20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 324517 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #720 på: 28. Sep. 2009, 00:45 »
Min ærlige vurdering er at NUFC, selv om de har en kanon førsteellever, sannsynligvis ikke har god nok bredde i laget til å kunne rykke direkte opp igjen. Kanskje via playoff, men det er max.
- Maro

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #721 på: 28. Sep. 2009, 16:52 »
Nja. Litt uenig der. Mener vi har god mulighet til å ta 2. plassen, men tror som du sier at vi ikke har bred nok stall til å vinne CCC.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #722 på: 28. Sep. 2009, 19:07 »
Tror det blir en kamp mot WBA om 1.plassen. Den tror jeg forøvrig vi vinner, med få poengs margin. Boro er jeg heller usikker om rykker opp i det hele tatt.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #723 på: 28. Sep. 2009, 19:15 »
Sesongen er ufattelig lag, og CCC er vel den serien med med "hawaii-resultat". Vil tro at 3-4 lag kjemper om tittelen når det gjenstår 5-6 kamper, før vi setter inn det siste støten og tar heim Colaen  ;)

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #724 på: 04. Okt. 2009, 11:32 »
Skuffet over kun 2-2 borte mot Man United i Premier League.Ikke verst da med 0-0 hjemme mot Bristol Cream i Coca Colaen.Newcastle fikk helt riktig ikke straffe.God dommer.

Norway Geordies feirer poenget mot Bristol.
« Siste redigering: 04. Okt. 2009, 11:39 av Having A Laugh »

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #725 på: 04. Okt. 2009, 11:36 »
Tapte to poeng på overtid borte mot Man U vi ass. Helvete. Jaja, bra at det ihvertfall er noen fra nord-øst som kan være top of the league når det virkelig gjelder (les: når Sunderland svikter).
- Maro

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #726 på: 04. Okt. 2009, 11:39 »
Bruce Out dette holder ikke.Selv med ti man burde Man United være en enkel oppgave på Old Trafford.Enig med Ferguson.Det var dommeren som ødela kampen.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #727 på: 05. Okt. 2009, 18:50 »
Helvete! Typisk. Bruce skulle jeg gjerne sett i castle i begynnelsen av denne sesongen. Hvorfor i h***** har vi ikke fått tak i ham. Fått til mye med begrensede ressurser.  Jeg har faktisk sett at vi heller ansatte Strachan eller Bruce i stedet for Shearer.  Shearer skulle heller ha vært i administrasjonen og brukt sin autoritet til å luke ut ukulturen i klubben. Men som manager trenger vi nå kanskje en erfaren sluing som kan få til mye ut av lite. Dessverre har ikke Shearer denne erfaringen ennå, selv om den sikkert kommer etter hvert.

Hva? Vi har Shearer jo. Vi kunne ikke drømt om en bedre manager :) Han er ung, og forhåpentligvis blir han i mange år, og blir vårt svar på Sir Alex Ferguson. Bruce kan dra til, ja, for vi har Alan Shearer ;D Jeg hadde ikke bytta Bruce med Shearer om jeg så hadde fått en million for det.

Greit, Shearer er uerfaren, men jeg er helt sikkker på at han tar oss opp igjen, hvis han blir da. Det er jo ikke 100% sikkert enda, men jeg kan ikke se for meg noe annet. Får Shearer på plass Carver, Lee og et helt nytt trenerteam, så tror jeg dette blir perfekt.

Ha ha gleder meg til dere kommer tilbake:)

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #728 på: 15. Okt. 2009, 05:34 »
Ja ja da drar jeg over dammen for å se Sunderland-Liverpool.C ya wankers!

Peter

• Gjest
« Svar #729 på: 15. Okt. 2009, 13:01 »
Når spilles den kampen da HAL?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #730 på: 15. Okt. 2009, 13:44 »
Er det ikke veldig trist, ihvertfall litt trist, å måtte informere et Newcastle-forum om at man drar på Sunderland - Liverpool? :P

Den går på lørdag kl.16:00 Peter.

Peter

• Gjest
« Svar #731 på: 15. Okt. 2009, 13:50 »
Er det ikke veldig trist, ihvertfall litt trist, å måtte informere et Newcastle-forum om at man drar på Sunderland - Liverpool? :P

Den går på lørdag kl.16:00 Peter.

Ok.
Det må vel være litt kjipt å se en kamp man garantert taper? :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #732 på: 15. Okt. 2009, 16:38 »
Ja, ikke minst det. Nå kan jo Mackems by på overraskelser, men håper på noe lignende resultat som det vi fikk når vi møtte Liverpool i forrige sesong :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #733 på: 15. Okt. 2009, 19:42 »
Hvis vi legger sammen resultatene våre mot Liverpool forrige sesong, så får vi noe som ligner på noe. ;D
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #734 på: 21. Okt. 2009, 20:36 »
Fornøyd nå HAL? :o