20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Vi skal knuse Tottenham!  (Lest 58023 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Vi skal knuse Tottenham!
« på: 05. Aug. 2006, 22:44 »
Å knuse Tottenham på tabellen er viktig. Som forventet er Tottenhamfansen altfor langt oppe i skyene nå, bare fordi vi kom under dem på tabellen en sesong.

De hevder at Robinson er bedre enn Given, at Newcastle ikke eier angrep eller forsvar, og at Edgar Davids er en av verdens beste fotballspillere. Det er så komisk at det blir flaut.

Men INGEN skal komme å kalle Given for en dårligere keeper enn Robinson. INGEN!

I år skal Tottenham KNUSES!
I år blir sesongen mye viktigere for meg enn tidligere!
I år må Newcastle imponere!!!!
Har allerede satset nesten 900 kroner på at vi kommer over Tottenham på tabellen. Har satset med diverse Tottenhamfolk.

Men man kødder ikke med Given!

Noreng

• Gjest
Re: Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #1 på: 05. Aug. 2006, 22:45 »
Sitat fra: "geordie-olav"
at Edgar Davids er en av verdens beste fotballspillere. Det er så komisk at det blir flaut.

Edgar Davids er jo nesten ikke fast på Tottenham..

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #2 på: 05. Aug. 2006, 22:48 »
Nei, men Tottenhamfansen er ikke helt klare i toppen heller.

Noreng

• Gjest
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #3 på: 05. Aug. 2006, 22:51 »
Har dette hatet seg mot en fyr og gjøre? Jeg synes Tottenham-fansen virker greie.. Sikkert noe få Newcastle idioter også

PS: Svar på PM min da

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #4 på: 05. Aug. 2006, 22:56 »
PM`en har jeg besvart for noen minutter siden.

Er to Tottenhamfolk jeg kjenner, og to stykker som har de samme meningene. Kvalmt!

plebbster

• Gjest
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #5 på: 05. Aug. 2006, 23:37 »
Det å slå tottenham er ikke et viktig moment for meg. Hvis det heter det. Det eneste som er viktig er at vi klarer en god plassering. Jeg akespterer at et lag kan være foran oss, og det kan godt være Tottenham for min del.

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #6 på: 06. Aug. 2006, 03:06 »
Ååå er så sjukt enig Olav, Tottenham er no dritt og supporterne er altfor høye på pæra, de må jekkes ned! Har endel kompiser som er spurs fans og ingen ting gosset meg mer enn da vi snappa Duff rett foran trynet dems. Det er sant at de har et fremadstormende lag og noen veldig gode spillere, men i år tar vi dem  :twisted:

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #7 på: 06. Aug. 2006, 13:34 »
Per tid har Tottenham et betydelig bedre lag enn Newcastle; faktisk vil jeg si at det på papiret er et aldri så lite klasseskille. Bedre blir det ikke av at de gjennom salget av Carrick nå har over 20 mp. til å forsterke laget med de neste ukene.

Akkurat nå har Newcastle kun en eneste spiss i A-lagstroppen, hvis vi ser bort i fra Albert Luque som opprinnelig er venstreving. Vi har to høyst mediokre backer som vi atpåtil ikke har back-up for, og midtforsvaret har tuilsynelatende et perverst behov for en klar leder; en leder vi ikke har i de bakre rekker i dag.

Det er 13 dager til seriestart, så ting kan heldigvis enda forandre seg. Å satse 900 kroner på at Newcastle kommer over Tottenham på tabellen, vil jeg dog akkurat nå kalle for "sunk cost".

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #8 på: 06. Aug. 2006, 14:30 »
gjentar vi bedriften fra ifjor mot tottenham er jeg fornøy. selv om vi kan håpe på å slå dem borte eller uavgjort. Men vi knuste dem jo på hjemmebane! Men vi skal havne over dem i år helst. Men har forøvrig ingenting imot tottenham supportere. De er som regel like lojale ovenfor sin klubb som vi er!
Andreas Martins

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #9 på: 06. Aug. 2006, 15:08 »
Jeg har mye i mot de etter å ha sett det pisset de har skrevet om NUFC etter overgangen til Duff. De har aldri vært bedre plassert i PL enn i fjorårssesongen, og tror nå tilsynelatende at de er så mye større og bedre enn oss plutselig. Håper seriøst at Spurs jekkes kraftig ned. Men det blir hardt, men dersom vi får inn en spiss eller to, og forhåpentligvis ihvertfall en forsvarsspiller, kan vi klare det!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #10 på: 06. Aug. 2006, 17:45 »
Nufc er på en måte fiender med tottenham.De to laga som kjemper bak de fire store.Så tottenham er et lag vi kjemper i mot.De skadet også Owen :evil:.Så vi skal ta dem i år.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #11 på: 06. Aug. 2006, 18:58 »
Kikket innom en norsk Tottenhamside: Tottenhamsvenner.

Fy faen, de skriver at siden deres er den beste norske supportersiden, og de fortsetter å si at Tottenhamsupporterne er de beste i Norge.

Kan de aldri HOLDE KJEFT!?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #12 på: 06. Aug. 2006, 19:13 »
Jeg er så enig! For meg personlig så er det svært viktig å komme over Tottenham i år. Har lest rundt på en del forskjellige forum hvor Tottenham fansen er så vanvittig høye på pæra, bare pga en god sesong!!

De har per dags dato et bedre lag enn oss. Men de har også plasser med store svakheter, det blir nok jevnt mellom Tottenham og Newcastle i år.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #13 på: 06. Aug. 2006, 19:36 »
SÅ på den Tottenhams venner sida. "Duff gikk til Newcastle bare for penga skyld."

Jajaja, hva de veit. Håper de gjør en skuffende sesong, lattelig å holde på sånn!!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Vi skal knuse Tottenham!
« Svar #14 på: 06. Aug. 2006, 20:26 »
Dette gjør meg sint:

Tottenhamsupportere om Shay Given:
http://www.tottenhamsvenner.no/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=7030

Og her har vi andre sitater fra drittsekkene, fra en tråd som heter "Hva tror Newcastle folk at de er?":

"Må bare le... Som om at newcastle er større enn oss? Vi kom høyere enn de denne sesongen, og mest sannsynlig gjør vi det neste sesong også. Det er newcastle som er en "joke" - simple as that!"

"Hever meg over det, for både Tottenham fans og Newcastle fan vet innerst inne at Tottenham er er bedre lag og har en mye lysere fremtid enn Newcastle?
Lukter jeg missunnelse oppi Nord?"

"La dem drive på. Souness ødelegger det laget i løpet av et par sesonger likevel."
Aa simson, jeg er meget sjokkert over at du tror det ratthaugen av et lag, kan bli ber enn vaares. Ser ikke at dem har bedre spillere enn oss paa noen plasser & med tidligere nevnte ubrukelige manager, saa vil dem maate konse paa aa ikke bli innblandet i nedrykksstriden. SJOKKERT"

Og på en hateklubbtråd, var det veldig mange av dem som nevnte Newcastle.