20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 324188 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #690 på: 19. Sep. 2009, 21:17 »
Hehe. Er lag som har langt større problemer enn oss gitt... (ihvertfall pdd.)
- Maro

Peter

• Gjest
« Svar #691 på: 19. Sep. 2009, 21:19 »
Nei, det er det ikke. Å tape 3-1(!) mot "Burnley", da trenger man forsterkninger.

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #692 på: 19. Sep. 2009, 21:21 »
Kort oppsummert foretrekker jeg å tape 3-1 i PL for Burnley enn å tape 2-1 for Blackpool i colaligaen og være avhengig av opprykk for finansiell overlevelse - eller hva?
- Maro

Peter

• Gjest
« Svar #693 på: 19. Sep. 2009, 21:22 »
Kort oppsummert foretrekker jeg å tape 3-1 i PL for Burnley enn å tape 2-1 for Blackpool i colaligaen og være avhengig av opprykk for finansiell overlevelse - eller hva?

Når man taper 3-1 mot Burnley sier det litt om hvor mye der har å gjøre i PL.

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #694 på: 19. Sep. 2009, 21:26 »
Ok, så du mener at å tape med to mål mot et lag som både har slått Man Utd og Everton på samme bane kvalifiserer til nedrykk? Hva da med å tape 2-1 for et lag som i beste fall havner på nedre halvdel av CCC?

Ikke at Burnley er så gode at det gjør noe, men rykker ned gjør vi ikke, mange dårligere lag enn oss i ligaen.
- Maro

Peter

• Gjest
« Svar #695 på: 19. Sep. 2009, 21:29 »
Ok, så du mener at å tape med to mål mot et lag som både har slått Man Utd og Everton på samme bane kvalifiserer til nedrykk? Hva da med å tape 2-1 for et lag som i beste fall havner på nedre halvdel av CCC?

Ikke at Burnley er så gode at det gjør noe, men rykker ned gjør vi ikke, mange dårligere lag enn oss i ligaen.

Det sier jeg ikke. Jeg sier at jeg heller ville tapt 2-1 i Colaen istendfor 3-1 mot et nyopprykket lag uten ressurser der du sansynligsvis ikke vet om noen spillere på laget.

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #696 på: 19. Sep. 2009, 21:32 »

Det sier jeg ikke. Jeg sier at jeg heller ville tapt 2-1 i Colaen istendfor 3-1 mot et nyopprykket lag uten ressurser der du sansynligsvis ikke vet om noen spillere på laget.

Javel, deg om det...
- Maro

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #697 på: 19. Sep. 2009, 23:30 »
Burnley...

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #698 på: 19. Sep. 2009, 23:31 »
Burnley...
Legger ikke skjul på at det er flaut.
- Maro

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #699 på: 20. Sep. 2009, 01:18 »
Man kan vend å vri så mye man vil på det,   vil uansett vær mer pinlig å tap i CCC enn i PL!  Burnley eller Blackpool, ett fett!

Men, alltid deilig når Sunderland taper :P
sunt pueri pueri puerilia tractant

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #700 på: 20. Sep. 2009, 02:25 »

Vel vel vil nå tru dei fleste veit om fleire Burnley enn Blackpool spillere...xD Og ressursene til Blackpool er vel heller ikkje allverden..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Peter

• Gjest
« Svar #701 på: 20. Sep. 2009, 10:01 »

Vel vel vil nå tru dei fleste veit om fleire Burnley enn Blackpool spillere...xD Og ressursene til Blackpool er vel heller ikkje allverden..

Ja, men i forhold til Sunderlands resurrser som har storkjøpt i sommer er det pinlig.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #702 på: 20. Sep. 2009, 11:03 »
I utgangspunktet er det pinlig å tape mot Burnley, men dei har til no i sesongen vist at dei ikke blir noen kasteball i år med seier over United f.eks.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #703 på: 20. Sep. 2009, 14:02 »
Vel. I utgangspunktet er det også pinlig å tape mot Blackpool! Tør ikke håne så mye jeg, for tipper vi får noen pinligere tap i sekken i løpet av en lang sesong i CCC.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #704 på: 20. Sep. 2009, 14:38 »
Jeg reagerer først og fremst på én ting, Peter. Du ønsker å styrke Sunderland!
Da banner du i kirka mi, i det minste. Butt er en god spiller, og ville definitivt styrket Sunderlands midtbane. Og jeg tror faktisk Steve Bruce ville blitt veldig glad om vi hadde gitt bort en så god spiller til ham helt gratis.

Skal vi gi bort spillere til Sunderland, må det være spillere som er så fantastisk dårlige, at de ville greid å sende et hvilket som helst lag langt nedover i divisjonene. Nicky Butt er altfor god til dette.

Vi kan ikke gjøre våre fremste rivaler til et bedre lag, Peter. såpass må du forstå. Vil du virkelig at Vålerenga skal få alle de beste spillerne til Lyn når dere går konkurs?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon