20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem blir kjøp nummer to?  (Lest 14748 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem blir kjøp nummer to?
« Svar #30 på: 14. Aug. 2006, 21:12 »
Endelig noe fornuftig her (les: Romance / Eilertsen)

Gravesen er en verdensklassespiller, og når Roeder henter han, har han gjort de to DESIDERT beste kjøpene i PL i år.

Man Utd punget ut utrolige 18mp (ca?) for Michael Carrick, en spiller som BÅDE Duff og Gravesen ligger flere hakk over.

Vi kommer til å betale ca 8mp for disse to, og bedre kjøp skal man lete lenge etter. Da kan Roeder slå seg til ro med at midtbanen er komplett...

Til helga kommer det også enten en spiss og en forsvarer, eller to spisser. Da likner det noe...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 17. Aug. 2006, 21:46 »
Nå røyk Kuyt ut av diskusjonen. Martins tvilsom.. Gravesen-handelen ser ut til å vagge.... HVEM BLIR DET???

BallaJazz

• Gjest
« Svar #32 på: 18. Aug. 2006, 16:18 »
De Cler kanskje?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 18. Aug. 2006, 17:37 »
INGEN tiden renner ut, og vi må spille med ameobi og luque på topp hele sesongen. Men skal jeg være seriøs blir det ingen av de øvrige. jeg tipper en drittspiller som bare blir hentet inn som backup.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

BallaJazz

• Gjest
« Svar #34 på: 18. Aug. 2006, 17:53 »
Hvor lenge til er det transfer vinduet stenger?

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 18. Aug. 2006, 18:09 »
Klokka 00.00 31august.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 18. Aug. 2006, 18:15 »
Det kan jo komme 3 spillere like før transfer-vinduet lukkes.Det skjedde jo i fjor.Da kom Owen,Luque og solano. Så det kan fort sje noe.Owen og Luque litt over uke før.Solano like før det lukkes.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 18. Aug. 2006, 18:28 »
Tipper vi henter russern, en annen spiss (kanskje martins) og en forsvarer like før vinduet stenger. At vi henter en eller annen spiss er jeg sikker på..

BallaJazz

• Gjest
« Svar #38 på: 18. Aug. 2006, 20:10 »
Virka som transfer vinduet stengte idag utifra måten noen snakker på her :lol: .Ca 1 uke igjen da kan det fortsatt skje mye :D .Bare chill..det kommer ..det kommer :).Utrolig spent på hvem som kommer nå!.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 19. Aug. 2006, 19:10 »
Enig. Men det ser virkelig ut som at interessen for Gravesen har stilnet litt, håper fortsatt vi kupper han!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #40 på: 19. Aug. 2006, 22:09 »
Sitat fra: "EivindI"
Enig. Men det ser virkelig ut som at interessen for Gravesen har stilnet litt, håper fortsatt vi kupper han!

Allt tyder vell på Gravesen velger Celtic en av flere grunner der er pga Champions League spill men er da lov å håpe!.Skulle det skje så ser jeg ikke på det som stort tap da midtbanen har vi kvalitet fra før av selvom en spiller med de kvalitetene han besitter hadde ikke vært dumt å hatt i troppen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 19. Aug. 2006, 23:53 »
Nei, det er ikke det værste som kan skje at vi ikke får Gravesen. Som du sier er vi sterke på midten....

Håper vi henter Klose, jeg nå... Han er typen til PL,

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 20. Aug. 2006, 12:03 »
Sitat fra: "EivindI"
Nei, det er ikke det værste som kan skje at vi ikke får Gravesen. Som du sier er vi sterke på midten....

Håper vi henter Klose, jeg nå... Han er typen til PL,

Sant, men MED Gravesen er vi veldig mye sterkere med engang.

Roeder gjør det helt klart at målsetningen er å ende opp enda høyere på tabellen i år enn ifjor. Og slik skal det jo være. Da må vi ta poeng der det forventes. Og vi vet at skadene vil komme i løpet av en lang og tung sessong, derfor tror jeg det er lurt å prøve å gripe sjansen når en kvalitetsspiller som Gravesen blir tilgjenglig.
I tillegg ser jeg for meg at Gravesen kan bli MEGET nevenyttig i kamper mot antatt sterkere motstandere. Her kan vi nok lære litt av Sir Alex og hans Scum. Rundt romjulstider ifjor(?) slo de Chelsea 1-0. Sir Alex sendte ut 11 spillere som ikke bare ville blø for drakta, men nærmest dø for den. Thomas Gravesen er nettop en slik spiller. Jeg betviler på ingen måte vår kaptein Parker, eller Butt for den del. Men råskapen som noen ganger trengs finnes nettop i Thomas Gravesen. Skal vi kunne stjele poeng fra f.eks MænJu må vi kunne klare å ta ut spillere som Rooney. Er det noen som er kapable til det tror jeg det er nettop Gravesen. Mulig jeg er litt ond nå, men å se Gravesen få Rooney til å gråte hadde vært en liten drøm som gikk i oppfyllelse, særlig dersom Gravesen spilte for oss.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 20. Aug. 2006, 12:15 »

"You will see players come here in the next two weeks who are proven in the Premiership," he added. "We will have to wait and see whether or not that's a striker. We are looking in all different directions, every way the compass points."

Fra Paul Gilders artikkel i The Journal igår.

Dersom jeg tolker det avsnittet der riktig sier Roeder at vi vil se nye fjes som allerede har bevist at de kan gjøre en god jobb i PL. Men han sier ikke at det nødvendigvis er en spiss det er snakk om.
Ren gjetting fra min side, men kanskje er det Gravesen eller Bridge han sikter til?

Lurer på om ikke Bridge er et mer sannsynlig mål igjen nå da Chelsea har kjøpt "kannibalen" som Hamburg fansen kaller ham. Litt av et kallenavn på en av sine egne må jeg si, men nok om det.....
Er det forresten noen som har fått meg seg noe fra Stamford Bridge om HVORFOR det virker som om Mourinho ikke vil satse på Bridge? Først hentet han Del Horno, og VIPS så var Bridge ute i kulda igjen. Når han så forsvinner skal den plassen forsterkes igjen med Cole. Og nå kjøpte de Boulahrouz som også kan spille venstreback. Kanskje er det nettop det som er Mourinhos plan ettersom de antagelig har bedre dekning på stopper plassene enn på venstrebacken...

djmattis

• Gjest
« Svar #44 på: 20. Aug. 2006, 12:54 »
Jeg har lest at Wayne Bridge er klar for oss fra Chelsea.....
Følg med!!!!