20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 324146 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #1095 på: 22. Aug. 2010, 07:54 »
We are shite and we know it.
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1096 på: 22. Aug. 2010, 11:16 »
Ta det med ro, blir ikke noen grunn for Barton & co til å fjerne barten i løpet av nærmeste framtid.  ;)

Kva har det med at dykk tape 1-0 mot WBA? Det er ekstremt svakt. Synd for oss, med tanke på at WBA er eit lag me vil kjempa med i nedrykkstriden...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1097 på: 22. Aug. 2010, 11:57 »
Forsvaret deres er faktisk så elendig av hvis Bent blir langtidsskadet kan dere risikere å kjempe mot nedrykk. Det er ofte at et lag som ingen trodde skulle være der nede havner i en slik situasjon pga uheldige skader og marginer som bikker gal vei, som f.eks Castle i sin nedrykksesong. Tror Sland fort kan havne i en lignende situasjon i år.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1098 på: 22. Aug. 2010, 13:54 »
Nå har jeg ikke sett noen av Mackems-kampene, men er de virkelig så dårlig? Gårsdagens resultat var ikke noe å skryte av, hadde trodd de skulle slå WBA.
Men som du sier, hvis Bent blir skadet, sliter dem nok. Har de hentet inn en erstatter for Jones da? Frazier Campbell og Danny Welbeck virker ikke så veldig skummelt for å være ærlig..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1099 på: 22. Aug. 2010, 20:48 »
Sunderland vs Birmingham / WBA = 1 poeng og 1 minusmål
Newcastle vs Manu / Villa = 3 poeng og 3 plussmål

HOWAY!!!

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1100 på: 22. Aug. 2010, 23:11 »
Nå har jeg ikke sett noen av Mackems-kampene, men er de virkelig så dårlig? Gårsdagens resultat var ikke noe å skryte av, hadde trodd de skulle slå WBA.
Men som du sier, hvis Bent blir skadet, sliter dem nok. Har de hentet inn en erstatter for Jones da? Frazier Campbell og Danny Welbeck virker ikke så veldig skummelt for å være ærlig..
Snakk om å måtte spise sine egne ord! (se mitt forrige innlegg)

Jeg er veldig bekymra på våre vegne. Gutta spilte fantastisk i serieåpninga mot Brum og spilte dem totalt av bana fram til reduseringa, de ble utrolig slitne pga. Cattermoles idiotiske utvisning - noe som i seg selv er forståelig, men snakk om å kaste poeng i dass pga. ren skjær idioti.

WBA-kampen er derimot noe av det mest håpløse jeg har sett av SAFC siden Sbragia var manager - inkl. den totalt jævlige formen midtveis forrige sesong. Vi fortjente å tape, vi var egentlig bare truende for Scott Carson ved en anledning (Onuoha). Det hadde ikke vært noe å si på om WBA hadde vunnet med enda et mål.

Selvfølgelig gir dette stor grunn til bekymring, i og med at vi ikke engang klarer å vinne når vi spiller bra. Vi har også til vane for å tape mot lag som akkurat har fått juling rett før de møter oss (Wigan 1-9 mot Spurs i fjor og WBA i år etter Chelsea-kampen). Tatt i betraktning Villa-kampen deres i dag (glad vi ikke møter dem neste serierunde) er det dere som kommer til å rundt midten av tabellen og vi som må kjempe mot nedrykk, og ikke omvendt. Det snakkes om en signering eller to av betydelig større skala enn vi har sett hittil i vinduet, men ingenting er ferdigforhandla og det kan like gjerne være røykbomber for alt jeg vet. Trua er minimal her i gården slik ståa er nå.
- Maro

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1101 på: 30. Aug. 2010, 19:45 »
Spørsmålet er jo om de blir noe særlig forsterket av å selge Jones og kjøpe Gyan?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1102 på: 30. Aug. 2010, 19:48 »
Godt spørsmål. Gyan jobber som en slave og er god å avslutte. S'land må uansett gjøre det på hjemmebane i år. Hvis Bent blir skada over lengre tid og Gyan ikke slår til, kan laget faktisk være kandidat til nedrykk.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1103 på: 30. Aug. 2010, 19:58 »
Tvilar eg på.

Hugs at dei har mange nye folk dei skal spele inn. Deriblant halve det defensive fundamentet. Enkeltspelarane verkar gode nok til å lime det saman etter kvart. Heimeforma deira har vore solid lenge no, og det er ein tendens som virkar til å fortsette (jf. kampen i går).

Dei klarer seg greitt, men kan risikere å havne bak oss. Men det trur eg blir meir på grunn av vår kvalitet enn deira svakheiter.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1104 på: 30. Aug. 2010, 23:12 »
De imponerte meg i andreomgang i går. Hadde Shitty-laget på hæla store deler av andreomgangen, samtidig som de forsvarte seg ganske bra førsteomgang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1105 på: 30. Aug. 2010, 23:15 »
Shitty skuffa meg mer enn Søndre imponerte meg egentlig. Makan til lagoppstilling av Mancini. Her går han faan i meg ut med 7 defensive spillere og 3 offensive. Latterlig.

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1106 på: 12. Sep. 2010, 00:20 »
Gyan er helt fantastisk, det er Mignolet også.  :) :) :) :)
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1107 på: 12. Sep. 2010, 03:14 »
Jeg har trua på Blackpool i år. Synspunkter?
- Maro

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1108 på: 12. Sep. 2010, 10:26 »
Dei vinne PL. Garantert!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1109 på: 13. Sep. 2010, 16:16 »
Hvis Blackpool vinner Premier League, så skal jeg bøye meg i støvet, og med den største glede akseptere nederlaget.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon