20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 325812 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #465 på: 25. Mai 2009, 17:05 »
Vi er en stor klubb med tanke på supportere, ressurser og økonomi, flere hav større enn Sunderland. Men noen stor trofesanker er verken vi eller dere =) Merker at Sunderland fansen blir meget provosert av at vi kaller oss store, sa da får vi fortsette med det :D
« Siste redigering: 25. Mai 2009, 17:06 av Andy »

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #466 på: 25. Mai 2009, 17:09 »
Vi er en stor klubb med tanke på supportere, ressurser og økonomi, flere hav større enn Sunderland. Men noen stor trofesanker er verken vi eller dere =) Merker at Sunderland fansen blir meget provosert av at vi kaller oss store, sa da får vi fortsette med det :D

Supportere kanskje, men ressurser og økonomi? Det må være dagens vits. :)
Joda dere var store en gang i tida, glory days ikke sant. Det begynner å bli en stund siden nå :D
- Maro

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #467 på: 25. Mai 2009, 17:12 »
Jaja, vi rykket ned, og det er kanskje fortjent. Men det kunne vært verre. We could have been born mackems.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #468 på: 25. Mai 2009, 17:14 »
En gang i tida? Ja hvis du tenker på for 1 mnd siden

http://en.wikipedia.org/wiki/Richest_football_clubs

Kjempe lenge siden :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #469 på: 25. Mai 2009, 17:23 »
Da er vel Hull en større klubb enn Wolverhampton da? :P
Ser poenget ditt, men skal mer til enn en sesong i divisjonen over oss. Hvem veit, kanskje er det omvendt om et år!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #470 på: 25. Mai 2009, 17:24 »
Jeg skjønner ikke helt hvordan folk er i stand til å diskutere med Sunderland-supportere på en dag som denne.
Jeg greier vanligvis bare å le av den rasen. Da er det bedre å diskutere med fulle folk. Fulle folk er langt smartere enn den gjennomsnittlige Sunderland-supporter. Men i dag er jeg bare i stand til å la meg provosere over denne ertinga fra denne gjengen tapere. Dere har mobba oss i et halvår nå. Kan dere snarest ta sommerferie?

Jeg burde vel ha holdt meg unna denne tråden, men jeg er skapt sånn at jeg leser ALT av nye innlegg. Selv i tråder som interesserer meg midt bak. Så da får jeg vel bare ha det så godt. Likevel ber jeg vennlig om at våre "venner" i rødt og hvitt, som kaller seg svarte katter (hæ?) tar seg en vel fortjent sommerferie. Dere har vunnet. Dere har overlevd. Dere var bedre enn Newcastle. Nå få på dere skoene og kom dere ut i gatene og dans i vei.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
- Maro

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #472 på: 25. Mai 2009, 17:30 »
Jeg skjønner ikke helt hvordan folk er i stand til å diskutere med Sunderland-supportere på en dag som denne.
Jeg greier vanligvis bare å le av den rasen. Da er det bedre å diskutere med fulle folk. Fulle folk er langt smartere enn den gjennomsnittlige Sunderland-supporter. Men i dag er jeg bare i stand til å la meg provosere over denne ertinga fra denne gjengen tapere. Dere har mobba oss i et halvår nå. Kan dere snarest ta sommerferie?

Jeg burde vel ha holdt meg unna denne tråden, men jeg er skapt sånn at jeg leser ALT av nye innlegg. Selv i tråder som interesserer meg midt bak. Så da får jeg vel bare ha det så godt. Likevel ber jeg vennlig om at våre "venner" i rødt og hvitt, som kaller seg svarte katter (hæ?) tar seg en vel fortjent sommerferie. Dere har vunnet. Dere har overlevd. Dere var bedre enn Newcastle. Nå få på dere skoene og kom dere ut i gatene og dans i vei.

Dette innlegget minner meg om hvor utålelig det hadde vært å være i nærheten av meg om vi hadde rykka ned istedenfor dere. Det er nesten ikke vondt ment. Tåka legger seg snart skarru se.
- Maro

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #473 på: 25. Mai 2009, 17:40 »
En gang i tida? Ja hvis du tenker på for 1 mnd siden

http://en.wikipedia.org/wiki/Richest_football_clubs

Kjempe lenge siden :D

http://www.express.co.uk/football/view/103037/Black-Cats-to-take-on-the-world ...

Hva er poenget ditt? At Newcastle ikke har økonomiske muskler fordi det er noen rykter om at en amerikaner skal pøse inn 200 mill i transferpenger til dere?

Har gått med Newcastle drakt i hele dag, både på universitetet og på jobb. Flere har kommet å tatt meg i hånda og sagt at de synes det var kjipt. TIL og med Sunderland supportere! Jeg kan garantere deg at jeg ikke hadde gått å spammet Sunderland forumet med søppel om det samme hadde skjedd med dere. Jeg elsker lokalderbyene og hadde håpt at det var Hull som gikk ned, slik at vi kunne møtt dere neste år også... Men, folk er forskjellige, så for min del kan du bare holde på.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #474 på: 25. Mai 2009, 17:50 »
Det er ikke rykter gitt.Han er the man.Ellis Short!

yhe real kevin ball

• Flaskebærer
  • *
  • What goos up must come dooooon
    • Vis profil
« Svar #475 på: 25. Mai 2009, 18:03 »
Flott svart,Andy. Som en av lederne av Sunderland Supporterklubb vil jeg ønske dere lykke til og raskt opp igjen i øverste etasje. For mye dumt har skjedd utenfor banen som har ødelagt for fantastiske supportere.
Så får vi leve med en sesong uten lokalderby å se fram til. Det har jo dere erfaring med fra de årene Sunderland var nede.
Mike Ashley er lansert som hemmelig Sunderland agent. Når eiere så til de grader kan ødelegge slik han har gjort så kan en faktisk begynne å lure. For dum skal ingen beskylde ham for å være. Jeg tror han har lært av det som har skjedd (les ansettelsen av Alan Shearer) og han vil nok finne flere spillere a la Steven Taylor med hjertet utenpå drakten til å få dere opp igjen.

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #476 på: 25. Mai 2009, 18:35 »
Hvorfor bruker Sunderland fans tid på Newcastle forum?

Litt sadistiske tendenser på disse Sunderlandsupporterne... De nyter det virkelig, og må i tillegg inn hit med oppgulpet sitt..

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #477 på: 25. Mai 2009, 18:37 »
Tror ikke de har et eget forum. Ikke har jeg sett det, ikke har jeg lett etter det heller. Så da finnes det ikke. De ble vel forvirret over at de kalles "Black Cats" da, så kom de hit...og så fugler.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #478 på: 25. Mai 2009, 18:39 »
Tror ikke de har et eget forum. Ikke har jeg sett det, ikke har jeg lett etter det heller. Så da finnes det ikke. De ble vel forvirret over at de kalles "Black Cats" da, så kom de hit...og så fugler.
Det finnes, men jeg blir vel halshugga hvis jeg forteller det her! :P

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #479 på: 25. Mai 2009, 18:40 »
Hørte rykter om at Duff hadde gått tom for blandevann, stemmer dette? Snakker vi Cpt. Morgan?

S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.