20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 325469 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

yhe real kevin ball

• Flaskebærer
  • *
  • What goos up must come dooooon
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #555 på: 31. Mai 2009, 13:37 »
Vel talt !
Publikumsrekorden i Coca Cola burde være en smal sak. Opprykk blir nok verre, men burde kunne være oppnåelig hvis da ikke panikken inntar Ashley enda en gang.
Ingen god greie å vite at det hele ligger i hendene på en som har greidd å rote ting til så til de grader.......

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #556 på: 31. Mai 2009, 14:12 »
Vel talt !
Publikumsrekorden i Coca Cola burde være en smal sak. Opprykk blir nok verre, men burde kunne være oppnåelig hvis da ikke panikken inntar Ashley enda en gang.
Ingen god greie å vite at det hele ligger i hendene på en som har greidd å rote ting til så til de grader.......

Panikken er der desverre allerede:( hadde han vært sikkert og bestemt hadde Shearer vært ansatt og klubben ikke vært ute for salg(forsatt rykter på det men ganske trolig at han setter klubben til salg)
Ba Ba Ba!!!

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #557 på: 01. Juni 2009, 03:34 »
Ja ironisk nok avhenger nok dere av at Fat Mike ikke selger greia si, forsåvidt han også siden å selge NUFC til den prisen vil være å selge en potensiell PL-vare til ekstrem billigpris, og hvem vil vel det?
- Maro

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #558 på: 01. Juni 2009, 08:44 »
Trur desverre ikkje vi rykker rett opp igjen!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #559 på: 01. Juni 2009, 15:15 »
Hvor er dette?En fin hilsen fra naboene litt sørafor:)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #560 på: 01. Juni 2009, 16:28 »
Trur desverre ikkje vi rykker rett opp igjen!

Nei det er jo garantert så lenge sirkuset fortset...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #561 på: 01. Juni 2009, 21:29 »
Hvor er dette?En fin hilsen fra naboene litt sørafor:)

Ser ut til at det må være en hilsen fra folka i drabantbyen ja.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #562 på: 02. Juni 2009, 05:45 »
Hva slags lønnskrav er det Shearer kommer med?Er det virkelig kun kjærligheten til klubben????

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #563 på: 02. Juni 2009, 06:15 »
Jeg har mine tvil til at han stiller så veldig høye lønnskrav, vil heller tro det er resten av pakka som ikke stemmer helt overens med hva han ønsker seg.
Men det ser nå dårlig ut i grunn, jeg har mista veldig mye av troa på at Shearer faktisk leder oss neste sesong :(

yhe real kevin ball

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #564 på: 02. Juni 2009, 13:12 »
Det er vel heller bruka av penger til nye spillere (£ 20 millioner) som har skapt litt usikkerhet.
Mens Roy Keane brukte penger som en full sjømann da han var i Sunderland så brukte den nåværende Wolvesmanageren
Mick McCarthy £1 million på å skape et opprykkslag.
Jeg hadde sansen for sistnevnte og jeg tror Alan Shearer vil greie seg uten å kjøpe inn spillere da det er mange nok og gode nok spillere i Newcastle til å vinne CC Championship. Det vil helt sikkert være spillere som ønsker å forlate klubben og de er det bare til å la gå. Det betyr inntekter i transfersummer og sparte utgifter på lønninger. CC Championship er en helt annen verden hva angår lønninger til de gjengse spillerne og om en ser på f.eks de klubbene med færrest tilskuere (Blackpool har vel ikke flere enn det Newcastle losjerer inn på VIP plasser) så burde opprykk og mer enn balanse når det gjelder økonomi være fullt mulig.

Alan Shearer vet hva han vil og presser nok Mike Ashley for å gi seg selv det best mulige grunnlaget for en hurtigst mulig retur til PL.

yhe real kevin ball

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #565 på: 03. Juni 2009, 18:36 »
Under er 6 ting Newcastles hemmelige agent som manager i Sunderland må eller ikke må gjøre.-Alt etter som.
Flere komiske innslag om det samme har dukket opp og Alan Shearer får det unektelig enklere med å få Newcastle oppigjen:

Six things that Steve Bruce must do at Sunderland
Anton Ferdinand looks on in dismay as Sunderland lose to Portsmouth
Kaveh Solhekol
Sunderland have moved quickly to appoint a new manager and these are some of the things that Steve Bruce has to do in his first summer at the Stadium of Light.

1. Forget about Newcastle United

Bruce has made no secret of the fact that he supports Newcastle, but most Sunderland fans are willing to give him the benefit of the doubt. Now that Newcastle have been relegated, Bruce will not have to worry about facing them next season ? unless they are drawn against each other in one of the cups ? which should give him plenty of time to win over the one in ten fans who are reported to be underwhelmed by his appointment. Bruce can also remind the doubters that Bob Stokoe, who played for Newcastle, led Sunderland to FA Cup glory at Wembley in 1973.

