20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 325713 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #480 på: 25. Mai 2009, 18:42 »
Nå tror jeg snart samtlige medlemmer av Sunderlands supporterklubb er registrert her inne ;D

Når det er sagt virker sistnevnte som en relativt fornuftig herre, i motsetning til sine trosfrender.

Men, Kevin Ball, jeg tolker ikke ansettelsen av Alan Shearer som et tegn på at Mike Ashley har lært noen verdens ting. Jeg tolker det som nøyaktig det samme som skjedde da han ansatte Kevin Keegan. En desperat handling for å redde eget skinn, slik hans forgjenger gjorde mange ganger. Som Newcastle-supporter føler jeg jeg begynner å kjenne den mannen, og jeg synes teorien om at han er en Sunderland-spion er vel så realistisk som noe annet. Og det er i mine øyne langt mer realistisk å tro det, enn å tro at han har lært av sine feil. Jeg tror heller ikke Mike Ashley er dum. Men likevel er det kun to muligheter: Enten føkker han oss opp bevisst, eller så gjør han det ubevisst.
Enten så vet han ikke hva han gjør, eller så har han en hemmelig agenda.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #481 på: 25. Mai 2009, 19:02 »
Jeg synes det er helt greit av Mackems å disse oss på vårt eget forum i en tid som dette. Det er jo det fotballfans gjør...
Man skal ikke være så redd for å skryte litt av sitt eget lag - det kan fort hende det blir lenge til neste anledning, og dette er noe Sunderland supportere vet bedre enn oss.

Men likevel; vi har selv valgt å heie på NUFC, og ikke Gunners/Scums/Pool eller Chelski, og da må vi være forberedt på at man opplever drittsesonger fra tid til annen. Spesielt siden det tydeligvis ikke finnes rasjonelle folk i Newcastleområdet. Alle tar beslutninger med hjertet, og lar hjernen ligge igjen hjemme.

Håper vi nå benytter anledningen til å sondere kontinentet for flinke folk til støtteapparatet vårt, og at vi oppdager at Engelsk fysioterapi og kosthold er noe dritt...

Lurer litt på hva Fat Mike sier nå? Investeringen gikk jo til helvete - kanskje han skulle solgt når han hadde sjangsen.

yhe real kevin ball

• Flaskebærer
  • *
  • What goos up must come dooooon
    • Vis profil
« Svar #482 på: 25. Mai 2009, 19:10 »
Nå tror jeg snart samtlige medlemmer av Sunderlands supporterklubb er registrert her inne ;D

Når det er sagt virker sistnevnte som en relativt fornuftig herre, i motsetning til sine trosfrender.

Men, Kevin Ball, jeg tolker ikke ansettelsen av Alan Shearer som et tegn på at Mike Ashley har lært noen verdens ting. Jeg tolker det som nøyaktig det samme som skjedde da han ansatte Kevin Keegan. En desperat handling for å redde eget skinn, slik hans forgjenger gjorde mange ganger. Som Newcastle-supporter føler jeg jeg begynner å kjenne den mannen, og jeg synes teorien om at han er en Sunderland-spion er vel så realistisk som noe annet. Og det er i mine øyne langt mer realistisk å tro det, enn å tro at han har lært av sine feil. Jeg tror heller ikke Mike Ashley er dum. Men likevel er det kun to muligheter: Enten føkker han oss opp bevisst, eller så gjør han det ubevisst.

yhe real kevin ball

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #483 på: 25. Mai 2009, 19:22 »

