Må berre beklage at Berbatovs første mål ikkje var et brassespark fra midtbana, men eg er utrulig godt fornøgd med målet likevel. En "poacher" som posisjonere seg slik at han får stå på blank kasse på en halvmeter er bra å ha for dei fleste lag - til og med Newcastle! Ellers synst eg Berbatov spelte bra, assisten var flott også. Seier det igjen - Berbatov blir stor i PL i år, berre vent

oyvind: Kanskje Berbatov berre er litt meir vant til å score enn Parker?

Ellers spring en vel gjerne ikkje som en galning over halve bana når en putte fra en meter

Må innrømme at eg ikkje jubla umiddelbart sjøl heller, då eg va redd for mulig offside - det virka så lett

aDDis: Den dårlige sarkasmen din kan du berre holde deg for god til når du ikkje har forstått den forskjellen eg har lagt i det. Dei fleste av kompisane dine her inne har forstått det.
NUFranC: Med 7. plass som beste plassering i PL før forrige sesong er det også rimelig naturlig at du ikkje har regna Tottenham som et topplag i Premier League-tid. Men det er det heller ingen som har hevda, og eg vil i alle fall ikkje motseie det.
Ellers: Klubb kan definerast som en organisasjon. Lag kan definerast med "ei gruppe på samme side". Ikkje veldig bra definert, men la oss ta det i praksis: Klubben Tottenham er samme klubb som blei oppretta som Hotspur FC i 1882. Men laget er ikkje det samme idag som det var i 1882.