2. Attracting the right players to the club

Related Links
Sunderland confirm Bruce appointment
£50m kitty awaits Bruce at Sunderland
Whelan waiting on Bruce decision
Bruce is expected to have up to £50 million to spend on new players, although in reality he may get less than half of that to spend this summer. That should not be a problem for a manager with good contacts around the world ? while at Wigan Athletic, Bruce picked up bargains such as Luis Antonio Valencia and Wilson Palacios.

3. Hold on to what he has got

Sunderland players such as Kieran Richardson, Dean Whitehead and Kenwyne Jones will be linked with other clubs in the off-season and Bruce has to decide whether to cash in or keep his best players. The futures of Craig Gordon and Paul McShane will also need to be sorted out.

4. Plan to stick around

Bruce has been a manager for 11 years but he has already changed jobs six times. How long will he stay at the Stadium of Light? Sunderland fans will have every right to be angry if he does walk out on the club because he has everything a manager needs ? money, rich owner, sensible chairman, loyal fans, modern stadium. And he's back in his native North East, just 30 miles away from where he was born.

5. Put his arm around Anton Ferdinand

Great things were expected when the centre half agreed to swap West Ham United for Wearside last year, but so far he has done little to justify his £8 million price-tag after a promising start. A horrendous mistake away to Portsmouth in the penultimate game of last season could have relegated Sunderland and Bruce, a former centre back himself, will need to work the same magic that he used on Titus Bramble at Wigan to turn Ferdinand into a top-class defender.

6. Answer his phone

Apparently, the writing was on the wall for Roy Keane in December last year when he ignored a couple of calls from Ellis Short, the American businessman who bought the club last month. Steve, if your phone?s ringing and Ellis Short?s name comes up on the display, take a deep breath, press answer and say, ?Hello, Mr Short. What can I do for you??

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #566 på: 03. Juni 2009, 20:41 »
Synes dere skal si dere fornøyd med denne ansettelsen jeg. Steve Bruce er nok noe av det beste dere kunne få. Han har bevist i flere sesonger nå at han er dyktig på taktikk og organisering av lagene han leder og at han er en luring på det å finne gode billige spillere.
At han nå vil få muligheter til å lete etter dyrere og bedre spillere og spille foran en av de største stadionene i England for en av de historisk sett største og mestvinnende klubbene, vil nok gjøre sitt til at Bruce føler at dette er en unik sjanse. Dette er en klubb han kan bygge opp på sin måte og muligens gjøre til en av PL`s aller beste klubber igjen, om han får tid.
Det eneste som kan ødelegge dette er dere selv, altså fansen. Men hvorfor skal han ikke bli akseptert? Han har aldri spilt i NUFC og han har takket nei til å lede NUFC. Hva galt har han da gjort mot Sunderland?

Nei, dere kan si dere strålende fornøyd med dette synes jeg og dere går en spennende transfersommer imøte. Tipper Bruce gjør store utskiftninger i stallen. Han liker å ha gode defensive spillere som han supplerer med lunkjappe vinger og sterke spisser. Han ser etter kvaliteter og dere kan nok vente dere kjøp ikke så altfor ulikt Valencia, Zaki, Palacios, osv. Kan også bli spennende for dere å se hva han kan få ut av gode spillere son ikke har vist seg på sitt beste i klubben. Tenker da på spillere som Malbranque, Jones, Cissè, Ferdinand, Richardson, Healy, ++.

Steve Bruce er en manager jeg utvilsomt gjerne skulle sett i NUFC. Mannen har en meget god CV og jeg ville følt meg trygg på at han kunne tatt NUFC tilbake i PL.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #567 på: 03. Juni 2009, 21:46 »
Ja, jeg er nesten litt sjalu på Sunderland - som nå er i PL med en så dyktig manager og såpass med ressurser i bakhånd.
Ting ser lyst ut for dere!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

yhe real kevin ball

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #568 på: 03. Juni 2009, 22:41 »
I like this !
Jeg har også troen på Bruce som manager selv om det har vært en del tråder på et par forum som har durt avgårde i moll når navnet hans nevnes.
Han gjorde også en strålende pressekonferanse.
Siste manager i Sunderland som vant noe annet enn opprykk var Bob Stokoe (tidligere Newcastlespiller).

The only way is up for både Newcastle og Sunderland.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #569 på: 03. Juni 2009, 23:47 »
Jeg har mistet all min respekt for Steve Bruce.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.