20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Vi skal knuse Tottenham!  (Lest 58065 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #45 på: 18. Aug. 2006, 00:47 »
Jaja sånn kan det gå. Patetisk. Nesten på lik linje med NUSSC! Der banner de til og med newcastle fans!

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #46 på: 18. Aug. 2006, 00:55 »
Rimelig teit å ikke slippe til andre supportere på forumet. Synes det bare er positivt og spennende at det er flere lags supportere på dette forumet jeg, med ulike meninger.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #47 på: 18. Aug. 2006, 10:20 »
bjholmem_yiddo: Såg det, men ikkje før etter eg hadde posta meldinga mi, men eg har snakka med ein av dei ansvarlege for tottenhamsvenner.no på mail, muleg det kjem opp på registreringsskjema frå no av.

bjholmem_yiddo

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #48 på: 18. Aug. 2006, 11:49 »
Sitat fra: "Gonzalez"
Rimelig teit å ikke slippe til andre supportere på forumet. Synes det bare er positivt og spennende at det er flere lags supportere på dette forumet jeg, med ulike meninger.

Dei som driv forum, uansett om det er for supporterklubb, musikk eller eit anna tema, er i sin fulle rett til å sile tilgangen på forumet slik dei ønsker. På TV-forumet vart det så spennande med supporterane til dei andre laga at ein såg seg nøydd til å stenge dei ute. Ikkje positivt i det heile  :roll:
an't smile without you...

bearo

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Re: Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #49 på: 18. Aug. 2006, 14:59 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Å knuse Tottenham på tabellen er viktig. Som forventet er Tottenhamfansen altfor langt oppe i skyene nå, bare fordi vi kom under dem på tabellen en sesong.

De hevder at Robinson er bedre enn Given, at Newcastle ikke eier angrep eller forsvar, og at Edgar Davids er en av verdens beste fotballspillere. Det er så komisk at det blir flaut.

Men INGEN skal komme å kalle Given for en dårligere keeper enn Robinson. INGEN!

I år skal Tottenham KNUSES!
I år blir sesongen mye viktigere for meg enn tidligere!
I år må Newcastle imponere!!!!
Har allerede satset nesten 900 kroner på at vi kommer over Tottenham på tabellen. Har satset med diverse Tottenhamfolk.

Men man kødder ikke med Given!

900 kroner du? Eg kan doble det for deg om du vil. Eller tørr du ikkje? 900 til? Du skal sågar få tusen om Newcastle ende høgre ;)

Og... Robbo pisse på Given.

Ellers er eg einig at TV-forumet gjerne kan åpnast for input fra andre lags supportera.

twominds

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #50 på: 18. Aug. 2006, 15:06 »
Jeg skjønner heller ikke dette hatet. Tottenham har gjort en meget god jobb i å hente riktige og billige spillere, mens vi har gjort flere bomkjøp.. Og de aller fleste tottenhamsupportere er akkurat som oss, lidenskapelig opptatt av klubben sin og villig til å forsvare og se igjennom rosenrøde briller på den.. Fulgte de selv i barneårene når Lineker var den store helten.. Helt til pappa kom hjem med den første sorte og hvite drakten min med den store blå stjernen på..
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #51 på: 18. Aug. 2006, 15:16 »
Det som irriterer meg med Tottenham er at de tror de kommer til å menge seg med de 4 store. De tror faktisk at de kan stjele en 3 plass, eller i beste fall 2. Newcastle supportere er i hvertfall realistiske.. Har flere tottenhamkompiser, og de er sørenima ovenpå etter EN god sesong!;)

Det vil alltid være rivalisering i fotball, det er det som gjør fotball enda mer lidenskaplig. Og jeg syntes det er synd at man ikke ikke åpner forumet opp for "utenforstående" slik som newutd.com har gjort.

Og forresten, Robbo pisser på Given?? Given hadde gått rett inn på det engelske landslaget når som helst!! Og nå som Cudicini er engelsk statsborger så er tilogmed han bedre enn Robinson.!!! :D

Kamikaze

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #52 på: 18. Aug. 2006, 15:34 »
Sitat fra: "kesse"
Det som irriterer meg med Tottenham er at de tror de kommer til å menge seg med de 4 store. De tror faktisk at de kan stjele en 3 plass, eller i beste fall 2. Newcastle supportere er i hvertfall realistiske.. Har flere tottenhamkompiser, og de er sørenima ovenpå etter EN god sesong!;)

Det vil alltid være rivalisering i fotball, det er det som gjør fotball enda mer lidenskaplig. Og jeg syntes det er synd at man ikke ikke åpner forumet opp for "utenforstående" slik som newutd.com har gjort.

