20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Vi skal knuse Tottenham!  (Lest 58007 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bearo

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #60 på: 18. Aug. 2006, 17:44 »
Heh, interessant skrue du Olav.

There's always one...

Chaz anyone?  8)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #61 på: 18. Aug. 2006, 18:27 »
Du har vel rett i det, men fotballfans er fotballfans, og hatet mitt til enkelte Tottenhamfans stikker nå dypere enn hatet til supportere av lag som Manchester United, Lyn og Brann. Ja, til og med Juventus liker jeg bedre. For ikke å nevne Real Madrid.

Men, dere har kanskje rett i at jeg framstår som en ganske barnslig og usympatisk type nå. Jeg kan garantere at jeg snakker om 1 av 10 Tottenhamfans, for de fleste Tottenhamfans virker som greie, sympatiske og ordentlige typer.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #62 på: 18. Aug. 2006, 19:37 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg har dårlig erfaring med Tottenhamfans, og ikke bare på internett. En Tottenhamfan spyttet på Newcastledrakten min en gang, og siden har det klikket for meg.

Den Tottenham fansen bør spise av sugerør nå, regner jeg med??!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #63 på: 18. Aug. 2006, 19:40 »
Nei egentlig ikke. Det var en stor, voksen mann som stod bak ugjerningen, og da var jeg bare tolv år.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #64 på: 19. Aug. 2006, 19:56 »
Robbinson bedre enn Given!?

Regner med at alle som har sett Campo sitt skudd fra 45m er enige i at Robinson ikke er verdig å bli sammenlignet med Given engang.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #65 på: 19. Aug. 2006, 21:04 »
Det var 40 meter, men allikevel. Robinson stod feilplassert, reagerte dårlig og er dårlig etter den ballen. Haha, tabbekeeper deluxe!

Given derimot gjorde flere klasseredninger mot Wigan, og reddet Newcastle gjennom hele kampen. Så feil kan man ta, Tottenhamfans!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #66 på: 19. Aug. 2006, 21:15 »
Sitat fra: "bearo"
Sitat fra: "kesse"

Og forresten, Robbo pisser på Given?? Given hadde gått rett inn på det engelske landslaget når som helst!! Og nå som Cudicini er engelsk statsborger så er tilogmed han bedre enn Robinson.!!! :D

Du meiner faktisk at en blir en bedre spelar av å få engelsk statsborgarskap? Det er jo en uvanlig, men likefullt veldig artig måte å ragnere spelarar på.

Til TV-folket her: Vekk meg når geordie-olav svare meg :)

Det Kesse mener er at Cudicini er en bedre keeper enn ''Robbo'' som dere så fint kaller ham, og at han har fått engelsk statsborgerskap betyr at han kan spille for England... At du ikke forstod det sier litt om deg...

Forresten: Given er mye bedre enn Robinson.

Er sånne supporere som gir Tottenham-fansen et dårlig rykte...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

bearo

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #67 på: 19. Aug. 2006, 21:44 »
Sitat fra: "Håvard"

Det Kesse mener er at Cudicini er en bedre keeper enn ''Robbo'' som dere så fint kaller ham, og at han har fått engelsk statsborgerskap betyr at han kan spille for England... At du ikke forstod det sier litt om deg...

Kesse innrømte lett at det gikk litt fort i svingen då han skreiv det, etter at eg hadde påpeikt det, så du kan berre ta det med ro.

At han har engelsk statsborgerskap betyr ikkje at han kan spille for England. At du ikkje forstod det seier kanskje litt om din fotballkunnskap.

Men du demonstrere nokke anna fint. At Newcastlesupportera (litt vel generaliserande kanskje, men pyttsann, i flott selskap her) rangere andre supportera etter kem som slikke rompene deiras mest. Flott.

