuffelse  (Lest 6279 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newutd-awards: Årets skuffelse
« Svar #15 på: 16. Mai 2005, 14:05 »
Sant det Alsonu. Men det var ikke lenge siden Kluivert var en spiller i verdensklasse. Det samme skjer med Alan Shearer nå. Håper virkelig at Shearer får en siste drømmesesong med klubben.

Lazze

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #16 på: 17. Mai 2005, 11:51 »
Shola Ameobi er den store skuffelsen synes jeg. Greit at han var talent men det kommer en tid da talenter må begynne å prestere. Han har scoret alt for lite mål i forhold til antall kamper.

Jeg synes derimot ikke at kluivert er noen stor skuffelse. Jeg innrømmer at han har skuffet litt, men alle burde se at han er en god spiller. Han burde bare vært litt kjappere. Han har spilt ganske bra i de periodene han var skade fri og passningene hans åpner opp forsvaret til motstanderen på en måte jeg ikke har sett i Newcastle før. Hvis noen av disse skulle dra så håper jeg at det er Ameobi.

Men den dessidert største skuffelsen er Graeme Souness. Han har bare gjort vondt verre og hvis noe ikke skjer så håper jeg at han forlater klubben ganske fort.

- Shearer som manager!  8)
azze Eric - Nufc4ever

Svart og Hvit

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #17 på: 18. Mai 2005, 08:44 »
Robert har vært den STORE skuffelsen denne sesongen.Så god som han har vært for oss tidligere og nå i år har han vært ingenting.

Lazze

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #18 på: 18. Mai 2005, 13:28 »
Sitat fra: "Svart og Hvit"
Robert har vært den STORE skuffelsen denne sesongen.Så god som han har vært for oss tidligere og nå i år har han vært ingenting.

Det er souness som har gjort han dårlig mener jeg
azze Eric - Nufc4ever

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 02. Juni 2005, 00:43 »
Hvorfor er ikke Craig Bellamy der?
Min stemme går til dritten Craig Bellamy. Fysjom!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #20 på: 02. Juni 2005, 08:26 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Hvorfor er ikke Craig Bellamy der?
Min stemme går til dritten Craig Bellamy. Fysjom!

Noen vil ha ham som årets spiller, mens andre vil ha ham på årets skuffelse. Ikke lett å tilfredsstille folk her, nei  :lol:

Nordin, som mener han passer bedre inn som årets skuffelse.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

DanMan

• Gjest
« Svar #21 på: 02. Juni 2005, 11:21 »
Sitat fra: "Lazze"
Det er souness som har gjort han dårlig mener jeg

Hvordan kan Souness ha gjort Robert dårlig? Han fikk mye tillit til å begynne med (iallefall etter Souey mente han hadde forbedret sitt defensive arbeid), men da han ikke presterer ser jeg ingen problemer med at han blir tatt av banen, selv om han selv krever en forklaring fra manageren hver gang dette skjer. I tillegg går han ut i media og syter om det - i likhet med Milan Baros (som jeg da av åpenbare grunner ikke vil ha i klubben).

Har Robert på sin side alltid prestert selv før Souness ankom klubben?