20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 324745 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #945 på: 15. April 2010, 22:05 »
Det er jo greit når en er blond og har blondt skjegg! Jeg er derimot blond på hodet, men har mørkere skjeggvekst i trynet
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #946 på: 15. April 2010, 23:46 »
Så fisefine dere skulle være på det da :P

Dette er slik jeg ser for meg selv om 1 uke
Haha. Hvis du ser ut som Aarøy om en uke, er jeg spent på hvordan du ser ut når vi møtes på mandag (ja, det tar jeg for gitt at vi gjør). Jeg har et mål om å ha omtrent lik skjeggvekst som Aarøy til sommeren, men jeg tipper det går på trynet.

Hehe, jeg føler meg ikke helt klar for å farge mitt blonde skjegg med mascara. Selv om fargen på skjeggveksten min gjør at det ikke vises så godt.

Tror ikke det er så mye å være spent på, men jeg jobber med saken (dvs jeg lar det gro vilt og fritt)

- Og ja ;) vi ses på mandag
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #947 på: 15. April 2010, 23:51 »

Denne stilen er ikke så dum!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #948 på: 16. April 2010, 00:25 »
Dette er bare så jævlig turn on!

He's A MAN!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #949 på: 16. April 2010, 10:02 »
Du er heldig! :P Er litt sjeggete nå, men går ikke akkurat rundt å skryter av skjeggveksten min. Fy for no dritt! Barten går det enda dårligere med, noe som er synd siden jeg har store planer om en tynn, nydelig bart. Kommer til å se ut som en blanding av Johnny Depp og Brad Pitt med den barten jeg har planer om. Det erj eg sikker på! 8)
Jeg har ca. nøyaktig likt som Depp på dette bildet: bortsett fra at jeg som regel pleier å barbere bort det rett under leppa.

*host* gay *kremt*

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #950 på: 16. April 2010, 10:42 »
Bare så du veit det Maro, jeg har ingen nedverdigende tanker om homofile..

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #951 på: 16. April 2010, 13:00 »
Eg har litt nedverdigande tankar om homofile, men så lenge dei kan oppføre seg som folk likevel er det greit. Berre til ettertanke, Maro.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #952 på: 16. April 2010, 13:20 »
Hahaha, elsker kommentarer som det der. Er på ingen måte homofil, men jeewz, de oppfører seg da like bra som heterofile. Det er tro, eller mene, noe annet er direkte tilbakestående.
Nei.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #953 på: 16. April 2010, 17:01 »
Hahaha, elsker kommentarer som det der. Er på ingen måte homofil, men jeewz, de oppfører seg da like bra som heterofile. Det er tro, eller mene, noe annet er direkte tilbakestående.

Synes du ikkje det er teit når folk står fram som homofile og plutselig skal endre personlighet? Så typisk at desse skal begynne å snakke rart, gå rart, vinkla handledd osv osv.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #954 på: 16. April 2010, 17:22 »
Tjah...når en har levd en løgn og en dag står frem så er det klart at han blir annerledes når han plutselig kan være seg selv. Sier seg jo sjøl.
Men jeg har selv kjent fler homofile som plutselig har stått frem som homofile. Joda, de blir litt annerledes av det. Men de skifter ikke personlighet, og det har vært null stress for min del i allefall.
Og det er ikke værre enn av heterofile skifter personlighet, noe jeg, og helt sikkert alle andre på forumet, har opplevd mange ganger.
Men om de begynner å snakke rart, gå rart og alt det der så er det bare mongo. Da handler det om noe helt annet, netopp og gjøre alt man kan for å vise seg frem som en homofil. Det er mongo. "Hey, nå er jeg ute av skapet så nå kan jeg gjøre alle bevisst på at jeg homofil og alt det der blablabla". Sånn sett så skjønner jeg deg. Null stress. ;D
Nei.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #955 på: 16. April 2010, 17:25 »
Synes du ikkje det er teit når folk står fram som homofile og plutselig skal endre personlighet? Så typisk at desse skal begynne å snakke rart, gå rart, vinkla handledd osv osv.
Langt fra alle homofile som er slik. Sturla Berg Johansen er et godt eksempel. Er også en på jobben som jeg ikke visste var homofil før han utrykte sin begeistring for Ailo Gaup på en slik måte at man forsto det ganske godt :P Men ja, homofile er generelt en del mer feminine enn heterofile, men kjenner ingen som endret seg drastisk like etter at de sto frem...

Og skjønner ikke hvorfor mange har en slik skepsis mot homofile. Stort sett trivelige folk, men selvfølgelig noen unntak, slik det også er med oss heterofile.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #956 på: 16. April 2010, 17:28 »
Jeg er langt mer feminin enn alle de homofile jeg har kjent. Jeg er også stolt av det! ;D

Og når det er snakk om homofile må man nesten poste bilder som det her:

Rob Halford

Gaahl

Ikke så veldig feminine, akkurat. Rob er lett en av de mest mandige mannfolka noensinne. Hohoh!
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #957 på: 16. April 2010, 17:29 »
Og skjønner ikke hvorfor mange har en slik skepsis mot homofile. Stort sett trivelige folk, men selvfølgelig noen unntak, slik det også er med oss heterofile.

Yeah. Men det som er morsomt med folk som er så skeptiske mot homofile, er at de ofte liker lesber, som igjen er homofile. Rimelig tafatt. Er ærlig talt samme greia.
Nei.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #958 på: 16. April 2010, 19:21 »
Men det gir meg iallefall ikke brekningsfornemmelser å se to lesber kline. Jeg holder på å spy når jeg ser to homser kline offentlig. De har samme verdi som allf oss andre, men jeg klarer ikke se på utøvelsen...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #959 på: 16. April 2010, 20:28 »
Det er akkurat samme greia, men for hetrofile menn er det likevel noe med det å se to damer som kliner, som er langt, langt mer tilfredsstillende enn å se to menn kline. Det er akkurat samme greia, men forskjellen er likevel ganske tydelig. For hetrofile jenter kan det fort være motsatt, for alt jeg vet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon