20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 325872 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #195 på: 04. Des. 2008, 23:12 »
Like teit som når Keegan stakk...

Akkurat...
(Håper og tror du er like ironisk som meg nå)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 05. Des. 2008, 00:33 »
Det stemmer :)

Jeg har heller ikke satt meg helt inn i hvorfor Keane sa opp, men at det har vært litt turbulent der den siste tiden er det liten tvil om. Men jeg tror Keegan hadde bedre grunnlag for å si opp enn Keane, bare for å ha sagt det .

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 05. Des. 2008, 01:07 »
Mulig, men gnisninger mellom styreformann og manager blir i lengda sjeldent langvarig den ene eller andre retninga. Og i en veldig stor del av tilfellene veit en jo hvem som må pakke sakene sine på en eller annen måte. Men Keane har ihvertfall ikke lov å klage på manglende midler eller no slikt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 05. Des. 2008, 08:17 »
Det må no gå an å jobba ilag sjølv om det er gnisningar, og viss Keane hadde prestert med laget så hadde ingen kunne sagt noke uansett. Trur ikkje foreksempel Ferguson har hatt jobben i så mange år uten noke form for gnisningar og turbulens.
Han såg nok kor det bar, og innsåg at han ikkje har kompetanse til å snu det. Då var det betre å ta hatten å gå enn å få sparken rett øve nyttår og sjå laget rykka ned.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 05. Des. 2008, 13:29 »
Joa, det er sant. Men det kommer vel an på hvor heftige gnisningene er. Ferguson har jo også etterhvert bygget seg opp et slikt navn at alle stoler på ham. Han står jo nesten sterkere i sin klubb enn sin egen styreformann!
Dersom det stemmer at Roy Keane ikke tåler trynet på Niall Quinn er jo det alene et vanskelig utgangspunkt!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 06. Des. 2008, 15:41 »
Nesten sterkere?
Sir Alex Ferguson er hellig i Manchester United. Det tror jeg samtlige supportere av den tulleklubben vil enes om. Og hans status er LANGT større enn styreformannens. Eier du MUFC, så strekker du deg så langt som overhodet mulig for å sørge for at du holder deg på godfot med Ferguson, samtidig som du gjør den jobben du skal gjøre på en ordentlig og ryddig måte. Men det er da ingen tvil om at Ferguson er hellig. Du finner jo ikke bedre manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 06. Des. 2008, 15:46 »
Forsåvidt har du rett, jeg var "snill" i betegnelsen min. Sir Alex Ferguson styrer ManUtd :P

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #202 på: 14. Des. 2008, 12:46 »
Keane dro.En voksen avgjørelse.Flere av spillerne er fornøyd.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 14. Des. 2008, 12:49 »

Så du er plutsleg einig i det no då?

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #204 på: 14. Des. 2008, 12:55 »

Plutelig Ingrid????Faen tapte hjemme mot Wist Hum og Bolton.Noe måtte gjøres.Keane var mann nok til å ta hatten å gå.Quinn hadde ikke hatt baller til å sparke han.Og tydeligvis ga dette en bra reaksjon fra spillerne.Noe man så både mot United og WBA.Fat Sam spilte i Sunderland.Litt trist at jeg under forrige sesongs derby stod og skrek:YOU FAT BASTARD!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 14. Des. 2008, 13:11 »
Moahahah hold kjeft a scummy. Peter Reid for Mackems!!!!

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #206 på: 14. Des. 2008, 13:19 »
Kanskje Ruud Gullitt med sexy fotball....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 14. Des. 2008, 14:04 »

Plutelig Ingrid????Faen tapte hjemme mot Wist Hum og Bolton.Noe måtte gjøres.Keane var mann nok til å ta hatten å gå.Quinn hadde ikke hatt baller til å sparke han.Og tydeligvis ga dette en bra reaksjon fra spillerne.Noe man så både mot United og WBA.Fat Sam spilte i Sunderland.Litt trist at jeg under forrige sesongs derby stod og skrek:YOU FAT BASTARD!

For det først så er det "lgrinde" takk. Kan du prøva vera litt høfleg i det minste, sjølv om du mackem-supportar?
Når eg for ei stund sidan sa at det gjekk rykter om at Kean kanskje gjekk eller vart sparka osv osv. Så påsto du at det aldri kom til å skje, vi har ein 5 års plan osv. Men det hjalp ikkje så mykje det!
Å slå wba heima beviser kun ein ting, at dykk ikkje havnar heilt sist men nest eller 3 sist...Men men alt ordnar seg sikkert når Big Sam tek øve ;D
God Jul
« Siste redigering: 14. Des. 2008, 15:33 av lgrinde »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 14. Des. 2008, 15:16 »
Kanskje Ruud Gullitt med sexy fotball....
Kanskje det. Nesten en like god deal som Peter Reid.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.