20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joris Mathijsen og Tim de Cler  (Lest 2139 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Joris Mathijsen og Tim de Cler
« på: 05. Aug. 2006, 12:23 »
Henter nederlandsk landslagstopper?

Skrevet av Asbjørn, 5 august 06

I følge dagens utgaver av de engelske avisene The Guardian, Daily Mirror og The Telegraph er Glenn Roeder interessert i Joris Mathijsen, som for tiden spiller og er kaptein for nederlandske AZ Alkmaar. Midstopperen har flere landskamper for Nederland, og startet 3 kamper under årets VM i Tyskland.

Sjefspeider David Mills var på plass under gårsdagens turnering i Amsterdam, hvor Man Utd vant 3-1 over Porto og hvor Inter spilte 1-1 mot Ajax. Glenn Roeder var et helt annet sted, og fulgte kampen mellom AZ Alkmaar og Arsenal. En kamp hvor Arsenal vant 3-0. Joris Mathijsen spilte hele kampen. Det samme gjorde venstrebacken Tim de Cler, som også linkes til Newcastle av avisen The Guardian.

Roeder innrømmet i går kveld at et par nye fjes nærmer seg en overgang til Newcastle: ?Vi er svært nære ved å sikre oss underskriften til et par spillere, langt nærmere enn vi var for en uke siden.?

Begge avisene melder også at det er Dirk Kuyt som Glenn Roeder skal følge fra tribuneplass i søndagens kamp mellom Feyenoord og Middlesbrough. Det er ventet at Liverpool manager Rafael Benitez vil sitte på tribunen for å følge samme mann.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 05. Aug. 2006, 12:33 »
ja hva skjedde med det budet som var akseptert og greier? ekke det en stund siden han sa det? eller var det bare pisspreik?
lt;3 Newcastle <3

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 06. Aug. 2006, 12:15 »
Sitat fra: "Doffi"
ja hva skjedde med det budet som var akseptert og greier? ekke det en stund siden han sa det? eller var det bare pisspreik?

"ekke det en stund siden han sa det?". Det stemmer vel ikke helt hvis jeg husker riktig. Det var vel en avisene i Newcastle(?) som antydet det mener jeg å huske....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 06. Aug. 2006, 12:28 »
To spennende navn, og ingen av de har vel blitt avkreftet ennå? Ikke mulig at han ukjente skallete fyren på treningen på fredag kan ha vært de Cler? Noen som vet noe om ham forresten?

Har de klart å komme frem til at Roeder skal følge Kuyt under dagens Feyenord kamp altså? JØSS, imponerende journalistikk når vi har ver linket til ham helt siden i vår en gang...  :roll:  :wink:

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 06. Aug. 2006, 15:07 »
hehe, kanskje vi ender opp med 3 nederlanske og en danske i denne uka.

Har ikke hørt mye om disse 2 spillerene? Men høres forsatt spennende ut!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 06. Aug. 2006, 15:27 »
Jeg syns det er direkte herlig å se forsvarsspillere florerer blant ryktene også. Så håper jeg ihvertfall på at vi kan hale i land Kuyt snart!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 06. Aug. 2006, 16:03 »
Spennde spillere.Forsvarsspillere er det noe vi trenger.Så det er noe vi få tak i.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 06. Aug. 2006, 20:14 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Jeg syns det er direkte herlig å se forsvarsspillere florerer blant ryktene også. Så håper jeg ihvertfall på at vi kan hale i land Kuyt snart!

Jepp, backer trenger vi. På en god dag, merk GOD DAG, holder begge mål. Men de har ikke nok gode dager. Og at vi i hele tatt har kun en ren h.back og en ren v.back holder ikke uansett. Skal vi først kjøpe, noe vi MÅ, kan vi like gjerne skaffe noe som kan løfte laget.
Midtstoppere er jeg litt i tvil om. Det er tydlig at vi har gode nok spillere der, bare vi kan få dem til å prestere. Hjelper tross alt lite om det går samme veien med eventuelle nye etter at de kommer....
Hadde vært herlig om Fat Fred og co hadde bladd opp £10 mill for Kuyt så han kunne posert med den svart-hvit stripete drakten fortest mulig. Og JA: selvfølgelig en med loddrette striper.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 06. Aug. 2006, 20:15 »
Sitat fra: "oyvind"
hehe, kanskje vi ender opp med 3 nederlanske og en danske i denne uka.

Har ikke hørt mye om disse 2 spillerene? Men høres forsatt spennende ut!

LANGT bedre enn om det går enda en uke uten noe....