20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Vi skal knuse Tottenham!  (Lest 58033 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #15 på: 06. Aug. 2006, 21:04 »
Voldsomt til Tottenham hat her da. Jeg har faktisk flere gode kamerater som er Tottenham fans. Skal vi da slå alle under en kamp å utrope de til idioter også?  :roll:

Å dømme folk ut ifra lag de holder med ser jeg på som dumt. Har flere gode kompiser som er MænJu fans også jeg. Men i mine øyne kan de være bra folk for det.
Forøverig kjenner jeg en her omkring som svært få har noe til overs for, og som er tildelt den tvilsomme tittelen "klyse". Guess what.... Newcastle patriot. Og hva med den godeste Weiseth som er Newcastle fan som dere tydligvis har deres meninger om...
Alle slags folk finnes overalt, og dømme de ut ifra hvilket fortball-lag de heier på, er smålig spør du meg!

Tipper forresten at tonen overfor Tottenham her hadde vert litt mer ovenpå dersom vi avsluttet foran dem i fjor. Ta det for det det er.
For å si det sånn: å se TV programmer som irriterer meg, det gjør jeg ikke. Heller ikke å sitte å lese andre supporter sider som eventuelt måtte irritere meg.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #16 på: 06. Aug. 2006, 22:08 »
Sitat fra: "chickenman"
Voldsomt til Tottenham hat her da. Jeg har faktisk flere gode kamerater som er Tottenham fans. Skal vi da slå alle under en kamp å utrope de til idioter også?  :roll:

Å dømme folk ut ifra lag de holder med ser jeg på som dumt. Har flere gode kompiser som er MænJu fans også jeg. Men i mine øyne kan de være bra folk for det.
Forøverig kjenner jeg en her omkring som svært få har noe til overs for, og som er tildelt den tvilsomme tittelen "klyse". Guess what.... Newcastle patriot. Og hva med den godeste Weiseth som er Newcastle fan som dere tydligvis har deres meninger om...
Alle slags folk finnes overalt, og dømme de ut ifra hvilket fortball-lag de heier på, er smålig spør du meg!

Tipper forresten at tonen overfor Tottenham her hadde vert litt mer ovenpå dersom vi avsluttet foran dem i fjor. Ta det for det det er.
For å si det sånn: å se TV programmer som irriterer meg, det gjør jeg ikke. Heller ikke å sitte å lese andre supporter sider som eventuelt måtte irritere meg.

Er noen som er litt kjepphøye. Alle er ikke sånn, men de som er sånn er.Ja hva skal jeg kalle det plagsomme.Har venner som er spurs,pool og manu fan jeg.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #17 på: 06. Aug. 2006, 22:11 »
Herregud, vi snakker ikke om alle Tottenhamfans da. Er mange fornuftige folk som holder med spurs. Men enkelte av dem er riktig plagsomme.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #18 på: 06. Aug. 2006, 22:22 »
Sitat fra: "Tønsberg"
Sitat fra: "chickenman"

Er noen som er litt kjepphøye. Alle er ikke sånn, men de som er sånn er.Ja hva skal jeg kalle det plagsomme.Har venner som er spurs,pool og manu fan jeg.

De har overhodet ikke plaget meg. Er det noe\noen som plager deg er det dumt å oppsøke det\dem ;)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #19 på: 06. Aug. 2006, 23:03 »
Ja, om du er så glad i Tottenham, så finn deg en annen tråd da!

Jeg skrev inn et innlegg der, og foreslo at de skulle titte innom Newutd.com, siden de allerede hadde rangert siden sin som beste supporterside i Norge. Innlegget ble raskt slettet.

Dette skal selvfølgelig hevnes.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #20 på: 06. Aug. 2006, 23:22 »
Vel vel, nå har jeg ikke akkurat skrevet at "jeg er glad i Tottenham" noe sted, men jeg er overrasket over mange av holdningene på denne tråden. Jeg leser de fleste trådene i dette forumet og er aktiv på flere av dem. Kan ikke helt se at jeg gjør noe galt i det så det må du eventuelt utdype.

Men hva er det egentlig å hevne? Hva enn de driver med på sine sider får de bare holde på. Jeg ser som sagt ingen grunn til å oppsøke noe eller noen som irriterer meg. Dersom du er irritert på at de "kaster dritt om klubben vår" så er du ikke veldig mye bedre om du gjør det samme om klubben deres her.
Jeg er her fordi jeg er interessert i Newcastle, og de få her som heier på andre lag er hjertelig velkommen så lenge de ikke kommer for å skape kvalm. Og ettersom det er Newcastle jeg holder med og interesserer meg for holder jeg meg til det (altså denne siden). Kan ikke si at jeg har så mye på en Tottenham side å gjøre. Driver de med usakligheter om klubben vår der. Javel, hvis de får noe ut av det får det bare holde på. Personlig syns jeg det er barnslig. Like barnslig er det å starte med det samme her.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #21 på: 06. Aug. 2006, 23:24 »
Rivalisering er en del av fotballen. Og viss du ikke liker tråden, så ikke gå inn på den da vel!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #22 på: 06. Aug. 2006, 23:26 »
Enig med Chickenman, du er ikke så mye bedre selv når du slenger dritt om dem her og du trenger jo ikke lese Tottenham forumene?

