20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Vi skal knuse Tottenham!  (Lest 58062 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #30 på: 07. Aug. 2006, 14:31 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Okay, nå skal jeg fortelle dere noe:

Jeg skrev ca noe som dette som gjest:

"Hei igjen. Jeg skjønner ikke hvorfor innlegget mitt isted ble slettet, til tross for at jeg prøvde å holde meg saklig. Vi på newcastleforumet har mange andre supportere på våre sider. Jeg skal holde meg saklig."

Så skrev jeg videre at Newcastle ville heve seg over Tottenham kommende sesong, men at det ville bli en tøff kamp mellom lagene.

Det neste som skjedde var at ip-addressen min ble bannet fra forumet deres :evil:

FAEN TA TOTTENHAM!!! Mest egoistiske supporterne som finnes. De tror faen meg at det ikke går an å kommunisere med andre supportere.

Skjønner rett og slett ikke at du klarer å irritere deg over sånne ting. Finn på noe bedre å gjøre enn å skrive på Tottenham-forum rundt omkring da!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #31 på: 07. Aug. 2006, 14:34 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Man hetser de vel ikke her?
Man lar seg vel heller provosere. Jeg syns det var artig da jeg hadde skrevet det innlegget der :D

Neinei, mente ikke at DU hadde latt deg provosere. Eksempelet ditt viste bare at de fleste Tottenham-fans antageligvis ikke er så forferdelige som det kan virke som noen folk her mener.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #32 på: 07. Aug. 2006, 14:41 »
Hehe, nei for all del. Men at en del er veldig høye på pæra er det vel liten tvil om. Men det er nok naturlig, og dette gjelder helt sikkert også mindretallet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #33 på: 07. Aug. 2006, 17:37 »
Nå kan man ikke hate motstanderlag og supportere lenger på et fotballforum.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #34 på: 07. Aug. 2006, 21:45 »

Jo jo det er din rett det, men tror ingen kommer til og ta deg helt seriøst.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #35 på: 07. Aug. 2006, 21:49 »
Sitat fra: "magnus"

Jo jo det er din rett det, men tror ingen kommer til og ta deg helt seriøst.

Herregud, Tommy Sten hadde rett! Dette er et carebearforum!

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #36 på: 08. Aug. 2006, 22:50 »
Ikke la denne diskusjonen spore av nå!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #37 på: 09. Aug. 2006, 02:09 »
Teit post.

Tottenham er eit ok lag supporterne er vel ikkje værre enn andre lag.

Newcastle 7 Tottenham 1  :)
Newcastle 2 Tottenham 1

Me he hatt mange bra fighter med Spurs. Di snaut oss jo for Premier League gullet når me bare klarte uavgjort mot det i siste kampen. Uten at eg grein den gangen :oops:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Zidd

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #38 på: 09. Aug. 2006, 03:47 »
Hihi, no offence gutta, men er det bare jeg som syntes det her virker en smule... latterlig? :p
Vil alltid væra folk med kuk i huet, det er det blandt Newcastle fansen og. Heldigvis har vi (syntes jeg hvertfall) fått de mer hygglige på newutd.com :).
Finnes sikkert et eller anna spurs-hate-topic for NUFC supportere et sted.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #39 på: 09. Aug. 2006, 14:45 »
Sitat fra: "Zidd"

Finnes sikkert et eller anna spurs-hate-topic for NUFC supportere et sted.

Hehe, det ber liksom det denna tråden er :)

Kan godt inrømme det selv, jeg er en provoserende supporter, og hvis mitt lag slår, ja f.eks Spurs (3-1 i april) så sørger jeg for at de hører det i lang tid. Men akkurat den arrogansen enkelte Spursfans yter i det de sier at de nå er blant i store i forrige sesong, og har danka ut oss osv, det er rett og slett løgn, og da blir jeg provosert! Enkelt og greit, primitivt? Ja! Men jeg synes det er verdt det, det piffer opp stemningen.

For å si det sånn, har du aldri sett en Newcastle kamp mot en av dine kameraters favorittlag, og du i tillegg har fyrt opp stemninga, så er det jammen på tide. Fotballkamper er 100ganger mer konge når det er prestisje i tillegg! Tro meg :D
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

AFC

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #40 på: 14. Aug. 2006, 13:21 »
Liker det jeg hører her.
Håper dere knuser Hottentottene denne sesongen, og kommer laaaaaangt over dem på tabellen.  :evil:

Legg merke til at det er noe spesielt ved kulturen i den klubben, og som tiltrekker seg spillere av et visst kaliber. Når Duff signet for dere (bra signing forresten) så gikk han ikke ut og sa: "I snubbed Tottenham because this and that". Han sa hvorfor han skrev under for nettopp NUFC.

Når Zokora signet for Tottene så gikk han med en gang ut og sa: "Why I snubbed (insert clubs here) for Spurs". Spillere som tiltrekker seg interesse fra Tottenham og andre klubber går ikke offentlig ut og kritiserer Tottenham om de siger for noen av de andre. De som signer for Tottenham, gjør det. Berbatov: "Jeg skal score mot Arsenal". Rosicky: "(ingenting annet enn snakk om klubben han faktisk har signet for)"....

Er det noe i kontraktene til Spurs-spillerne om at de må slenge dritt om andre lag?

Folkene på Tottenhams venner er ikke helt gode. De tingene de skriver etter et tap, er rasisitiske, ignorante, ja, direkte ondskapsfulle. "Død over den og den", "DØ! BRENN!"

Stakkars folk.

Nei, give me NUFC-supportere any day(er litt inhabil jeg da... :lol: )
Men teller vel ikke hva jeg mener, som jeg bruker å si til Beate: "Jeg holder med NUFC i 36 av 38 kamper i året!". Burde forresten telle for noe det?? 8)
B10 Waarom vliegen? Als je over water kunt lopen!
Takk for alt, Dennis!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #41 på: 14. Aug. 2006, 15:02 »
Hehe, du er en fornuftig type. Men siden du er Arsenalfan er det nesten en selvfølge at du hater Tottenham, slik fiendenskap det er mellom de to lagene.

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #42 på: 14. Aug. 2006, 17:21 »
Då vart eg jammen kasta ut frå tottenhamsvenner.no sitt forum...rakk å skrive to innlegg der eg meinte Tottenham og Newcastle kom til å kjempe om 5. plassen, og at det var moro å diskutera med andre lags fans, so vart IP-adressa mi banna. Om det er sånn det skal vera, so kunne dei iallfall skrive i reglane at ein vera Spurs-fan for å skriva der...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #43 på: 14. Aug. 2006, 19:13 »
Trivelige mennesker  :lol:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjholmem_yiddo

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #44 på: 17. Aug. 2006, 23:59 »
Sitat fra: "Cutthroat"
Då vart eg jammen kasta ut frå tottenhamsvenner.no sitt forum...rakk å skrive to innlegg der eg meinte Tottenham og Newcastle kom til å kjempe om 5. plassen, og at det var moro å diskutera med andre lags fans, so vart IP-adressa mi banna. Om det er sånn det skal vera, so kunne dei iallfall skrive i reglane at ein vera Spurs-fan for å skriva der...

Det står da i reglande, det. Sjå her, paragraf 1: http://tottenhamsvenner.no/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4343
an't smile without you...