20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Vi skal knuse Tottenham!  (Lest 58030 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #165 på: 29. Aug. 2006, 19:36 »
Zokora ble jo benket fordi han sugde helt vilt første kampen, snakket med noen spursfans om akkurat dette med transfers, og de mener hele gjengen at de har tatt altfor store sjanser denne sesongen. Når du i tillegg leser at de har lagt inn bud på £10m for Stuart Downing(teamtalk), da skjønner du det er litt CM over det hele.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

bearo

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #166 på: 31. Aug. 2006, 16:57 »
Sitat fra: "Romance"
Zokora ble jo benket fordi han sugde helt vilt første kampen, snakket med noen spursfans om akkurat dette med transfers, og de mener hele gjengen at de har tatt altfor store sjanser denne sesongen. Når du i tillegg leser at de har lagt inn bud på £10m for Stuart Downing(teamtalk), da skjønner du det er litt CM over det hele.

Zokora sugde vilt første kamp ja? Det er sjølvsagt ei subjektiv vurdering, men i en kamp der veldig lite fungerte bra så skilte ikkje Zokora seg ut i negativ retning. Og det var ikkje derfor han blei vraka.

Og budet på Downing, ka med det? At det faktisk er £10m blir berre spekulasjonar, men Tottenham er desperate etter en venstreving, og en engelsk landslagsving må en punge ut for.

Og nett kor stor er den gjengen du snakke om? 'Proven internationals' ønska av fleire storklubbar - ikkje et gedigent sjansespill. Såklart, alle overgangar er et lite sjansespill, og spesielt utenlandske, men ser ikkje særlig mange alternativ som ville vert et mindre sjansespel. Regner med det er Zokora/Berbatov det er snakk om. Begge med potensiale til å bli virkelige hitar i Premier League - la oss ikkje diskutere det no, heller sjå fasiten om nokken månedars tid.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #167 på: 31. Aug. 2006, 17:24 »
Spurs kan jo legge inn et bud på Luque før vinduet stenges, med Keane som en del av avtalen!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #168 på: 31. Aug. 2006, 21:05 »
Gjerne det, men det skjer ikke.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #169 på: 01. Sep. 2006, 01:27 »
Hehe greit det Bearo, men du ser vel allerede hvordan laget ditt fungerer i forhold til i fjor!? Zokora ble benket fordi han sugde, for hvis det er som du sier, at alle sugde og Zokora ikke utmerket seg negavtivt, hvorfor var han den eneste som ble benket da!? Tror ikke det er tilfeldig...

Og du må jo være enig at 10mp for STUART DOWNING er helt skutt i hue!? Hvis du ikke skjønner det, ja da burde du se flere Boro kamper.. Nå skal jeg forøvrig ikke bruke det som et argument siden transfervinduet allerede ert stengt og det aldri ble noe av, men allikevel, siden du nevner det..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

bearo

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #170 på: 01. Sep. 2006, 09:22 »
Hehe greit det Bearo, men du ser vel allerede hvordan laget ditt fungerer i forhold til i fjor!? Zokora ble benket fordi han sugde, for hvis det er som du sier, at alle sugde og Zokora ikke utmerket seg negavtivt, hvorfor var han den eneste som ble benket da!? Tror ikke det er tilfeldig...

Og du må jo være enig at 10mp for STUART DOWNING er helt skutt i hue!? Hvis du ikke skjønner det, ja da burde du se flere Boro kamper.. Nå skal jeg forøvrig ikke bruke det som et argument siden transfervinduet allerede ert stengt og det aldri ble noe av, men allikevel, siden du nevner det..

Tilfeldig var det ikkje nei. Men gutten er ny i Premier League, og spelte landskamp i afrika i midtveka. Jol meinte tre kampar på seks dagar, der ein av dei var i afrika blei i overkant i hans første veke i Premier League. Og eg skal ikkje protestere på det. Zokora blir forøvrig av dei fleste framheva som den beste av trioen beståande av han sjøl, Davids og Jenas i kampen mot Bolton. Uten at Boltonkampen kjeme med på hans skrytevideoa likevel. Vidare var alle på midtbana så gode mot Sheffield United at det ikkje ville vore rimelig å bytta dei ut.

