20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Butt på vei vekk?  (Lest 2549 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Butt på vei vekk?
« på: 07. Aug. 2006, 11:02 »
http://newcastleunited.rivals.net/default.asp?sid=893&p=2&stid=8418341

Ser ut som Butt ikke så ønsket etter Gravesen ryktene kom ut.

Milner/Solano-Parker/Gravesen-Emre/Dyer-Duff/NZogbia

Vi er vel en bra midtbane da?

Helt ærlig tror jeg ikke Gravesen er så intresert i benking, så jeg tror ikke han kommer!

Hva tror dere?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Butt på vei vekk?
« Svar #1 på: 07. Aug. 2006, 12:00 »
Nicky Butt sin fremtid er veldig usikker for øyeblikket. Han kan spille fotball, og viser det når han får sjansen.

Gravesen trenger vi ikke. Nicky Butt er god nok til å fylle hans plass. Jeg ser helst at Butt fortsetter karrieren i Newcastle.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Butt på vei vekk?
« Svar #2 på: 07. Aug. 2006, 12:13 »
Jeg vil heller ha Gravesen enn Butt som backup, men det vil han nok ikke være så da kan vi i grunnen beholde Butt, hvis han er fornøyd med å sitte på benken. Men med den lønningen han har hadde det vært best og hatt en annen i stedenfor ham. Men jeg tror nok at han hadde vært veldig god backup.

Hvorfor vil plutselig ''alle'' beholde ham fordi han scoret to mål?  :wink:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Butt på vei vekk?
« Svar #3 på: 07. Aug. 2006, 12:51 »
Gravesen er da mer enn god nok som førstelagsspiller!

Han hadde blitt liggende som et defensivt anker, og Parker og eventuelt Emre hadde blitt skjøvet lenger opp. Men uansett trenger vi mye heller en spiss, før Gravesen eventuelt kommer.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Butt på vei vekk?
« Svar #4 på: 07. Aug. 2006, 13:04 »
Jeg vil heller ha Gravesen enn Butt. Tror Gravesen er så ferdig med Real etter den slosskampen, at han neppe bryr seg om han sitter litt på benken. Hvis vi ser ifjor, hvor vi på en periode av sesongen måtte stille med Clark og Faye på midten hvor ingen presterte, så er Gravesen ypperlig. Butt i seg selv er en grei backup, ingen tvil om det, men han har så høy lønning og dermed synes jeg det er galskap å ha han som 4valg, da kan vi heller satse mer på Pattison som gjorde det greit på slutten i fjor.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Butt på vei vekk?
« Svar #5 på: 07. Aug. 2006, 13:13 »
Selvfølgelig vil dere heller ha Gravesen enn Butt. For Gravesen er bedre. Men Gravesen må vi KJØPE. Og vi har andre plasser å prioritere enn midtbanen akkurat nå.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Butt på vei vekk?
« Svar #6 på: 07. Aug. 2006, 15:46 »
Jeg mener vi bør kjøpe Gravesen. Skal vi ha et vinnerlag den kommende sesongen, trenger vi klassespillere også på benken. Vi klarer ikke å spille en hel sesong med Ligaen, ligacupen,Fa cupen og Uefa cupen, Uten å få skader på de sentrale spillerene . Det blir større kamp om plassene også. men spiss bør være førsteprioritet.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Butt på vei vekk?
« Svar #7 på: 07. Aug. 2006, 15:59 »
Heller Gravesen enn Butt som midtbaneanker, men jeg er skeptisk til at klubben konsentrerer seg om en defensiv midtbanespiller, når det er nød på topp og backene!
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Butt på vei vekk?
« Svar #8 på: 07. Aug. 2006, 17:57 »
Såklart vil en spiss alltid være førstepri, men Gravesen er ikke ønsket i Madrid og har nettopp sloss med Robinho, tror neppe vi betaler £10m for han, nærmere 1,5-2 tipper jeg, og da er det synd vi ikke kliner til, med tanke på at vi mest sannsynlig selger Faye til samme prisen. Tenk på det som en byttehandel mellom Gravesen og Faye, Gravesen er flere hakk bedre, en helt annen kvalitet. Og som sagt, en spiller man må ha for å kunne nå langt når sesongen er på sitt verste og spillere begynner å bli skadde. Slik som skjedde ifjor, og vår kjære Faye skulle fylle rommet... Huff!

Jeg mener nå ihvertfall løp og kjøp!! Så får vi heller se hva som skjer med Butt utover...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Butt på vei vekk?
« Svar #9 på: 07. Aug. 2006, 19:45 »
Kjøper vi Gravesen så ser jeg helst at vi får solgt Butt. Vi trenger strengt tatt ikke begge, og særlig ikke når man ser på hva de koster å ha i drift. Selvfølgelig bra med en stor og sterk stall og alt det der, men så lenge vi har såpass stor manko på andre plasser i forhold til midtbanen så syns jeg det blir litt vel råflott å ha både Butt og Gravesen i stallen.

Men jeg er positiv til å hente Gravesen, men da må Butt selges i likhet med Faye.
Men første pri MÅ være å forsterke angrepet og forsvaret. Det er der vi har mangler som må tettes, og dette må prioriteres langt framfor å hente Gravesen fra Madrid.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Butt på vei vekk?
« Svar #10 på: 07. Aug. 2006, 21:05 »
Med forbehold om at vi slår ut Ventspils så går vi en lang sessong i møte med UEFA Cup deltagelse. Derfor mener jeg vi helt klart kan dra stor nytte av å ha både Butt og Gravesen i stallen.
Men skal vi hente Gravesen, noe jeg er positiv til, MÅ de på ingen måte gå utover andre mulige forsterkninger på plasser hvor vi trenger det mer. Dersom det skulle gjøre det, må en mulig overgang for dansken legges død straks.