20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 325867 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #435 på: 17. Mai 2009, 12:02 »
At vi har en kamp igjen. En kamp=3 poeng. Hvis vi taper så har vi rykket ned selfølgelig, men hvis vi vinner og Hull ikke vinner, ja, da har vi ikke rykket ned.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #436 på: 17. Mai 2009, 12:52 »
Det er så sykt at vi mest sannsynlig spiller CCC neste sesong. Jeg kan ikke tro det, og jeg vil ikke tro det.
Når denne sesongen starta, og vi med KK som manager tok poeng borte mot Man Utd, og vant hjemmekampen uka etter, så var jeg sikker på at dette var en sesong å glede seg over. Jeg trodde vi skulle klare en 6-7 plass, for og være helt ærlig.
Men alt har bare blitt et jævla mareritt. Jeg klarer ikke å se Newcastle i CCC, og jeg klarer ikke en sommer hvor vi mister alle "stjernene våre", og det at Martins forsvinner, kommer til og ta knekken på meg. Hvis vi vinner mot Aston Villa neste helg, og Hull taper, så skal jeg faen meg ta en hel uke i Newcastle, å drikke meg farlig full hver jævla dag, og bare feire noe helt sykt!
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #437 på: 17. Mai 2009, 14:55 »
Så patetisk... her er det folk med store fritidsproblemer. Disse Sunderlandsupporterne har så mye tid til overs i hverdagen... og den bruker de på NewUtd.no!! Har de ikke sitt eget forum egentlig?

Peter

• Gjest
« Svar #438 på: 17. Mai 2009, 14:57 »
Jo,men det suger. :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #439 på: 17. Mai 2009, 18:35 »
Det er så sykt at vi mest sannsynlig spiller CCC neste sesong. Jeg kan ikke tro det, og jeg vil ikke tro det.
Når denne sesongen starta, og vi med KK som manager tok poeng borte mot Man Utd, og vant hjemmekampen uka etter, så var jeg sikker på at dette var en sesong å glede seg over. Jeg trodde vi skulle klare en 6-7 plass, for og være helt ærlig.
Men alt har bare blitt et jævla mareritt. Jeg klarer ikke å se Newcastle i CCC, og jeg klarer ikke en sommer hvor vi mister alle "stjernene våre", og det at Martins forsvinner, kommer til og ta knekken på meg. Hvis vi vinner mot Aston Villa neste helg, og Hull taper, så skal jeg faen meg ta en hel uke i Newcastle, å drikke meg farlig full hver jævla dag, og bare feire noe helt sykt!

Det tragikomiske er at folk som har varsla om denne nedrykksfaren i flerfoldige måneder omtrent ble latterliggjort.
Jeg blir veldig, VELDIG sint når jeg ser trynet på Mike Ashley, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #440 på: 17. Mai 2009, 20:31 »
Det er bare fantastisk å se på hvordan en del av dere blir rene kopier av sinnatagg-statuen i Frognerparken når konfrontert med motgang. Cred til dem som klarer å holde seg saklig til tross for tristhet, man skal jo ikke være glad for at man rykker ned heller uten at det går utover det sosiale nivået. Med det sagt er det ennå ikke sikkert at dere rykker ned! Vi får se hva som skjer siste serierunde. For alt jeg veit kan jo også vi drite totalt på draget.
- Maro

Peter

• Gjest
« Svar #441 på: 17. Mai 2009, 20:34 »
Det siste du sa der DMST var det mest sympatiske du har sagt her hittil.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #442 på: 24. Mai 2009, 22:50 »
Takk for denne gang Doon Toon.We`ll meet again!

Skal ikke bruke tid på å strø salt i såret,men flere av dere er vel enig i at det var et tidsspørsmål før dette gikk til Colaen.Tegnene har vært der i flere sesonger nå.Skal Newcastle bli den klubben dere drømmer om og ikke LEKE storklubb må det store tiltak til.Må bli kvitt de overbetalte horene som ikke har følelser for klubben de spiller for.Joey Barton skulle aldri blitt kjøpt.Nå gjelder det å bryte ned det negative rundt klubben å starte på nytt.Hvem vet kanskje det blir Tyne-Wear også neste sesong?

Før jeg takker for meg vil jeg berømme Joachim og Daniel som har holdt diskusjonene på et bra nivå.

Og til Radar som altså mener at det er landesorg i hele nord-øst nå:Vet om en klubb lengst nord i England,og en klubb i Yorkshire hvor det er triste tider.Til opplysning er det en klubb i mellom hvor det er folkefest.Ta deg en tur ned til Sunderland hvis du føler deg nedfor nå!!

C ya next season Doon Toon.Peterborough awaits for you!

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #443 på: 24. Mai 2009, 23:52 »
Scunthorpe er en flott klubb.
- Maro

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #444 på: 24. Mai 2009, 23:54 »
Selvfølgelig er Kevin Keegans moderklubb en flott klubb :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #445 på: 25. Mai 2009, 00:13 »
Ihvertfall bedre enn Millwall som var alternativet :)
- Maro

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #446 på: 25. Mai 2009, 11:46 »
Det er så godt å spille i Premiere League!

S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Der Maro stirbt nie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #447 på: 25. Mai 2009, 13:15 »
- Maro

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #448 på: 25. Mai 2009, 13:57 »
Tror du skal trå VELDIG varsomt her nå MC!!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #449 på: 25. Mai 2009, 14:07 »
La dem holde på så lenge dem holder seg i egne tråder, jeg gidder ikke å la meg fyre opp over det når det lages egne tråder.
Om de skulle dukke opp overalt i andre tråder på forumet for å lage kvalme burde det bli aktuelt å kaste dem ut.