Og forresten, Robbo pisser på Given?? Given hadde gått rett inn på det engelske landslaget når som helst!! Og nå som Cudicini er engelsk statsborger så er tilogmed han bedre enn Robinson.!!! :D

Andy Gray tippet oss på 3. plass og forrige sesong var vi 2 poeng bak4. plassen.
Selvfølgelig skal Spurs sikte seg inn på topp 4 denne sesongen.
Tipper disse lagene på topp 10 :

Chelski
Man U
Lpool
Spurs
Arse***/Newcastle
Bolton
Everton
Blackburn
Pompey

bearo

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #53 på: 18. Aug. 2006, 15:41 »

Du meiner faktisk at en blir en bedre spelar av å få engelsk statsborgarskap? Det er jo en uvanlig, men likefullt veldig artig måte å ragnere spelarar på.

Til TV-folket her: Vekk meg når geordie-olav svare meg :)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #54 på: 18. Aug. 2006, 15:53 »
Sitat fra: "bearo"

Du meiner faktisk at en blir en bedre spelar av å få engelsk statsborgarskap? Det er jo en uvanlig, men likefullt veldig artig måte å ragnere spelarar på.

Til TV-folket her: Vekk meg når geordie-olav svare meg :)

Oi, det gikk nok litt for fort i svingenene når jeg skrev det innlegget!;)

Det jeg ville frem til var at Cudicini fort kan danke Robinson ut av det engelske landslaget. Hvertfall hvis Robinson fortsetter sitt svake spill fra VM.

Kamikaze:

Dere vil nok være med slik dere var i fjor. Men jeg tror det er få andre enn Tottenham fans som tror at dere vil trenge dere inn i topp4. Jeg har hvertfall liten tro på det, dere bør være fornøyde hvis dere klarer å ta 5plassen et år til.

Når det er sagt så tror jeg også at PL blir EKSTRA jevnt i år. Og det vil nok ikke være mange poengene som skiller lagene fra hverandre.

Mitt tips er

Chelsea
Liverpool
Arsenal
Man u
Tottenham
Blackburn
Newcastle

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #55 på: 18. Aug. 2006, 16:27 »
Helvete, kast Tottenhamsupporterne ut av forumet vårt, slik som de gjorde med oss på deres forum! Og når man sier at Robbo pisser på Given, kan man i hvert fall fucke seg vekk herfra.

Dessverre er ikke det opp til meg.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #56 på: 18. Aug. 2006, 16:28 »
Sitat fra: "bearo"

900 kroner du? Eg kan doble det for deg om du vil. Eller tørr du ikkje? 900 til? Du skal sågar få tusen om Newcastle ende høgre ;)

Nei, jeg tipper ikke med folk på internett. Mange som har sneket seg unna da. Og jeg stoler i hvert fall ikke på en udugelig Tottenhamfan.

Beklager, men hatet mitt til den klubben er stort. De tøffer seg når de kommer over Newcastle på tabellen for en gangs skyld.

Vi får håpe at Arsenal KNUSER Tottenham.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #57 på: 18. Aug. 2006, 16:45 »
Å, hold kjeft da geordie-olav. Har dårligere inntrykk av deg enn dem hittil når det gjelder drittslenging ihvertfall. De som har vært på denne siden har skrevet relativt saklig så langt, og da får det vel være greit at de er her? Og om de ikke vil ha deg på deres side, så hold deg vekke fra den da!

Given er dessuten selvfølgelig langt bedre enn Robinson, han hadde helt klart vært fast på det engelske landslaget.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #58 på: 18. Aug. 2006, 16:48 »
Sitat fra: "Berntsen"
Og om de ikke vil ha deg på deres side, så hold deg vekke fra den da!

Ja, det skal jeg med glede.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #59 på: 18. Aug. 2006, 16:51 »
Jeg har dårlig erfaring med Tottenhamfans, og ikke bare på internett. En Tottenhamfan spyttet på Newcastledrakten min en gang, og siden har det klikket for meg.