20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 324899 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

yhe real kevin ball

• Flaskebærer
  • *
  • What goos up must come dooooon
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #585 på: 04. Juni 2009, 23:04 »
Forstår hvorfor dette er gjort.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #586 på: 04. Juni 2009, 23:52 »
Best å samle alle slike diskusjoner under denne headeren ja. Tittelen på tråden gir samtlige informasjon om hva slags innlegg du kan forvente deg i denne tråden, og så slipper vi å ha tre forskjellige tråder hvor tre forskjellige mackems mobber Newcastle på nøyaktig samme måte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #587 på: 05. Juni 2009, 00:51 »
Helvete! Typisk. Bruce skulle jeg gjerne sett i castle i begynnelsen av denne sesongen. Hvorfor i h***** har vi ikke fått tak i ham. Fått til mye med begrensede ressurser.  Jeg har faktisk sett at vi heller ansatte Strachan eller Bruce i stedet for Shearer.  Shearer skulle heller ha vært i administrasjonen og brukt sin autoritet til å luke ut ukulturen i klubben. Men som manager trenger vi nå kanskje en erfaren sluing som kan få til mye ut av lite. Dessverre har ikke Shearer denne erfaringen ennå, selv om den sikkert kommer etter hvert.

Hva? Vi har Shearer jo. Vi kunne ikke drømt om en bedre manager :) Han er ung, og forhåpentligvis blir han i mange år, og blir vårt svar på Sir Alex Ferguson. Bruce kan dra til, ja, for vi har Alan Shearer ;D Jeg hadde ikke bytta Bruce med Shearer om jeg så hadde fått en million for det.
Greit, Shearer er uerfaren, men jeg er helt sikkker på at han tar oss opp igjen, hvis han blir da. Det er jo ikke 100% sikkert enda, men jeg kan ikke se for meg noe annet. Får Shearer på plass Carver, Lee og et helt nytt trenerteam, så tror jeg dette blir perfekt.

Jaja, Mats, jeg må være uenig med deg nok en gang  ;) Hadde noen gitt meg en million mot at vi hadde fått Bruce i stedet for Shearer hadde jeg lett takka ja til det :) Det virker som Shearer er en bra managertype, men han er relativt uerfaren, og det er langt i fra sikkert at han kommer til å bli noen toppmanager. Jeg tror faktisk at vi hadde kommet bedre ut av det med Bruce som manager, selv om Shearer har starta bra på mange felt. Det virker som han vil rydde opp i gammelt rask og han har jobbet for en bedre team-spirit i laget.

Dette er jo selvsagt umulig å diskutere, da vi aldri vet hvordan Bruce ville gjort det i Newcastle nå. Jeg kan i allefall slå fast at det jeg håper aller mest på er at Shearer blir vår neste manager og at han også blir vår beste manager gjennom tidene :D

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #588 på: 05. Juni 2009, 07:19 »
WHEN Steve Bruce told his Newcastle-daft dad he was in with a shout of taking over at Sunderland, there could have been a deathly silence.
After all, Geordies and Mackems just don't mix.

But Joe Bruce just turned round during their summer getaway in Portugal and told his son: "Fill yer boots."

Sunderland fans had not been so sure about Bruce's past as a Toon fan. He was born into the black and whites, not red and whites. Yet legendary 1973 FA Cup-winning boss Bob Stokoe was a Geordie who actually played for Newcastle.

And the new Black Cats chief said: "I know what I was born and bred.

"It would be wrong of me to say anything different. I am here as Sunderland manager and I am proud to be Sunderland manager. That does not bother me at all.

"I was born in Newcastle, that is it. It doesn't stop me putting my heart and soul into it. I knew when I was getting my picture taken next to the Stokoe statue yesterday that there wouldn't be any problems.

"It's just great to be back in the area. I had a trial here and was turned away 33 years ago. I was going to be a plumber in the shipyards so when Gillingham came calling I was delighted. The shipyards are not there any more so I'd be out of a job now.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #589 på: 05. Juni 2009, 09:39 »
http://www.cartoonstock.com/directory/f/fizzy_pop.asp

Fizzy Pop Cartoons

Er dette den nye hjemmesiden?

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #590 på: 07. Juni 2009, 16:40 »
Dagens silly-season rykter:

Bassong og Per Ciljan til Sunderland.Alan Shearer ønsket av Baggies.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #591 på: 09. Juni 2009, 22:04 »

::)
« Siste redigering: 09. Juni 2009, 22:07 av Having A Laugh »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #592 på: 09. Juni 2009, 23:19 »
Hahaha.
Den der var faktisk morsom, HAL.

Av en eller annen grunn. Jeg skjønner ikke helt hvorfor.

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #593 på: 10. Juni 2009, 00:40 »
- Maro

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #594 på: 10. Juni 2009, 14:08 »
Overrasket over at ingen av dere oppdaget denne når det var aktuelt:
http://www.sport.co.uk/cartoon/46/The_signs_start_to_look_ominous_for_Shearer.aspx

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #595 på: 10. Juni 2009, 17:25 »
Ikke dum den heller. Mye kvalitet på den siden (selvfølgelig også relatert til andre lag)!
- Maro

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #596 på: 12. Juni 2009, 05:46 »

Ha ha gir seg ikke heller:)

They are entitled to laugh, after all we laughed at them when Sunderland were relegated in 2003 and then again in 2006

Newcastle fan John Monaghan
« Siste redigering: 12. Juni 2009, 10:04 av Having A Laugh »

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #598 på: 14. Juni 2009, 00:33 »

:'(

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #599 på: 14. Juni 2009, 01:45 »
Er det ikke deilig å ha tapt alle kampene mot Newcastle det siste århundre? Er det deilig å være i The Championship og holde på å rykke ned? Er det deilig å ha en idiot som Roy Keane som Manager? Er det deilig å ha The Stadium of Shite som har plass til 48 000 tilskuere, men der det bare er en brøkdel med mongoer (uten om bortesupporterene) som møter opp? Er det ikke deilig å ha supportere der alla sammen ser mongolide ut?
Dere får ha lykke til i League 1 neste sesong....
Jævla Mackem Bastard :lol:

ha ha mye bra på denne tråden