20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 324631 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #750 på: 01. Nov. 2009, 20:04 »
Har du egentlig et liv?... jævlig fett å loke på rivalklubben sitt forum 24/7 ass  8) kunne ønske jeg var like kul som deg.... men det er vel bare å drømme  :(

Faen a kara 8)Jeg er blitt så glad i dere alle og dette er behandlingen jeg får tilbake......

Peace and love

(ErikLi:Siden du er relativt ny her,foreslår jeg at du behandler oss veteraner her inne med litt mer respekt!)
« Siste redigering: 02. Nov. 2009, 23:19 av Having A Laugh »

Peter

• Gjest
« Svar #751 på: 03. Nov. 2009, 16:57 »
Nå er jo du Sunderlandfan på et Newcastleforum, så jeg synes ikke du burde snakke for høyt om det HAL. ;)

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #752 på: 03. Nov. 2009, 17:29 »
Har du egentlig et liv?... jævlig fett å loke på rivalklubben sitt forum 24/7 ass  8) kunne ønske jeg var like kul som deg.... men det er vel bare å drømme  :(

Faen a kara 8)Jeg er blitt så glad i dere alle og dette er behandlingen jeg får tilbake......

Peace and love

(ErikLi:Siden du er relativt ny her,foreslår jeg at du behandler oss veteraner her inne med litt mer respekt!)

Fett å være veteran på Newcastle forumet som Sunderland fan eller?  8) ser ut som du har et JÆÆÆÆÆVLIG fett liv ;)

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #753 på: 06. Nov. 2009, 11:04 »
 ;D

Noe liv nei.Ikke i det hele tatt :P

Newcastle er 2laget mitt ass.Og Boro er 3 laget før Hartlepool og Darlo.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #754 på: 06. Nov. 2009, 15:15 »
HAL: Hva betyr egentlig FTM i signaturen din?

FTM kunne bety Fi**e Til Middag, men så godt tror jeg ikke om deg.
Det kunne også bety Fu*k the Mackems, men det rimer liksom ikke med favorittlaget ditt.

Faen Ta Mike (Ashley) burde det vært, men er nok ikke det heller.

Jeg tror jeg går for Feit Teit Mann.
Noen bedre?

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #755 på: 06. Nov. 2009, 16:03 »
FTM

3letters
2meanings
1religion

FUCK THE MAGS-FOLLOW THE MACKEMS

Peter

• Gjest
« Svar #756 på: 06. Nov. 2009, 18:21 »
FTM

3letters
2meanings
1religion

Hehe, hvordan kan det ha seg at du valgte et så kjipt lag når du først skulle velge?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #757 på: 08. Nov. 2009, 20:23 »
FTM

3letters
2meanings
1religion

Teiteste jeg har hørt. Jeg stemmer på "Feit Teit Mann".

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #758 på: 25. Nov. 2009, 16:34 »
Blir litt kjedelig i denne sesongnes Premier League.Hvor er motstanden?Etter en runde mot hvert av "topp 4" lagene står Sunderland med 7 poeng og kun 1 tap.

Men alt dette overskygges selvfølgelig av den sterke 1-0 seieren deres på Deepdale...... 8)

Peter

• Gjest
« Svar #759 på: 25. Nov. 2009, 17:02 »
Blir litt kjedelig i denne sesongnes Premier League.Hvor er motstanden?Etter en runde mot hvert av "topp 4" lagene står Sunderland med 7 poeng og kun 1 tap.

Men alt dette overskygges selvfølgelig av den sterke 1-0 seieren deres på Deepdale...... 8)

Heldigvis er det bare flaks som gjør at dere har vunnet - med STOR hjelp fra Darren Bent da selføgelig. Flaks og Bent gjør at dere vinner en og annen kamp i ny og ne.
Har ikke dere tapt 3-1 på Turf moor eller noe sånt a? Det er i drittlagene svakheten til Mackems ligger. 8)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #760 på: 25. Nov. 2009, 17:41 »

Verste av alt er jo at det gjer nettopp det ;D

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #761 på: 26. Nov. 2009, 16:52 »

Heldigvis er det bare flaks som gjør at dere har vunnet - med STOR hjelp fra Darren Bent da selføgelig. Flaks og Bent gjør at dere vinner en og annen kamp i ny og ne.
Har ikke dere tapt 3-1 på Turf moor eller noe sånt a? Det er i drittlagene svakheten til Mackems ligger. 8)

Peter ikke vær så krass a.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #762 på: 26. Nov. 2009, 16:55 »
<3
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #763 på: 28. Nov. 2009, 14:31 »
Mens storklubben Newcastle tar i mot massive Swansea på @stadion,møter Sunderland rugbylaget Wigan på bortebane 8)

Peter

• Gjest
« Svar #764 på: 28. Nov. 2009, 14:55 »
Mens storklubben Newcastle tar i mot massive Swansea på @stadion,møter Sunderland rugbylaget Wigan på bortebane 8)

Ikke snakk så høyt om rugby, HAL. Lorik Cana ville kanskje levert inn transferrequest for og gå over til Wigan...