Det er stor forskjell på Championship og Premier League. Jeg leste en post her om spillere en kunne tenke seg å beholde og de en ønsket bort. Carroll har imponert meg og det har Steven Taylor også.Det er fullt mulig for Newcastle å bygge et nytt lag rundt de som har hjerte for klubben og samtidig har talent og tålmodighet til en sesong i the Championship.
Hele ideen med klubbeiere er absurd. Rike,bortskjemte og uten rette innstillingen da blir det fort vannstyre.
Mitt poeng er at Shearer får bli og får gjøre jobben i fred i motsetning til det Keegan fikk. Og da er det bare en ting som kan skje- rett opp igjen på første forsøk.
Lykke til og la dere ikke affisere av barnehagementaliteten til et par Sunderlandsupportere som er her inne.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #484 på: 25. Mai 2009, 19:27 »
Det kan jo også skje at Shearers team av folk som har hjertet i NUFC, og som har massevis av erfaring både som spillere og trenere flopper fullstendig og Newcastle blir latterliggjort i Championship neste sesong.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

yhe real kevin ball

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #485 på: 25. Mai 2009, 19:33 »
Det tror jeg ikke det er noen fare for.
Jeg uttaler meg med erfaring som supporter av Sunderland og da var det å bygge på nytt etter nedrykkene for så å rykke opp igjen.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #486 på: 25. Mai 2009, 20:13 »
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

yhe real kevin ball

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #487 på: 25. Mai 2009, 20:49 »
Det tror jeg ikke det er noen fare for.
Jeg uttaler meg med erfaring som supporter av Sunderland og da var det å bygge på nytt etter nedrykkene for så å rykke opp igjen.

Du er sikkert den smarteste av Sunderland supporterne som er registrert her. Hvilke spillere kan vi regne med å få kjøpt/lånt til klubben når vi spiller i CCC?

P.S Vi blir ikke enige i forumet Tranfers.

Jeg tror ikke keeperene deres forsvinner og da er den plassen godt nok dekket inn.
To blad Taylor i forsvar vil gjøre jobben.Hvem de to andre blir vet jeg ikke, men det skulle ikke by på problemer å finne de rette der.
Jeg har sansen for Jonas og synes det var merkelig at han fikk lite spilletid på slutten. Han fra Bolton kan en bygge resten rundt.
 På topp har Newcastle flere lokale valg som Carroll, Ameobi og kanskje man kan hente tilbake spillere som vil spille med drakten ? Chopra er en jeg har sansen for og aldri er gitt sjansen annet enn i Cardiff.
Men spillere bekymrer meg ikke da Newcastle kan bygge et lag for å seire i Championship.

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #488 på: 25. Mai 2009, 21:20 »
Det finnes, men jeg blir vel halshugga hvis jeg forteller det her! :P

Om ikke halshugga så ihvertfall skutt :P
- Maro

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #489 på: 25. Mai 2009, 21:21 »
Oppfør deg skikkelig du, ellers får dere en gjeng med Geordies inn på forumet deres! ;)

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #490 på: 25. Mai 2009, 21:43 »
BLÆ!

Ok, kan vi ikke gjøre det sånn at spydigheter holdes til denne tråden også kan vi helder bidra konstruktivt i de andre? :)
- Maro

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #491 på: 25. Mai 2009, 21:50 »
BLÆ!

Ok, kan vi ikke gjøre det sånn at spydigheter holdes til denne tråden også kan vi helder bidra konstruktivt i de andre? :)
Det er en deal! ;) Men husk at jeg følger godt med dere! :)

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #492 på: 25. Mai 2009, 21:50 »
Kan ikke en eller annen bare få alle Sunderland folk sperra ut fra hele siden?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #493 på: 25. Mai 2009, 21:53 »
Kan ikke en eller annen bare få alle Sunderland folk sperra ut fra hele siden?
Hvorfor det? Så lenge de holder køddet i denne tråden og kan diskutere saklig i de andre trådene er de hjertlig velkomne!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #494 på: 25. Mai 2009, 21:57 »
Jeg gir egentlig blanke faen så lenge dem holder seg til et par tråder eller noe sånt, men skjønner ikke helt hva de er her for, så kunne kanskje vært like greit å kasta ut hele gjengen.
Meeeen det er ikke opp til meg igjen da :)