20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 324743 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #570 på: 04. Juni 2009, 01:20 »
Jeg har mistet all min respekt for Steve Bruce.

Heller motsatt for min del.
- Maro

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #571 på: 04. Juni 2009, 05:48 »
He might be a Geordie bastard,but he is our Geordie bastard:)

"I wont hide my roots.But Im proud to be sitting here.Im proud to be the Sunderland manager!"

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #572 på: 04. Juni 2009, 11:42 »
Helvete! Typisk. Bruce skulle jeg gjerne sett i castle i begynnelsen av denne sesongen. Hvorfor i h***** har vi ikke fått tak i ham. Fått til mye med begrensede ressurser.  Jeg har faktisk sett at vi heller ansatte Strachan eller Bruce i stedet for Shearer.  Shearer skulle heller ha vært i administrasjonen og brukt sin autoritet til å luke ut ukulturen i klubben. Men som manager trenger vi nå kanskje en erfaren sluing som kan få til mye ut av lite. Dessverre har ikke Shearer denne erfaringen ennå, selv om den sikkert kommer etter hvert.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #573 på: 04. Juni 2009, 16:04 »
Helvete! Typisk. Bruce skulle jeg gjerne sett i castle i begynnelsen av denne sesongen. Hvorfor i h***** har vi ikke fått tak i ham. Fått til mye med begrensede ressurser.  Jeg har faktisk sett at vi heller ansatte Strachan eller Bruce i stedet for Shearer.  Shearer skulle heller ha vært i administrasjonen og brukt sin autoritet til å luke ut ukulturen i klubben. Men som manager trenger vi nå kanskje en erfaren sluing som kan få til mye ut av lite. Dessverre har ikke Shearer denne erfaringen ennå, selv om den sikkert kommer etter hvert.

Hva? Vi har Shearer jo. Vi kunne ikke drømt om en bedre manager :) Han er ung, og forhåpentligvis blir han i mange år, og blir vårt svar på Sir Alex Ferguson. Bruce kan dra til, ja, for vi har Alan Shearer ;D Jeg hadde ikke bytta Bruce med Shearer om jeg så hadde fått en million for det.
Greit, Shearer er uerfaren, men jeg er helt sikkker på at han tar oss opp igjen, hvis han blir da. Det er jo ikke 100% sikkert enda, men jeg kan ikke se for meg noe annet. Får Shearer på plass Carver, Lee og et helt nytt trenerteam, så tror jeg dette blir perfekt.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Peter

• Gjest
« Svar #574 på: 04. Juni 2009, 17:11 »
Mye heller Shearer enn Bruce. Jeg misunner Sunderland som har fått en så dyktig trener, og som nesten har greid og få Wigan til å bli et topplag. Da har vi jo heldivis Big Al! Ung, hjerte for klubben, kjenner styret(noen av de i hvertfall) spillestilen og hvordan den kan forbedres, også er det bare noen år siden han la opp så han kan fremdeles spille fotball og lære de andre et triks eller to. :) Hvem annen kan man ønske seg?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #575 på: 04. Juni 2009, 17:56 »
Tror jeg venter til vi faktisk har fått Shearer jeg.. For alt vi vet er det Joe Kinnear som kommer tilbake.

Synes uansett Sunderland har vært heldige her, tipper han vil gjøre det bra i Sunderland.

Peter

• Gjest
« Svar #576 på: 04. Juni 2009, 18:09 »
Tror jeg venter til vi faktisk har fått Shearer jeg.. For alt vi vet er det Joe Kinnear som kommer tilbake.

Synes uansett Sunderland har vært heldige her, tipper han vil gjøre det bra i Sunderland.

Det er lite som tilsier at Kinnear blir hovedtrener igjen. Hvis ikke Shearer signerer kontrakt(noe jeg er nesten sikker på at han gjør) finner de en annen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #577 på: 04. Juni 2009, 18:38 »
Får Shearer et forholdsvis ok tilbud så signerer han nok. Min største usikkerhet er knyttet til om han faktisk får tilbudet. Jeg er stygt redd for at Ashley mener det er viktigere å selge klubben, enn å ansette Shearer. Han opplevde selv at han følte seg bundet på hender og føtter da Sam Allardyce var ansatt som manager ikke lenge før han kjøpte klubben. Det er derfor ikke så rent lite sannsynlig at han ikke vil pålegge sin etterfølger den samme byrden. Med mindre det da er Fat Fred som står klar til å kjøpe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil

Peter

• Gjest
« Svar #579 på: 04. Juni 2009, 19:20 »
Får Shearer et forholdsvis ok tilbud så signerer han nok. Min største usikkerhet er knyttet til om han faktisk får tilbudet. Jeg er stygt redd for at Ashley mener det er viktigere å selge klubben, enn å ansette Shearer. Han opplevde selv at han følte seg bundet på hender og føtter da Sam Allardyce var ansatt som manager ikke lenge før han kjøpte klubben. Det er derfor ikke så rent lite sannsynlig at han ikke vil pålegge sin etterfølger den samme byrden. Med mindre det da er Fat Fred som står klar til å kjøpe.

Jeg tror nok Shearer får tilbudet. Hvis ikke blir nok den/de som ikke ga han tilbudet drept.

P.S Grattis med 11 000 innlegg! :)

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #580 på: 04. Juni 2009, 19:53 »
http://www.safc.com/news/black-cats-to-play-in-amsterdam-tournament.html?

Amsterdam-turnering gitt.

Det er klart det er moro at PL-laget Sunderland skal delta, vi er jo indrefilet fra verdens beste fotballiga!
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Peter

• Gjest
« Svar #582 på: 04. Juni 2009, 20:46 »
Ja, vi vet. Dere har vært heldige, veldig heldige som har fått en så god trener. Dere vet det var ikke klubben som fristet det var pengene.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #583 på: 04. Juni 2009, 21:59 »
Moahahaha hva skjedde med tråden min jeg var så stolt av???:)Ha ha nå er den en del av Newcastle vs Mackems.Kanskje like greit.Nå blir det liv rai rai.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #584 på: 04. Juni 2009, 22:14 »
Men denne er jo super.En geordie-mackems best of.Så lenge der klarer å oppføre dere så går nok dette bra:)