20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Sesongens spiller

Shay Given
20 (55.6%)
Titus Bramble
3 (8.3%)
Jean-Alain Boumsong
13 (36.1%)

Stemmer totalt: 32

Avstemning er avsluttet: 14. Mai 2005, 15:05

Skrevet av Emne: Newutd-awards: Årets spiller  (Lest 11428 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Newutd-awards: Årets spiller
« på: 14. Mai 2005, 15:05 »
Bli med og stem frem årets spiller i denne begredelige sesongen. Avstemningen stenges 20.mai og resultatet for Newutd-awards vil bli postet på førstesiden. Kom gjerne med egne alternativer dersom du mener en spiller burde vært med.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1 på: 14. Mai 2005, 15:26 »
Velger Boumsong jeg åsså..av samme grunn som Christan!
Ville egentlig stemme på Given, men han er ALLTID bra slik jeg ser det, så jeg regner nesten med at han skal gjøre det bra!

Hadde liksom ikke hørt så mye om Boumsong da han kom til oss, og ble meget gledelig overrasket! En ny Woody, en sårt tiltrengt ressurs:) og den smittende effekten han har på de rundt seg, Bramble og O'Brian trekker helt klart opp på rankingen. bramble var jo som en vaklende geit før Boumsong kom, og plutselig ble han en klippe der bak han og!

Gleder meg til å se han videre. Men at Given er øyrikets (fra øyrket vel å merke) beste keeper er det ingen tvil om i mine øyne!

Bjørn - forsvarsklippe
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

djmattis

• Gjest
« Svar #2 på: 14. Mai 2005, 15:29 »
Velger Bomsoung siden all den tryggheten har har tillført forsvaret..
Nå klarer han selvfølgelig ikke utføre mirakler alene så de andre har jo ikke gjort sin fulle del i forsvaret grunnet mye skader osv...
Vil gjerne trekke frem shay given siden han er så fantastiskt flink men akkruat nå stakk Jean Alain av skrittet før...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #3 på: 14. Mai 2005, 16:23 »
Titus Bramble har forbløffet meg gang på gang. Men han er ikke vår beste enda. Han må nok vokse et par centimeter til før jeg kan kalle ham det.
Boumsong har virkelig sydd igjen de store hullene bak i forsvaret, men om han har vært den beste i år? Vanskelig å si.
Shearer har jo bare skuffet meg. Mens Shay Given fortsetter å brake løs. Shay Given har vært uhyre viktig for oss denne sesongen. Dermed vil jeg gå så langt med å kalle han vår beste spiller. Tett i toppen med Boumsong på lasset.

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 14. Mai 2005, 19:52 »
Boumsong har vist fine takter i midtforsvaretm, derfor går min stemme til han

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 14. Mai 2005, 20:02 »
Selv ville jeg hatt med Shearer på nomineringslista, enkelt og greit fordi han jobber som en helt i hver bidige kamp han spiller. Men for meg er dette valget enkelt.
Boumsong er mitt valg. Enkelt og greit fordi han har vist en sånn trygghet i spillet sitt, og han har gjort laget betydelig bedre. Og spillet har vært førsteklasses.

Given har vært meget god han også, men Boumsong trekker det lengste strået på grunn av den jobben han har gjort på kortere tid enn Given. Given har vært god i alle år. Boumsong kom til oss i Januar og har gjort kometkarriere. Ekstremt viktig, både for forsvaret og for laget som helhet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #6 på: 14. Mai 2005, 20:05 »
Imponerende arbeid fra Boumsong, men jeg syntes fremdeles at Shay Given har vært best. Og argumentet deres er jo: "Given har alltid spilt best. Derfor gidder jeg ikke stemme på han"
Dette er en seriøs avstemning. Syntes at Given fortjener å gå til topps!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 14. Mai 2005, 20:13 »
Det er en tøff kamp mellom Given og Boumsong. Jeg har ingen ankepunkter mot Given, annet enn at det ikke er noen nyhet at han er god. Boumsong kom hit for å erstatte Jonathan Woodgate, som satte dype spor etter seg, til tross for begrenset med spilletid. De sporene har han fylt med den største selvfølgelighet. Og det er meget godt gjort å være så fremtredende på så kort tid i en så dårlig sesong. Men for all del, uten Given hadde vi rykket ned. La det være klart.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #8 på: 15. Mai 2005, 00:00 »
Jeg skjønner det ikke. Jeg tror jeg må være helt idiot om dagen. Kanskje hjernen min ikke funker. Men hvorfor stemmer alle på en spiller som bare har spilt en halv sesong for oss som årets spiller når vi har hatt en glimrende sisteskanse hele sesongen.

Mack - må vente med stemmegiving.
Toon, Toon,
Black and white army

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 15. Mai 2005, 00:12 »
Grunnen til at jeg tok med Boumsong (og Bramble) her er rett og slett at vi dessverre ikke har noen andre alternativer. Men Boumsong har da gjort sine saker meget bra. Har spilt fantastisk til tider. Selv stemte jeg på Given av samme grunn som du nevner.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #10 på: 15. Mai 2005, 00:13 »
Boumsong har vært fantastisk. Men jeg klarer ikke stemme på han når han har spilt så få kamper.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 15. Mai 2005, 12:13 »
Sitat fra: "Mack"
Boumsong har vært fantastisk. Men jeg klarer ikke stemme på han når han har spilt så få kamper.

Jeg synes han til tross for få kamper, har vist seg så god og nærmest uerstattelig, på samme måte som Woodgate gjorde. Jeg synes det er en ekstra stor prestasjon av Boumsong å ha etablert seg såpass på så kort tid. Han har imponert meg i større grad enn Given, som har vært like god hele sesongen.

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 15. Mai 2005, 12:35 »
Boumsong er her min favoritt... MEN jeg savner flere spillere.. skal avstemningen bare stå mellom 3 spillere? Mener det blir litt feil! Robert, Shearer, Dyer osv burde vært nevnt..
ignert Morten.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 15. Mai 2005, 12:53 »
Robert har hatt en opp-og-ned-sesong og har sittet for mye på benken til å bli nominert. Shearer har vært dårlig i lengre tid og har heller ikke puttet så mange mål som vi burde forventet. Dyer har hatt en fin formkurve etter nyttår, men han spilte dårlig før jul, var mye skadet, nektet å starte på høyrevingen under Bobby, har scoret lite mål +++.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 15. Mai 2005, 14:43 »
Eg klare ikkje bestemma meg.

Det er dødt løp mellom Given og Baumsong.

Given har spillt bra heile sesongen og er ein klubbspiller.

Baumsong har imponert enormt og gitt håp om stabilt forsvar igjen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]