Men når det er sagt så må jeg si at jeg også håper at vi slår Tottenham i begge kampene, enkelt og greit fordi jeg tror at hvert eneste poeng kommer til å bli avgjørende i slutten av sesongen, fordi Newcastle og Tottenham vil ligge veldig tett tror jeg.

Sitat
Rivalisering er en del av fotballen. Og viss du ikke liker tråden, så ikke gå inn på den da vel!

Ikke gå inn på Tot(t)enham forumene du da, dersom du ikke liker det de skriver.  :wink:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #23 på: 07. Aug. 2006, 00:23 »
Sitat fra: "Håvard"

Sitat

Ikke gå inn på Tot(t)enham forumene du da, dersom du ikke liker det de skriver.  :wink:

Eller bare gå inn hvor du vil, så mye du vil, men slutt å plage oss med det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #24 på: 07. Aug. 2006, 02:30 »
Gutten må da få lov å skrive om sin avsky og kvalme overfor disse supporterne som prater slik dritt.
Jeg registrerte meg på et engelsk Spurs-forum, der det hagla en hel del dritt, og vannvittig mye uvitende bullshit om NUFC fra Spurs-fansen. Så skreiv jeg et langt innlegg der jeg fortalte hvorfor man kjøpte Duff og hvor bra laget vårt faktisk kan bli. Viste seg å være mange som likte dette og ment jeg burde fortsette å skrive der. De som skreiv dritt skreiv ikke stort mer på den tråden ivaffal...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #25 på: 07. Aug. 2006, 10:14 »
Tror den som ler sist ler best, hvis de skriver dritt får de bare gjøre det. De er jo bare irritert på at duff gikk til newcastle og da blander de inn alt mulig bare for de tror tottenham er en mye større klubb en Newcastle.

De bruker Penger som hovedkilden, men tror nok ikke duff valgte newcastle av den grunn. Hvis de vil sitte å prate dritt foreslår jeg da at vi ikke gidder å gå inn på tottenhams forum og følger heller med når de møtes på st james park, og at vi forhåpentligvis vinner. :D

Selv om vi ikke har Bowyer noe mer, som STOR spilte mot tottenham sist er det alltid morro å slå de.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #26 på: 07. Aug. 2006, 11:43 »
Her skal vi sannelig vise B-laget hvem som er størst! Fjottenham-supporterne er dritsure fordi Duff fulgte hjertet og kom til Newcastle. Bare morsomt at de surmuler synes jeg :-)
Who else...... Alan Shearer

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #27 på: 07. Aug. 2006, 11:52 »
Okay, nå skal jeg fortelle dere noe:

Jeg skrev ca noe som dette som gjest:

"Hei igjen. Jeg skjønner ikke hvorfor innlegget mitt isted ble slettet, til tross for at jeg prøvde å holde meg saklig. Vi på newcastleforumet har mange andre supportere på våre sider. Jeg skal holde meg saklig."

Så skrev jeg videre at Newcastle ville heve seg over Tottenham kommende sesong, men at det ville bli en tøff kamp mellom lagene.

Det neste som skjedde var at ip-addressen min ble bannet fra forumet deres :evil:

FAEN TA TOTTENHAM!!! Mest egoistiske supporterne som finnes. De tror faen meg at det ikke går an å kommunisere med andre supportere.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #28 på: 07. Aug. 2006, 14:29 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Jeg registrerte meg på et engelsk Spurs-forum, der det hagla en hel del dritt, og vannvittig mye uvitende bullshit om NUFC fra Spurs-fansen. Så skreiv jeg et langt innlegg der jeg fortalte hvorfor man kjøpte Duff og hvor bra laget vårt faktisk kan bli. Viste seg å være mange som likte dette og ment jeg burde fortsette å skrive der. De som skreiv dritt skreiv ikke stort mer på den tråden ivaffal...

Nettopp. Så hvorfor i all verden bry seg med å hetse de stakkars fjortisene som kun bryr seg om å provosere? De fleste norske supportere for andre Premier League-lag er både hyggelige og saklige, men det finnes selvfølgelig mange drittunger der som man bare bør drite i.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #29 på: 07. Aug. 2006, 14:30 »
Man hetser de vel ikke her?
Man lar seg vel heller provosere. Jeg syns det var artig da jeg hadde skrevet det innlegget der :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida