20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Sitat fra: "KingKev"Og ja, jeg er klar over at vi kanskje kjøper Gravesen, men han er ikke noe midtaneanker.>> Det var litt av en påstand. I beste fall er jeg ekstremt uenig. Hva med å utdype litt hva du mener at Gravesen faktisk ER?
Og ja, jeg er klar over at vi kanskje kjøper Gravesen, men han er ikke noe midtaneanker.
Sitat fra: "Jarle"Sitat fra: "KingKev"Og ja, jeg er klar over at vi kanskje kjøper Gravesen, men han er ikke noe midtaneanker.>> Det var litt av en påstand. I beste fall er jeg ekstremt uenig. Hva med å utdype litt hva du mener at Gravesen faktisk ER?En hardtarbeidende playmaker vil jeg si han er. I Everton var Gravesen en offensivt anlagt midtbanespiller, scoret mange mål, gikk på mange løp osv, mens kollega Lee Carsley var den som holdt tilbake. Vet ikke hvilken rolle han har hatt i Real Madrid, men husker det var slik i Everton iallfall.
KAn jo virke som om ikke gravesen greide å fylle tomrommet etter makelele og. så det spørs hvor god han er i den rollen