20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 325142 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

FRONT242

• Mackem
  • Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #75 på: 09. Okt. 2006, 23:04 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Det er ganske god underholdning å sitte å lese på denne tråden  :lol:

Må være trist å se hvor mange hjernedefekter som heier på samme lag som deg, eller?
img]http://i83.photobucket.com/albums/j294/Safc-Fans/besteversigeh5zt.gif

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 09. Okt. 2006, 23:07 »
Vel. Du lykkes ihvertfall i å provosere mange, hvilket jeg finner svært underholdende!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #77 på: 09. Okt. 2006, 23:22 »
Sitat fra: "FRONT242"
Må være trist å se hvor mange hjernedefekter som heier på samme lag som deg, eller?

Tristere å se en hjernedefekt mackem-tulling som bruker fritiden sin på å prøve å provosere på et Newcastle-forum.  :roll:

Neida, bare fortsett du så har vi noe å humre av en stund til.

Har Sunderland et forum? Så kan vi gjengjelde tjenesten!  :P
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

plebbster

• Gjest
« Svar #78 på: 09. Okt. 2006, 23:31 »
Hehe. Har faktisk vært innom et mackems-søppelforum en gang. Er på grensen til Weiseth-forumet - bare ikke korrupt da.

FRONT242

• Mackem
  • Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #79 på: 09. Okt. 2006, 23:34 »
Sitat fra: "Håvard"

Tristere å se en hjernedefekt mackem-tulling som bruker fritiden sin på å prøve å provosere på et Newcastle-forum.  :roll:

Neida, bare fortsett du så har vi noe å humre av en stund til.

Har Sunderland et forum? Så kan vi gjengjelde tjenesten!  :P

Unlucky Luque likner litt på C Ronaldo.

FRONT242

• Mackem
  • Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #80 på: 09. Okt. 2006, 23:35 »
Sitat fra: "plebbster"
Hehe. Har faktisk vært innom et mackems-søppelforum en gang. Er på grensen til Weiseth-forumet - bare ikke korrupt da.

Du finner aldri vårt forum min venn.  :D

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Toon, Toon,
Black and white army

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #82 på: 10. Okt. 2006, 00:36 »
Forumet står vel i stil med resten av klubben.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 10. Okt. 2006, 01:00 »
Morsomt.  :D

1. Du nevner gjengmentaliteten her på forumet....Vel er det ikke innlysende, når du som eneste Sunderlandsupporter her får en del velrettet dritt slengt din vei? Hadde jo blitt akkurat det samme om jeg som eneste Newcastlsupporter hadde meldt meg opp på deres forum.

2. Skjønner du ikke at all "dritten" du slenger mot oss faller tilbake på deg UANSETT når du henviser til sportslige resultater? Du ber jo om å bli gjengvoldtatt spør du meg. Eneste angrep som biter på oss må jo være utenomsportslige hendelser rundt klubben, og det er faktisk en del å ta av.

Bare gøy med litt drittprat mellom rivaliserende fans, men for all del, du må trykke på de rette knappene. Det nytter ikke å tyne oss når vi taper mot Liverpool på bortebane i PREMIER LEAGUE når Sunderland taper 3-1 borte mot Ipswich tre dager etter i THE CHAMPIONSHIP. Alt du gjør da er å forlenge livet vårt med en god latter.

FRONT242

• Mackem
  • Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #84 på: 10. Okt. 2006, 06:26 »
Sitat fra: "Tim Buch"

1. Du nevner gjengmentaliteten her på forumet....Vel er det ikke innlysende, når du som eneste Sunderlandsupporter her får en del velrettet dritt slengt din vei? Hadde jo blitt akkurat det samme om jeg som eneste Newcastlsupporter hadde meldt meg opp på deres forum.

2. Skjønner du ikke at all "dritten" du slenger mot oss faller tilbake på deg UANSETT når du henviser til sportslige resultater? Du ber jo om å bli gjengvoldtatt spør du meg. Eneste angrep som biter på oss må jo være utenomsportslige hendelser rundt klubben, og det er faktisk en del å ta av.

Bare gøy med litt drittprat mellom rivaliserende fans, men for all del, du må trykke på de rette knappene. Det nytter ikke å tyne oss når vi taper mot Liverpool på bortebane i PREMIER LEAGUE når Sunderland taper 3-1 borte mot Ipswich tre dager etter i THE CHAMPIONSHIP. Alt du gjør da er å forlenge livet vårt med en god latter.