At sesongstarten har vore i skralaste laget er det jo ikkje til å legge skjul på, men eg håper og trur at det vil komme seg utover i sesongen. Treng ikkje få heilt panikk over to dårlige kampar. At unge, engelske spelarar, spesielt dei som er på landslaget, er veldig overprisa er jo heller ingen nyhet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #171 på: 02. Sep. 2006, 05:42 »
Jenas har plass helle sesongen! Anker!
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #172 på: 02. Sep. 2006, 12:23 »
Jeg kan vedde nesten hva som helst på at Tottenham kommer foran Newcastle på tabellen i år...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #173 på: 03. Sep. 2006, 11:27 »
Desverre tror jeg det selv... De knuser oss i forsvar og på topp. På midten syntes jeg vi er hakket bedre. Og Given er som kjent overlegen!;)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #174 på: 03. Sep. 2006, 13:07 »
De har 4 sykt gode spisser. De har et meget bra forsvar og midtbanen er faen ikke dårlig den heller. Keeperen er også blant de beste i Premier League. Kan garantere at de kommer ganske høyt opp på tabellen i år...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #175 på: 03. Sep. 2006, 13:34 »
Forsvaret? tja, ikke av det beste det heller. Synes ikke akkurat Davenport imponerte noe særlig, selvom dette kanskje forandres når king kommer tilbake. Er Spurs max-uheldige(i god Newcastle stil) når det gjelder skader, så mener jeg vi kommer over. Gleder meg vilt til de må stille med Davenport og Stalteri baki der, da er ikke Spurs et topp5 lag de heller ass!!

Keeper og midtbane tar vi de på, men de har en god stall og er bemerkelsesverdig lite skadde, disse Spursspillerne :?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #176 på: 03. Sep. 2006, 13:56 »
Forsvaret? tja, ikke av det beste det heller. Synes ikke akkurat Davenport imponerte noe særlig, selvom dette kanskje forandres når king kommer tilbake. Er Spurs max-uheldige(i god Newcastle stil) når det gjelder skader, så mener jeg vi kommer over. Gleder meg vilt til de må stille med Davenport og Stalteri baki der, da er ikke Spurs et topp5 lag de heller ass!!

Keeper og midtbane tar vi de på, men de har en god stall og er bemerkelsesverdig lite skadde, disse Spursspillerne :?

Og her har Newcastle noe å lære, vi må bli flinkere til å forebygge skader, ellers  hjelper det ikke før troppen vår nærmer seg 30 mann, med trippel dekning på hver plass. Noe ikke engang Chelsea kan skryte på seg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #177 på: 03. Sep. 2006, 17:54 »
Jeg er helt enig. Jeg synes vi bør investere penger i å bedre det medisinske støtteapparatet og og om forebygging av skader skulle gi oss 5-10 mill mindre til spillerkjøp hvert år, så ofrer jeg gladelig det for at spillerne våre skal bli mindre skadet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #178 på: 03. Sep. 2006, 19:40 »
Det kunne vist seg å være vel annvendte penger, for når man ser på skadesituasjonen i Newcastle så er det veldig tydelig at vi har et forbedringspotensiale på den medisinske biten. Det er vel ingen som har slitt/sliter så mye med skader som vi gjør, så å bruke noen millioner på å innvestrere i dette ville antagligvis vært vel så bra som å kjøpe erstattere for de skadede spillerne år etter år.

Men nå er vel heller ikke Tottenham de beste i klassen på dette området. Kanskje har de kommet seg de siste årene, men Spurs er vel en av få klubber som kan måle seg med vår skadesituasjon de siste årene.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #179 på: 03. Sep. 2006, 19:58 »
Ikke forrige sesong, og resultatet av det var nettopp at de kom forran med 6 poeng. jeg mener helt seriøst at hvis vi ikke hadde hatt Souness ved roret så lenge og i tillegg hatt mindre skader ifjor, hadde vi kommet over, slik vi alltid gjør..

Vi stilte faktisk med Clark og Faye som sentral midtbane og Chopra som spiss i fjor, for ikke å nevne Elliott som faktisk var hakket værre enn Babayaro. For meg er det et mysterium og en bragd av dimensjoner å avslutte slik vi gjorde.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,