20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 324238 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #1065 på: 13. Aug. 2010, 12:25 »
Bruce har gjort det meget bra på overgangsmarkedet.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Peter

• Gjest
« Svar #1066 på: 13. Aug. 2010, 12:29 »
Jeg synes det er merkelig at Fülop drar til Ipswich. Av det jeg har sett av ham i PL når Gordon har vært skadet har han vært i en egen klasse. Jeg synes hvertfall han er helt syk, men nå tar jeg nok feil.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1067 på: 13. Aug. 2010, 12:41 »
Jeg synes det er merkelig at Jones selges. Han var jo skamgod den første sesongen. Skader har vel ødelagt sesongene etterpå. Men har enorm fysikk, vinner mye på hodet og er ikke så treig heller. Tror han vil gjøre det godt i Stoke.

Men han tjente utrolige 60 000 i uka i Sland. Sier forøvrig litt om den vanvittige lønnsspiralen på balløya.
« Siste redigering: 13. Aug. 2010, 12:45 av InspectorC »

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1068 på: 13. Aug. 2010, 13:30 »
Jeg synes det er merkelig at Fülop drar til Ipswich. Av det jeg har sett av ham i PL når Gordon har vært skadet har han vært i en egen klasse. Jeg synes hvertfall han er helt syk, men nå tar jeg nok feil.

Fülop har vært god til tider, men er stort sett ganske så elendig. Tror nok CCC passer han bedre enn PL

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1069 på: 14. Aug. 2010, 19:36 »
Dette må jo svi for dere Mackems. Leder 2-0 og roter vekk seieren...tsk tsk tsk..

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1070 på: 14. Aug. 2010, 19:41 »
Selv Carr kunne ikke redde seieren deres  ???

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1071 på: 15. Aug. 2010, 02:20 »
Hehe. Den berømte Titus Bramble-karmaen som har slått ut i full blomst.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1072 på: 15. Aug. 2010, 10:44 »
Det rare er at Bramble limet sammen forsvaret i Wigan. Vi så jo alle hvordan Wigans forsvar var i går, uten Bramble. Slands forsvar var jo grusomt i fjor . I god gammel castlestil scora de mange mål, men slapp inn en del også..Kan jo hende Bramble reparerer noe..

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1073 på: 15. Aug. 2010, 11:02 »
Han hadde for dårlege medspelarar i Wigan til at limet fungerte godt nok, men i Sunderland får han nok betre menn rundt seg i forsvarsleddet. Han kan heve dei kolossalt, diverre.

Isolert sett ein fantastisk midstoppar om føresetnadane er til stades.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1074 på: 15. Aug. 2010, 11:09 »
Limte sammen et forsvar som tapte 9-1 mot Tottenham, tapte 8-0 mot Chelsea. De tapte  5-0 begge kampene mot Manchester United. Alt i alt slapp de inn 79 mål på 38 kamper, kun Burnley var værre. Bramble har forsåvidt vært brukbar siden han forlot Newcastle, men jeg ser ikke at han skal klare å levere stabilt opp mot sitt eget toppnivå. Det blir sannsynligvis noen fantomkamper her og der, men noe skikkelig stabilitet har det aldri vært i den mannen der. Heller ikke i Wigan.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1075 på: 15. Aug. 2010, 11:12 »
Han hadde for dårlege medspelarar i Wigan til at limet fungerte godt nok, men i Sunderland får han nok betre menn rundt seg i forsvarsleddet. Han kan heve dei kolossalt, diverre.

Isolert sett ein fantastisk midstoppar om føresetnadane er til stades.

Høh?? Er noe av det villeste jeg har hørt...mannen har kronisk konsentrasjonssvikt!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1076 på: 15. Aug. 2010, 12:57 »
Det blir sannsynligvis noen fantomkamper her og der

Lyst å spørre om dere vet i hvilke to kamper Bramble kommer til å se ut som Maldini i sine glansdager. Vedder på at 31. oktober spiller han bedre enn noensinne!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1077 på: 15. Aug. 2010, 17:05 »
Kjenner eg han rett, spiller han vertfall som en gud i dei to kampene mot Chelsea, men eg forstår godt kor du vil hen Anders :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1078 på: 15. Aug. 2010, 20:47 »
Bramble mangler konsentrasjonsevne. Synd, for han er ikke dårlig med ball, og har en fysikk få om ingen andre mistoppere i Pl matcher.

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1079 på: 17. Aug. 2010, 23:19 »
UNSETTLED midfielder Charles N'Zogbia is reported to have told Wigan he wants to link back up with Steve Bruce at Sunderland.

The 24-year-old was left out of the squad for Saturday's 4-0 home defeat at the hands of newly-promoted Blackpool.

The former Newcastle United player is desperate to leave Wigan, and has set his heart on a move to the Stadium of Light.

The Daily Star quotes 'a source close to the player' as saying: "Charles feels he has to get away to further his career.

"He knows there is interest from several clubs but would prefer a move to Sunderland and play under Steve Bruce once again.

"Like Titus Bramble before him, he doesn't think it would be a problem having played for Newcastle."

­Birmingham have had an £8m bid for N'Zogbia on the table for several weeks, but Wigan chairman Dave Whelan is holding out for £10m ,which is above Sunderland's valuation of the player.

S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.