20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 324198 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #705 på: 20. Sep. 2009, 17:04 »
Selføgelig vil jeg ikke at VIF skal på Lyns beste spillere. Noe de faktisk ikke får uansett. Ingen Lyn spillere går til Oslos flauhet.
På hvilken måte mener du vi styrker Sunderland? Sunderland har en veldig god sentral midtbane, både offensivt og defensivt. Og jeg mener Cana og Malbranque er såpass gode at Butt ikke ville styrket midbanen betraktelig. Butt spiller ikke fast på Newcastle og styrker ikke laget mer enn i bredden. Det samme ville skjedd hvis han var i Sunderland. Han er dessuten 35(?) og har ikke mange år igjen på et så høyt nivå. Jeg tror Steve Bruce ville takket nei for å få Butt. Altså at dette faktisk aldri hadde skjedd eller kommer til å skje.
Ved å gi Nicky Butt til Sunderland, tror jeg på ingen måte de ville blitt styrket.

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #706 på: 20. Sep. 2009, 18:03 »
Ikke med hensikt å skryte noen av deres spillere opp i skyene akkurat, men Butt er svært profesjonell og har erfart svært mye gjennom sin karriere. Han hadde hatt mye å bidra med på treningsfeltet hos de fleste lag (ikke bana altså, dette er han ikke god nok til lenger).
- Maro

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #707 på: 20. Sep. 2009, 19:29 »
Ikke med hensikt å skryte noen av deres spillere opp i skyene akkurat, men Butt er svært profesjonell og har erfart svært mye gjennom sin karriere. Han hadde hatt mye å bidra med på treningsfeltet hos de fleste lag (ikke bana altså, dette er han ikke god nok til lenger).

Ikke meg i mot dersom Butt går over i en trenerrolle når han legger skoa på hylle, etter å ha vært med å rykka opp med oss denne sesongen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Opportoonist

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #708 på: 21. Sep. 2009, 21:53 »
Kult å lese igjennom hele denne tråden, mange gullkorn her !

Håper for øvrig at Sunderland holder seg oppe i år, sånn at vi kan slå dem to ganger neste år :)

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #709 på: 23. Sep. 2009, 00:51 »
Nå holder jeg med Sunderland og Lyn, og etter en særdeles trist helg smakte det fortreffelig med 2-0 mot B`ham. Geeeeeeeeeeeeeeeed in mackems!

......og en dag kommer Lyn tilbake!
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #710 på: 23. Sep. 2009, 16:52 »
Håper også Lyn kommer tilbake. Da som ski- og fotballklubben Lyn.
Ikke noe FC Lyn Oslo tull. Da skal jeg personlig komme inn og ødelegge dem på samme måte som Brynestad har gjort (ja særlig at jeg får til det).

Men å heie på Sunderland? Og ha en geordie som din store helt? Jaja. Ikke alle kan være friske i hodet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #711 på: 23. Sep. 2009, 17:21 »
Lyn kommer tilbake. Det er bare et spørsmål om tid...

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #712 på: 23. Sep. 2009, 18:39 »
Håper også Lyn kommer tilbake. Da som ski- og fotballklubben Lyn.
Ikke noe FC Lyn Oslo tull. Da skal jeg personlig komme inn og ødelegge dem på samme måte som Brynestad har gjort (ja særlig at jeg får til det).

Men å heie på Sunderland? Og ha en geordie som din store helt? Jaja. Ikke alle kan være friske i hodet.

Hva får du ut av å devaluere mine sterke følelser for Sunderland? Som om du hadde takket nei til én eneste ting derfra som kunne bidratt til å gi deg bedre livskvalitet og helse, eller bare penger.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #713 på: 23. Sep. 2009, 18:55 »
Som Newcastle-supporter ser jeg ikke helt hvorfor jeg ikke skal få lov å kritisere ditt klubbvalg (som om det var et bevisst valg mellom ditt eller datt), på samme måte som at du er i din fulle rett til å mene at jeg er en gal mann, som heier på de sorte og hvite. Jeg holder rivaliseringen i hevd.

Når det er sagt, er det sikkert mye bra fra Sunderland, som by. Og klubben har jo også noen brukbare fotballspillere. Men jeg liker å tro at om jeg var en profesjonell, talentfull fotballspiller, så hadde jeg sagt nei til et eventuelt tilbud fra Sunderland. Det er muligens bare ønsketenking, men det er det jeg liker å tro. Det er ikke noe galt med Sunderland som sådan. Det er fotballaget og de som heier på dem, jeg har problemer med. Om enn med et skeivt smil og glimt i øyet.

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #714 på: 24. Sep. 2009, 08:47 »
Ekte galskap er å takke nei til et tilbud om å spille i PL synes nå jeg. Uansett finner jeg lite fruktbart i denne diskusjonen da det det er unilateral subjektivitet som er like forenelig som å bruke det somaliske rettssystem per 2009 som målestokk for menneskerettigheter.  ;)

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #715 på: 25. Sep. 2009, 16:22 »
Som Newcastle-supporter ser jeg ikke helt hvorfor jeg ikke skal få lov å kritisere ditt klubbvalg (som om det var et bevisst valg mellom ditt eller datt), på samme måte som at du er i din fulle rett til å mene at jeg er en gal mann, som heier på de sorte og hvite. Jeg holder rivaliseringen i hevd.

Når det er sagt, er det sikkert mye bra fra Sunderland, som by. Og klubben har jo også noen brukbare fotballspillere. Men jeg liker å tro at om jeg var en profesjonell, talentfull fotballspiller, så hadde jeg sagt nei til et eventuelt tilbud fra Sunderland. Det er muligens bare ønsketenking, men det er det jeg liker å tro. Det er ikke noe galt med Sunderland som sådan. Det er fotballaget og de som heier på dem, jeg har problemer med. Om enn med et skeivt smil og glimt i øyet.

Og ikke minst Sunderland er i PL:)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #716 på: 25. Sep. 2009, 16:29 »
Ohhh der satt du han virkelig på plass.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #717 på: 26. Sep. 2009, 17:04 »

Og ikke minst Sunderland er i PL:)
Og så?
Vi vinner i det minste fotballkamper, og er nummer to på tabellen.
Jeg synes opprykk er bedre enn nedrykk.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #718 på: 27. Sep. 2009, 14:13 »
Godt mulig at dere rykker opp fra Colaen men det blir jo bare dumt når du prøver deg på at Sunderland rykker ned.Ha ha dårlig forsøk Jokke.Deilig å være i toppdivisjonen gitt.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #719 på: 27. Sep. 2009, 14:41 »
Dette blir vi aldri enige om, og med det styret vi har nå i dag skal vi nok bare holde klokelig kjeft. Greit at Newcastle nok har potensial til å bli blant de 5-6 beste i PL, men dit er det ufattelig langt. Akkurat nå er vi nok mer lik LYN enn noen annen klubb i europa