Å innrømme at Robbo var svak idag gjer eg lett. Hadde ei verdensklasseredning, men feltarbeidet var svært skralt. Ka Given gjorde idag ane eg ikkje, men regne med han var bedre. Dokke overdriv betydningen av meiningsforskjellar voldsomt forøvrig.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #68 på: 19. Aug. 2006, 21:46 »
Bearo, det er du som burde roe deg ned.

Tottenham ligger forresten under Newcastle på tabellen :wink: bare for å nevne det i farten.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #69 på: 20. Aug. 2006, 03:18 »
[
At han har engelsk statsborgerskap betyr ikkje at han kan spille for England. At du ikkje forstod det seier kanskje litt om din fotballkunnskap.

Hva mer er det som trengs ? I andre land holder det hvertfall. Men jeg er ingen ekspert på området!:)

Given er overlegen robinson any given Saturday. ENESTE jeg er misunnlig på hos Tottenham er faktisk spissene. Skulle gjerne sett Defoe og Keane hos Newcastle. Men Berbatov kan dere beholde...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #70 på: 20. Aug. 2006, 10:51 »
Robbinson bedre enn Given!?

Regner med at alle som har sett Campo sitt skudd fra 45m er enige i at Robinson ikke er verdig å bli sammenlignet med Given engang.

Etter min mening er Robinson en god keeper, og antageligvis den beste ENGELSKE keeperen i PL. Alikevel syns jeg Given er bedre. Og dømme ut ifra en runde hvor Robinson gjør en tabbe blir for tynt, men alikevel sier det sitt siden Given nærmest aldri gjør en sånn tabbe.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #71 på: 20. Aug. 2006, 11:21 »
Selvfølgelig dømmer jeg ikke ut i fra 1 runde. Men hvis man ser på VM og hele fjorårssesongen så ser man at Robinson er svært ustø både i feltarbeid og gjør mange rare feil. Om jeg ikke husker feil så dummet han seg ut mot både Arsenal og Man u i fjor.

Given kan jeg faktisk ikke huske når hadde en tabbe sist. Han er sikkerheten selv...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #72 på: 20. Aug. 2006, 11:29 »
Selvfølgelig dømmer jeg ikke ut i fra 1 runde. Men hvis man ser på VM og hele fjorårssesongen så ser man at Robinson er svært ustø både i feltarbeid og gjør mange rare feil. Om jeg ikke husker feil så dummet han seg ut mot både Arsenal og Man u i fjor.

Given kan jeg faktisk ikke huske når hadde en tabbe sist. Han er sikkerheten selv...

Da er vi i stor grad veldig enige. Robinson var ikke i nærheten av å være den keeperen England trengte mellom stengene for å nå langt i et sluttspill. De aller fleste kvartfinale lagene hadde bedre spillere mellom stengene enn England. Når det er sagt var Robinson alikevel Englands beste alternativ. Og det krever litt mer å være en god keeper med flagget på brystet i et sluttspill en å være en god keeper i PL. Tror også Robinson vokste ifjor på at Tottenham generelt hadde en meget god sessong.

I likhet med deg kan heller ikke jeg sist huske at Given tabbet seg ut, det kan iallfall ikke ha vært i fjorårs sessongen? Faktisk så er han vel den eneste keeperen som ikke gjorde en tabbe ifjor, iallfall av de jeg rangerer som de bedre keeperne i PL som spiller på de bedre lagene. Sånn sett kan man si at man så forskjellen på Robinson og Given allerede igår. Men at den ene kampen ikke er grunnlag nok til å dømme Robinson er vi tydligvis enige om. Og bra er det, for Paul Robinson er vanligvis en god keeper, og gjør SJELDEN tabber. Given gjør heldigvis ENDA SJELDNERE en tabbe.  :)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #73 på: 20. Aug. 2006, 12:07 »

Det kan man. Hvertfall i alle andre land.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #74 på: 20. Aug. 2006, 12:08 »
Tror Cudicini kan spille for England så lenge han ikke har noen landskamper for noen Italialag...