Den som blir rævpult på hjemmebane av McBride og Bocanegra, hadde garantert slitt mot lag som Ipswich og Preston. Litt av grunnen til at dere fremstår som så umodne og hissige skyldes nok at dere (og Spurs) år etter år blir lovet eufori, mens våren bringer kun dysfori og en kamp for eksistensen. For å sammenlikne våre lag, kan jeg si at vi sammen går inn på Bølgen & Moi (for de av dere som ikke har så god økonomi som meg kan jeg si at det er en meget pen restaurant), Sunderland tar seg en kaffe og leser et par aviser, mens New&%€#"! tar på seg smekke, og bestiller en hovedrett som viser seg å være Rune Rudbergs høyre testikkel (flambert). Dette oppleves nok som meget trist, og det er forståelig.

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #85 på: 10. Okt. 2006, 07:06 »
Syk syk metafor, og syk syk mann!! Btw, Bølgen &Moi en meget pen restaurant? Tja, pen restaurant ja, men kommer langt ned på skalaen av Gourmetrestauranter.. Har bare vært på B&M i Bergen og Stavanger da, kan hende det er litt annerledes der du bor?

-Kokken-
ieron Dyer

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #86 på: 10. Okt. 2006, 10:29 »

Unlucky Luque likner litt på C Ronaldo.

Ok, jeg ligner på Frank Lampard.

Skulle likt å se Sunderland spille mot Fulham, hvis vi ble reævpult, så vet jeg om et lag som hvertfall hadde blitt det  :wink:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #87 på: 10. Okt. 2006, 15:41 »
Skjerp deg, Sunderlandsupporter!

Alle vet at Newcastle har en mye bedre fotballklubb enn det Sunderland har. Dere sliter i første divisjon, imens vi spiller i Europa og ligger i Premier League.

Både du og jeg vet at Newcastle er et bedre lag enn Sunderland. Lucky Luque er bedre enn ALLE Sunderland-spillerne.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #88 på: 10. Okt. 2006, 16:31 »
Sitat fra: "Tim Buch"

Den som blir rævpult på hjemmebane av McBride og Bocanegra, hadde garantert slitt mot lag som Ipswich og Preston. Litt av grunnen til at dere fremstår som så umodne og hissige skyldes nok at dere (og Spurs) år etter år blir lovet eufori, mens våren bringer kun dysfori og en kamp for eksistensen. For å sammenlikne våre lag, kan jeg si at vi sammen går inn på Bølgen & Moi (for de av dere som ikke har så god økonomi som meg kan jeg si at det er en meget pen restaurant), Sunderland tar seg en kaffe og leser et par aviser, mens New&%€#"! tar på seg smekke, og bestiller en hovedrett som viser seg å være Rune Rudbergs høyre testikkel (flambert). Dette oppleves nok som meget trist, og det er forståelig.

Så gøy når mackems prøver å virke smartere enn de egentlig er. Skikkelig nusselig!!  :o

Når du skal bruke ord som eufori, så kan du jo i det minste bruke det rett. Jeg kan hvertfall ikke huske at Newcastle har lovet meg en løftet sinnstemning pga. rusmiddel eller visse sykdommer. Jeg skjønner hva du mener, men du kan jo formulere det på en enklere måte. Senke deg ned til ditt eget nivå hvis du skjønner. Da blir det lettere for alle oss andre å skjønne hva du mener også.

P.s Jeg tror ikke vi hadde slitt mot Ipswich og Preston, men det blir jo bare påstand mot påstand, siden vi opererer i to forskjellige ligaer.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #89 på: 10. Okt. 2006, 16:57 »
Han mackem-supporteren er dum! kan dere ikke innse det å gi faen i han! Jo mer provosert vi blir av de latterlige innleggene hans, desto mer innlegg skriver han! Nå gir vi faen i han og han vil være borte fra forumet innen kort tid....

Grunnen til at han er på dette forumet er at han prøver å bytte lag fordi han har innsett at det laget han heier på bare er noe dritt :lol:
Han innså det etter at de rykket ned fra PL med tidenes laveste poengsum og færrest mål :lol:
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.